Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Εδώ λέμε ότι μας κατέβει και δεν έχει θέση αλλού

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό TAKIS L. » Πέμ Μαρ 21, 2013 12:19 am

Το ελαφρύτερο υλικό του κόσμου ισορροπεί σε ένα λουλούδι

Γραφένιο.jpg
Γραφένιο.jpg (34.75 KiB) 2578 προβολές


Πεκίνο
Το θαυματουργό γραφένιο, η νέα μορφή του άνθρακα που υπόσχεται επανάσταση σε μια πληθώρα εφαρμογών, μεταμορφώνεται τώρα στο ελαφρύτερο στερεό υλικό του κόσμου, λιγότερο πυκνό κι από το αέριο ήλιο. Χάρη στις εντυπωσιακές του ιδιότητες, το νέο «αεροτζέλ» θα μπορούσε μια μέρα να σφουγγαρίζει πετρελαιοκηλίδες και να χαρίζει τέλεια ηχομόνωση, μεταξύ άλλων.

Το γραφένιο.
Το γραφένιο, του οποίου η ανακάλυψη βραβεύτηκε με το Νόμπελ Φυσικής το 2010, είναι μια μορφή του άνθρακα συγγενική με το γραφίτη, η οποία όμως αποτελείται από φύλλα άνθρακα πάχους ενός μόλις ατόμου.

Χάρη στη δισδιάστατη κρυσταλλική δομή του, το γραφένιο είναι πιο ανθεκτικό από το ατσάλι, παραμένει όμως εύκαμπτο σαν λάστιχο. Είναι επίσης καλύτερος αγωγός από το χαλκό, και θα μπορούσε στο μέλλον να αντικαταστήσει το πυρίτιο στα τσιπ των υπολογιστών και τις οθόνες.
Τώρα, το γραφένιο δείχνει να σπάει και το ρεκόρ μικρότερης πυκνότητας. Ερευνητές του Πανεπιστημίου Ζεζιάν στην Κίνα παρουσίασαν ένα αεροτζέλ από γραφένιο με πυκνότητα 0,16 milligram ανά κυβικό χιλιοστό.

Το αεροτζέλ.
Το υλικό είναι τόσο σπογγώδες ώστε περιέχει κυρίως αέρα και είναι αρκετά ελαφρύ ώστε να μπορεί να σταθεί πάνω σε ένα λουλούδι χωρίς καν να λυγίσει τα πέταλα.
Όμως, παρά την εύθραυστη εμφάνιση, το αεροτζέλ έχει άριστη ελαστικότητα και αναπηδά όταν συμπιεστεί. Όπως αναφέρει ανακοίνωση του Πανεπιστημίου, το νέο υλικό παρουσιάζει επίσης άριστη απορροφητικότητα, καθώς μπορεί να συγκρατεί 900 φορές το βάρος του σε πετρέλαιο ή άλλες οργανικές ουσίες -θα ήταν επομένως ιδανικό για επιχειρήσεις απορρύπανσης ή ακόμα και για την αποθήκευση καυσίμων.

Οι ερευνητές επισημαίνουν ακόμα ότι το νέο υλικό πλεονεκτεί σε σχέση με άλλα αεροτζέλ όχι μόνο στις ιδιότητές τους αλλά και στην απλούστερη διαδικασία παραγωγής. Παράγεται με τη μέθοδο της ψυκτοεξάχνωσης, στην οποία ένα διάλυμα από ίνες γραφενίου καταψύχεται και εκτίθεται σε κενό αέρα. Σε αυτές τις συνθήκες χαμηλής θερμοκρασίας και πίεσης, ο πάγος μετατρέπεται απευθείας σε αέριο, οπότε αφήνει πίσω του κενούς χώρους που κάνουν σπογγώδη τη δομή του νέου υλικού.

Το νέο αεροτζέλ είναι 0,02 mg/cm3 ελαφρύτερο από τον προηγούμενο κάτοχο του ρεκόρ, ένα παραπλήσιο αεροτζέλ γραφενίου που παρουσίασαν γερμανοί ερευνητές το 2011. Μέχρι τότε, το ρεκόρ μικρότερης πυκνότητας κατείχε ένα αεροτζέλ κατασκευασμένο από μέταλλο. Το νέο αεροτζέλ γραφενίου παρουσιάζεται στην επιθεώρηση «Advanced Material».

Από το Βήμα.
Τελευταία επεξεργασία από TAKIS L. και Πέμ Μαρ 21, 2013 12:20 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
peace - unity - love and have some off road fun!!!
Άβαταρ μέλους
TAKIS L.
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7198
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 18, 2010 9:44 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Λάστιχα: Malatesta Cobra
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: Mad-KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O...γειά σας σύντροφοι
Name: ΤΑΚΗΣ Λ.

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Πέμ Μαρ 21, 2013 12:20 am

:think: :think: :think: Ότι πρέπει για body lift! :mrgreen:
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 38166
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Πέμ Μαρ 21, 2013 12:38 am

Πόσο ανθεκτικό είναι άραγε :?: :?: :think:
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6927
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό Vasilis » Πέμ Μαρ 21, 2013 11:51 am

Tony Duffy, Dunlop: «Πιστεύουμε ότι συμπεριλαμβάνεται στα πιο σημαντικά τεχνολογικά επιτεύγματα όσον αφορά τους αγώνες μοτοσυκλετών από καταβολής τους».

Η Dunlop είναι ο αποκλειστικός πάροχος ελαστικών στις δύο μικρότερες κατηγορίες των GP, τις Moto2 και Moto3. Στις δοκιμές που διεξάγονται αυτήν την εβδομάδα στην ισπανική πίστα Χερέθ, η εταιρεία δοκιμάζει την εφαρμογή του συστήματος RFID για πρώτη φορά σε αγωνιστικές μοτοσυκλέτες.

Πρόκειται για ένα νέο ηλεκτρονικό μικροκύκλωμα που όντας εμφυτευμένο στα ελαστικά της, θα παρέχει πληροφορίες για την κατάστασή τους. To μικροτσίπ λειτουργεί βάσει της τεχνολογίας RFID (αναγνώρισης ραδιοσυχνοτήτων) που ήδη χρησιμοποιείται επίσημα στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Φορτηγών της FIA.

Η Dunlop ελπίζει κατόπιν ότι θα της επιτραπεί να χρησιμοποιήσει τη νέα τεχνολογία στο παγκόσμιο πρωτάθλημα GP από το 2014. Το σημαντικότερο κέρδος από τη χρήση της είναι πως στο -βραχυπρόθεσμο- μέλλον θα είναι δυνατή η καταγραφή της κατάστασης του ελαστικού σε πραγματικό χρόνο, και η σχετική ενημέρωση του αναβάτη.
RFID1.jpg
RFID1.jpg (48.17 KiB) 2552 προβολές

Το σημαντικότερο μέρος του συστήματος RFID είναι ένα τσιπ με πλευρά ενός εκατοστού που εμφυτεύεται στο ελαστικό κατά τη διάρκεια της κατασκευής του, στο εργοστάσιο του Μπέρμιχαμ (Βρετανία). Κάθε τσιπ προγραμματίζεται με έναν μοναδικό κωδικό, που αντιστοιχεί στον τύπο, το μέγεθος και τη γόμα του ελαστικού καθώς και έναν μοναδικό αριθμό παραγωγής.

Στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού (BTCC), όπου η Dunlop είναι επίσης ο μοναδικός πάροχος ελαστικών, τα ελαστικά σκανάρονται αυτόματα κάθε φορά που το αυτοκίνητο μπαίνει στα πιτ, ελέγχοντας το αν χρησιμοποιείται ο σωστός τύπος ελαστικού και αν ο αριθμός των χρησιμοποιούμενων ελαστικών βρίσκεται μέσα στα επιτρεπόμενα όρια.

Πάντως ο τελικός στόχος της Dunlop δεν περιορίζεται σε αυτή τη δυνατότητα. Η εταιρεία θέλει να αυξήσει τη «ευφυΐα» των ελαστικών της, έτσι ώστε αυτά να στέλνουν στον οδηγό πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Πρόκειται για μια πραγματική επανάσταση που ξεκινά στη Χερέθ. Η παρακολούθηση και καταγραφή των ελαστικών γίνεται με το ηλεκτρονικό σύστημα της Datalinx

Πώς δουλεύει;

Για την ώρα η τεχνολογία θα χρησιμοποιηθεί μόνον στις Moto2 και Moto3. Ειδικοί αισθητήρες στην ευθεία των πιτ (όπως αυτός δίπλα στη μοτοσυκλέτα Tech 3 του Danny Kent) θα ελέγχουν κάθε ελαστικό καθώς θα απομακρύνεται ή θα επιστρέφει στα πιτ, μέσω του μοναδικού κωδικού αναγνώρισης στο εμφυτευμένο μικροτσίπ.

Αμέσως μετά, με αναφορά στη βάση δεδομένων στην οποία περιγράφεται πόσα και ποια λάστιχα έχουν παραδοθεί σε κάθε αναβάτη, η Dunlop θα γνωρίζει πότε, από ποιον και για πόσους γύρους έχει χρησιμοποιηθεί το κάθε ελαστικό.

Η τεχνολογία είναι παρόμοια με αυτή που χρησιμοποιούν σήμερα τα βιομετρικά διαβατήρια, και στην πρώτη αυτή εφαρμογή της δεν αποτελεί κάτι το συγκλονιστικό. Σηματοδοτεί όμως ένα επόμενο βαθμό ψηφιακής πολυπλοκότητας των αγώνων, καθώς σύντομα θα είναι δυνατή η καταγραφή περισσότερων δεδομένων, τα οποία έπειτα οι ομάδες θα μπορούν να ενσωματώνουν σε πραγματικό χρόνο στο στήσιμο των μοτοσυκλετών τους.

Τέτοια δεδομένα θα είναι η πίεση του ελαστικού, η θερμοκρασία και η φθορά σε διάφορα σημεία της γόμας, τυχόν προβλήματα στο σκελετό του ελαστικού από συχνό μπλοκάρισμα των φρένων και πολλά άλλα. Σε αυτό το επόμενο στάδιο, θα πρέπει οι ενσωματωμένοι πομποί να αλλάξουν από παθητικοί σε ενεργητικούς, καταγράφοντας και στέλνοντας οι ίδιοι τα δεδομένα.

Για την ώρα η FIM απαγορεύει αυτόν τον τύπο τηλεμετρίας, δηλαδή την οποιαδήποτε μεταφορά σήματος από τη μοτοσυκλέτα στους μηχανικούς των πιτ. Ωστόσο τα δεδομένα θα μπορούσαν να μεταφέρονται αυτόματα μόνον στο σύστημα καταγραφής των ελαστικών, χωρίς τη μεσολάβηση και επεξεργασία τους από τους μηχανικούς κάθε ομάδας.

Οι επιπτώσεις από τη χρήση ενός ενεργού συστήματος RFID είναι επίσης πολύ θετικές στην περίπτωση των μοτοσυκλετών δρόμου. Η καταγραφή και αποστολή των δεδομένων σε πραγματικό χρόνο σε μια οθόνη αναγνώσιμη από τον αναβάτη, θα μπορούσε να προσφέρει σημαντικό πλεονέκτημα ασφάλειας.

RFID4.jpg
RFID4.jpg (53.8 KiB) 2552 προβολές
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Άβαταρ μέλους
Vasilis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10713
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 08, 2008 3:23 pm
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ/ΚΙΑΤΟ
cb: Όχι
Aka: Ρουλετακιας-Ζαρακιας-Texakias
Name: ΒΑΣΙΛΗΣ

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Παρ Μαρ 22, 2013 12:32 am

Πάααρα πολύ σημαντικό για αυτούς τους ανθρώπους που ρισκάρουν κάθε στιγμή!!
Με το καλό και στις δικές μας προκειμένου να ταξιδεύουμε ανά πάσα στιγμή με τις πληροφορίες στην οθόνη μας, με λίγα λόγια ασφαλέστερα :pray:

ΥΓ. Έχω μείνει σε καμπή των 250κμ από αέρα στο πίσω, αφού το έσωσα θυμηθείτε να σας το περιγράψω από κοντά!
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Παρ Μαρ 22, 2013 8:29 am

kaliakouda έγραψε:Πάααρα πολύ σημαντικό για αυτούς τους ανθρώπους που ρισκάρουν κάθε στιγμή!!
Με το καλό και στις δικές μας προκειμένου να ταξιδεύουμε ανά πάσα στιγμή με τις πληροφορίες στην οθόνη μας, με λίγα λόγια ασφαλέστερα :pray:

ΥΓ. Έχω μείνει σε καμπή των 250κμ από αέρα στο πίσω, αφού το έσωσα θυμηθείτε να σας το περιγράψω από κοντά!



Πολύ σωστά ;-)
Για το υστερόγραφο αναμένουμε φυσικά τη περιγραφή :ugeek:
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27151
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό TAKIS L. » Δευτ Μαρ 25, 2013 11:19 am

Φωτογραφίες στο σκοτάδι, χωρίς φλας!
Νέος αισθητήρας επιτρέπει τη λήψη φωτογραφιών και βίντεο σε πολύ χαμηλό φωτισμό.

Έναν νέο υπέρ-ευαίσθητο αισθητήρα για σκοτεινές λήψεις παρουσίασε η ιαπωνική Canon. Στόχος της εταιρείας ήταν η ενίσχυση της δυνατότητας των μηχανών της για νυχτερινές λήψεις φωτογραφιών και βίντεο, σε υπερβολικά χαμηλό φωτισμό, ο οποίος δεν ξεπερνά τα 0.03 lux.
Ο νέος αισθητήρας CMOS, είναι ικανός να απαθανατίζει τα φωτεινά άστρα στον ουρανό, χωρίς ο φωτογράφος να χρειάζεται να αυξήσει την ευαισθησία της φωτογραφικής μηχανής.

Σύμφωνα με την Canon, με τη βοήθεια του συγκεκριμένου αισθητήρα, ο χρήστης είναι σαν να «βλέπει στο σκοτάδι», π.χ. τραβώντας φωτογραφίες φίλων σε ένα σκοτεινό πάρτι.

canon_cmossensor_before_after.jpg
canon_cmossensor_before_after.jpg (20.65 KiB) 2489 προβολές


Εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Σε δοκιμές που πραγματοποίησε η εταιρεία, η κάμερα κατάφερε επιτυχώς με τη βοήθεια του αισθητήρα να κινηματογραφήσει πεφταστέρια κατά τη διάρκεια της βροχής των μετεωριτών Geminid. Σε άλλη περίπτωση, φωτογράφισε το πρόσωπο ενός άνδρα που στεκόταν σε ένα δωμάτιο όπου αναμμένα ήταν μόνο τρία αρωματικά στικ.
Κάτι τέτοιο είναι δυνατό ακριβώς λόγω του ότι η Canon έχει δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα σε νέες τεχνολογίες που σχετίζονται με την ενίσχυση των πίξελ και των κυκλωμάτων ανάγνωσης, ελαττώνοντας έτσι τον θόρυβο της εικόνας.
Δείτε ένα σχετικό video.

Από το Βήμα.
peace - unity - love and have some off road fun!!!
Άβαταρ μέλους
TAKIS L.
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7198
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 18, 2010 9:44 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Λάστιχα: Malatesta Cobra
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: Mad-KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O...γειά σας σύντροφοι
Name: ΤΑΚΗΣ Λ.

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Τρί Μαρ 26, 2013 3:00 pm

Η ευαισθησία είναι το ISO που λέμε ή σύνθεση κι άλλων ρυθμίσεων; :think:
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 38166
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό char » Τρί Μαρ 26, 2013 4:35 pm

Το ISO είναι Γιάννη. :-)
"We have two lives.
The second begins when we realise we only have one."

                  Comfucius
Άβαταρ μέλους
char
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10653
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:52 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: BF Goodrich T/A KO2
Διάσταση ελαστικών: 215/70-16
Suspension: Mad, Bilstein
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Τσάρος ή Γριά....
Name: Νίκος

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό TAKIS L. » Πέμ Μαρ 28, 2013 10:36 pm

To «βιολογικό» ρολόι του Ιντερνετ.

Εικόνα

Λονδίνο
Ενας άγνωστος προς το παρόν χάκερ χρησιμοποιώντας ολίγον... αθέμιτα μέσα κατάφερε να χαρτογραφήσει τη κίνηση στο Διαδίκτυο στη διάρκεια του 24ωρου σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η αθώα εισβολή.
Ο χάκερ χρησιμοποίησε μια από τις συνήθεις μεθόδους παράνομης εισόδου σε υπολογιστές και καταγραφής των δεδομένων της χρήσης που κάνουν οι κάτοχοί τους. Απλώς, στην προκειμένη περίπτωση, δεν έκανε την εισβολή με κακό σκοπό αλλά είχε πιο αθώες προθέσεις.

Κατάφερε να εμφυτεύσει το πρόγραμμα καταγραφής των δεδομένων (που είχε μέγεθος μιας χαμηλής ανάλυσης φωτογραφίας τύπου jpeg) σε εκατομμύρια υπολογιστές σε ολόκληρο τον πλανήτη. O χάκερ ονόμασε τον χάρτη του «Carna Botnet» - Carna είναι το όνομα μιας θεάς των Ρωμαίων, προστάτιδας των ανθρώπινων οργάνων και της υγείας γενικότερα και botnet είναι ο όρος που χρησιμοποιείται για τα προγράμματα που χρησιμοποιούν οι χάκερ προκειμένου να διεισδύουν σε μεγάλο αριθμό υπολογιστών.

Η ιντερνετική κίνηση
Με τα δεδομένα που συνέλεξε ο χάκερ έφτιαξε έναν χάρτη στον οποίο η ημερήσια κίνηση στο Ιντερνετ καταγράφεται χρωματικά. Στον χάρτη τα χρώματα μεταβάλλονται ανάλογα με το επίπεδο της κίνησης. Με μπλε χρώμα αποτυπώνεται η φυσιολογική κίνηση και με κόκκινο η κίνηση όταν χτυπά... κόκκινο. Φυσικά, ανάλογα με την ώρα, κάθε περιοχή του πλανήτη «βάφεται» με διαφορετικά χρώματα δημιουργώντας μια κινούμενη παλέτα χρωμάτων που αναπαριστά την τοπική αλλά και την πλανητική δραστηριότητα στον κυβερνοχώρο κατά τη διάρκεια του 24ωρου.

Στον χάρτη η κίνηση στο Διαδίκτυο σε Ευρώπη και ΗΠΑ φαίνεται ότι παραμένει όλο το 24ωρο σε πολύ υψηλά επίπεδα αλλά, σύμφωνα με τον δημιουργό του χάρτη, αυτό πιθανώς δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Οπως υποστηρίζει ο χάκερ, προφανώς τις νυχτερινές ώρες η κίνηση μειώνεται αλλά, σε αντίθεση με άλλες λιγότερο αναπτυγμένες περιοχές του πλανήτη, στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη υπάρχουν εκατοντάδες εκατομμύρια υπολογιστές σε μόνιμη σύνδεση με το Ιντερνετ. Ετσι, ακόμη και αν κάποιος δεν χρησιμοποιεί τον υπολογιστή του κάποια στιγμή, το ψηφιακό στίγμα του παραμένει ενεργό στις λεωφόρους του κυβερνοχώρου.

Από το Βήμα.
peace - unity - love and have some off road fun!!!
Άβαταρ μέλους
TAKIS L.
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7198
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 18, 2010 9:44 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Λάστιχα: Malatesta Cobra
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: Mad-KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O...γειά σας σύντροφοι
Name: ΤΑΚΗΣ Λ.

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό dpol » Πέμ Μαρ 28, 2013 11:05 pm

Πολυ καλο και εντυπωσιακο αλλα θα μου επιτρεψεις αγαπητε Τακη να το αμφισβητησω :naughty: :naughty: για να μπορεσει ο μαγκας να δεχτει και να επεξεργαστει τα δεδομενα που κατεγραψε, εαν το καταφερε βεβαια, θα επρεπε να εχει ενα Datacenter ισο με την Αττικη :!: :!:

Θυμαστε το Datacenter της Google , ειναι πολυ μικρο, δεν φτανει ;-) :geek:
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11464
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό TAKIS L. » Πέμ Μαρ 28, 2013 11:18 pm

dpol έγραψε:Πολυ καλο και εντυπωσιακο αλλα θα μου επιτρεψεις αγαπητε Τακη να το αμφισβητησω :naughty: :naughty: για να μπορεσει ο μαγκας να δεχτει και να επεξεργαστει τα δεδομενα που κατεγραψε, εαν το καταφερε βεβαια, θα επρεπε να εχει ενα Datacenter ισο με την Αττικη :!: :!:

Θυμαστε το Datacenter της Google , ειναι πολυ μικρο, δεν φτανει ;-) :geek:


Εσείς οι κομπιουτεράδες Δημήτρη τα ξέρετε καλύτερα!
peace - unity - love and have some off road fun!!!
Άβαταρ μέλους
TAKIS L.
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7198
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 18, 2010 9:44 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Λάστιχα: Malatesta Cobra
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: Mad-KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O...γειά σας σύντροφοι
Name: ΤΑΚΗΣ Λ.

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό TAKIS L. » Κυρ Απρ 07, 2013 10:49 pm

Stampede: νέος υπερ-υπολογιστής 10 τετράκις εκατομμυρίων πράξεων στην υπηρεσία των επιστημόνων.

ST 1.jpg
ST 1.jpg (55.54 KiB) 2778 προβολές


Ένας νέος υπερ-υπολογιστής μόλις πήρε σάρκα και οστά πριν από λίγες μέρες -στις 27 Μαρτίου- με την ονομασία «Stampede», ο οποίος θα βοηθήσει τα μέγιστα πάρα πολλούς επιστήμονες στις προσπάθειές και τις έρευνές τους. Ο Stampede, διαθέτει περί τους 19.680 (χιλιάδες) επεξεργαστές, ή αλλιώς οι «καρδιές» που παράγουν τη συνολική δύναμη του υπερ-υπολογιστή. Σε έναν σύγχρονο υπολογιστή θα βρείτε μια μόλις «καρδιά» και σε σπανιότερες (μετάφραση: πανάκριβες) περιπτώσεις, θα βρείτε δύο. Στον Stampede όμως, όπως και σε κάθε σύστημα υπερ-υπολογιστή, οι καρδιές-επεξεργαστές μετρώνται κατά χιλιάδες: 12.800 είναι μοντέλα «Xeon E5», ενώ 6.880 είναι συν-επεξεργαστές «Xeon Phi» - και τα δύο μοντέλα επεξεργαστών είναι ανάπτυξης και κατασκευής της εταιρείας Intel.

ST 2.jpg
ST 2.jpg (30.9 KiB) 2778 προβολές


Η συνολική δύναμη του Stampede, ανέρχεται στο νούμερο των 10 PetaFLOPS (FLoating Operations Per Second – Πράξεις Κινητής Υποδιαστολής Ανά Δευτερόλεπτο), που σημαίνει 10 τετράκις εκατομμύρια πολύπλοκες μαθηματικές πράξεις στο διάστημα ενός δευτερολέπτου της ώρας. Για να καταλάβουμε τι εστί αυτό το νούμερο, αρκεί να αναφέρομε ότι οι σύγχρονες καταναλωτικές τεχνολογικές συσκευές κυμαίνονται από τις μερικές δεκάδες δισεκατομμύρια πράξεις ή GigaFLOPS (κινητά/ταμπλέτες/τωρινές παιχνιδοκονσόλες) έως μερικά τρισεκατομμύρια ή TeraFLOPS (σταθεροί υπολογιστές/επόμενες παιχνιδοκονσόλες).
Μερικές από τις πολύτιμες βοήθειες που θα προσφέρει ο Stampede των 19.680 επεξεργαστών και 10 τετράκις εκατομμυρίων πράξεων, είναι στους τομείς των Επιστημών και Μηχανικής. Μοντέλα κλιματικής αλλαγής, υπολογισμού πρόβλεψης σεισμών, μελέτη ιών στον γενετικό κώδικα (DNA), μοριακή συμπεριφορά, μοντελοποίηση τυφώνων και προσομοίωση του Διαστήματος, είναι μερικές από τις εφαρμογές που θα κληθεί ο Stampede να διεκπεραιώσει, στα ικανά χέρια των επιστημόνων και των ομάδων τους. Επιστημόνων που ερευνούν την εκμετάλλευση των επιφανειών διαφορών ουσιών, με πιθανά αποτελέσματα όπως τον αυτόματο καθαρισμό του αέρα, ομάδες ερευνητών που χαρτογραφούν την Ανταρκτική μέσω προσομοιώσεων διεπαφής μεταξύ γης, πάγου, αέρα και νερού και επιστήμονες που χρησιμοποιούν τον Stampede, για να επεξεργαστεί αμέτρητα δεδομένα από μαγνητικές τομογραφίες και να συγκρίνει/συνδυάσει βιο-φυσικά μοντέλα, ώστε να αναπαραστήσει με απόλυτη ακρίβεια την ανάπτυξη ενός όγκου σε έναν ασθενή, δίνοντας έτσι στον θεράποντα ιατρό ύψιστης σημασίας ακριβή εικόνα της κατάστασης.
Ένα μικρό βίντεο.

[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=6pbYIRr43R8[/youtubehd]

Από τη Ζούγκλα.

Μεγάλα μυαλά,απίστευτα νούμερα κ δυνατότητες!!! :shock:
peace - unity - love and have some off road fun!!!
Άβαταρ μέλους
TAKIS L.
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7198
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 18, 2010 9:44 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Λάστιχα: Malatesta Cobra
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: Mad-KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O...γειά σας σύντροφοι
Name: ΤΑΚΗΣ Λ.

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Κυρ Απρ 07, 2013 11:06 pm

Πόσο να στοιχίζει άραγε αυτό το επίτευγμα :?: :?: :?: :think:
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6927
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό char » Κυρ Απρ 07, 2013 11:11 pm

Εξωπραγματικό!!! :shock:
Πόσο να κόστισε άραγε... :think:

EDIT
Με πρόλαβε ο Τάκης! :-)
"We have two lives.
The second begins when we realise we only have one."

                  Comfucius
Άβαταρ μέλους
char
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10653
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:52 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: BF Goodrich T/A KO2
Διάσταση ελαστικών: 215/70-16
Suspension: Mad, Bilstein
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Τσάρος ή Γριά....
Name: Νίκος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση

arahova Σάβ Μάιος 03, 2025 10:58 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Μάιος 03, 2025 7:07 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Παρ Μάιος 02, 2025 10:41 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Μάιος 02, 2025 6:35 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 19 επισκέπτες