grvitara έγραψε:Άμα βλέπατε τις πωλήσεις του ΝGV τα τελευταία χρόνια θα καταλάβετε γιατί η εταιρία άλλαξε προσανατολισμό και ακολούθησε το ρέμα. Το αυτοκίνητο παρ'ολα αυτά κάνει πολλά πράγματα περισσότερα από τον ανταγωνισμό του. Επίσης πολύ σημαντικό αυτό που είπε ο Δημήτρης σχετικά με την οικονομία, οι περισσότεροι εδώ μέσα έχουν βάλει αέριο γιατί πολύ απλά το αμάξι με τα σημερινά δεδομένα είναι ασύμφορο.
Προς επιβεβαίωση του παραπάνω
http://www.autonews.com/article/2013030 ... u.s.-court
Οκ, πλέον το my2015 είναι λιγότερο 'αρσενικό', λιγότερο off road, περισσότερο mainstream.
Η κάθε suzuki όμως θέλει να επιβιώσει και φαίνεται ότι ο μοναχικός δρόμος της στόχευσης στο off road δεν υπάρχει πλέον.
Στην αγορά χορεύεις στον ρυθμό όταν δεν μπορείς να τον επιβάλεις...
Από την άλλη πλην του μη ανταγωνιστικού duster (σε ποιότητα) τι άλλο branded τετρακίνητο μπορείς να αγοράσεις στα χρήματα του vitara?
Και ακόμη στα +10k πόσα έχουν πιο πολλές δυνατότητες?
Γυρίζοντας στα του forum, αυτό που διαπίστωσα είναι ότι αυτό που μετράει είναι η 'συμβατότητα' των ανθρώπων και όχι οι 'κοντές σχέσεις'...