Η Επικαιρότητα

Εδώ λέμε ότι μας κατέβει και δεν έχει θέση αλλού

Αντίο στον δημιουργό του θρυλικού κλαμπ «Αυτοκίνηση»

Δημοσίευσηαπό theo_ts » Σάβ Οκτ 17, 2015 12:10 pm

Αντίο στον δημιουργό του θρυλικού κλαμπ «Αυτοκίνηση» Μάκη Σαλιάρη. Έπαιξε ως ντράμερ μαζί με τον Ερικ Κλάπτον και διακρίθηκε στα ράλλυ ταχύτητας. Έπεσε σε γκρεμό στον πρώτο αγώνα, αλλά κέρδισε 17 πρωταθλήματα!...

autokinisi-saliaris-700x568.jpg
autokinisi-saliaris-700x568.jpg (61.8 KiB) 1390 προβολές


Έφυγε νικημένος από ανίατη ασθένεια, ύστερα από θαρραλέα μάχη για μεγάλο χρονικό διάστημα ο Μάκης Σαλιάρης, σε ηλικία 71 ετών.

Ήταν ο ιδρυτής της θρυλικού κλαμπ «Αυτοκίνηση» που άλλαξε τον τρόπο της διασκέδασης στη νυχτερινή Αθήνα των 80s. Ο ίδιος υπήρξε σε όλα ενεργός και πρωτοπόρος και την δεκαετία του ΄60 πρωταγωνίστησε στη δημιουργία ελληνικής ροκ σκηνής συμμετέχοντας σε διάφορα συγκροτήματα.

Ήταν ντράμερ στους Stormies, το συγκρότημα στο οποίο συμμετείχαν ο Ντέμης Ρούσσος και ο Λουκάς Σιδεράς των Aphrodite’s Child και στους We Five. Οι We Five που δημιουργήθηκαν μετά τη διάλυση των Juniors που αποδεκατίστηκαν σε τροχαίο δυστύχημα. Ο κιθαρίστας Αλέκος Καρακαντάς επέζησε της σφοδρής σύγκρουσης με φορτηγό και όταν ανάρρωσε εντάχθηκε στο γκρουπ στο οποίο ο Σαλιάρης έπαιζε κρουστά και μπάσο ο Ντέμης Ρούσσος. Μάλιστα είχε την τύχη να παίξει μαζί με τον Ερικ Κλάπτον όταν βρέθηκε στην Αθήνα. Είναι μια ιστορία που κάποιοι αμφισβήτησαν, αλλά πλέον έχει αποδειχθεί μέσα από μαρτυρίες και ντοκουμέντα της εποχής.

autokinisi-saliaris-3.jpg
Μάκης Σαλιάρης και Ντέμης Ρούσος
autokinisi-saliaris-3.jpg (12.59 KiB) 1390 προβολές


Η αγάπη του για τα αυτοκίνητα και την ταχύτητα τον έκαναν ριψοκίνδυνο και πρωταθλητή

Στον πρώτο του αγώνα με αγωνιστικά αυτοκίνητα έχασε τον έλεγχο και έπεσε σε γκρεμό! «Από τότε έμαθα ότι όταν κάνεις λάθος δεν πρέπει να προσπαθείς ποτέ να το διορθώσεις», έλεγε και καμάρωνε για τις 200 νίκες και τα 17 πανελλήνια πρωταθλήματα! Τα ατυχήματα ήταν πάντα μέσα στα ενδεχόμενα της ζωής του και το 1990 κινδύνευσε πάλι όταν το αυτοκίνητο έπαθε βλάβη, βγήκε εκτός πορείας και καρφώθηκε κάτω από τη μπαριέρα. Το χειρουργείο του έσωσε τη ζωή, αλλά του άφησε ενθύμιο μερικά σίδερα μέσα στο κεφάλι.

Saliaris-auto.jpg
O Μάκης Σαλιάρης με ALfa Romeo GTA
Saliaris-auto.jpg (30.4 KiB) 1390 προβολές


autokinisi-saliaris-2.jpg
Ο μεγάλος εκλιπών ήταν ένας μετρ, ένας ειδικός στη χρήση δίλιτρων πρωτοτύπων, έχοντας κερδίσει αγώνες, τίτλους και έχοντας σημειώσει σημαντικά ρεκόρ στις αναβάσεις του ελληνικού πρωταθλήματος, ειδικά με τη λευκή-κόκκινη Chevron και τον αείμνηστο Ανδρέα Χριστόπουλο «δίπλα του». Πηγή 4Τροχοί...
autokinisi-saliaris-2.jpg (31.38 KiB) 1390 προβολές


«Έτρεχα επαγγελματικά σε αγώνες από το 1969 μέχρι το 1997. Είναι ένα σπορ αρκετά ακριβό που δεν μπορείς να το χρηματοδοτείς μόνος σου. Εγώ είχα πολύ καλές επιδόσεις, γι’ αυτό και η Malboro με πλησίασε το 1977 και κλείσαμε συμβόλαιο για 13 χρόνια, μέχρι το 1990», είπε πριν από χρόνια στο Βήμα. Συναγωνιστής και φίλος του στην πίστα ήταν ο αιώνιος και μεγαλύτερος αντίπαλός του, ο Γιώργος Μοσχούς.

autokinisi-saliaris-2b.jpg
Ριψοκίνδυνος και πρωταθλητής. Είχε δύο σοβαρά ατυχήματα, αλλά δεν σταμάτησε να τρέχει. Το 1997 χορτασμένος από νίκες αποχαιρέτησε για πάντα τις αγωνιστικές πίστες.
autokinisi-saliaris-2b.jpg (117.42 KiB) 1390 προβολές



Όπως διαβάζουμε στους 4 τροχούς, ήταν ταχύτατος και δεν δίσταζε να πατήσει τέρμα γκάζι και στο βρεγμένο οδόστρωμα, αλλά και να φρενάρει στα όρια, έχοντας αποκτήσει και ειδικότητα στο στήσιμο του δύσκολου για τους ελληνικούς δρόμους μονοθεσίου. Οδήγησε και κλειστά αυτοκίνητα (με την GTA ξεκίνησε), πήγε και στο Ενιαίο με τις Alfasud, ενώ δεν δίστασε να οδηγήσει και F3. Δυνατός και εκτός κόκπιτ και πολύ καλός μουσικός, άλλαξε τον τρόπο πώλησης αυτοκινήτων, αλλά και της διασκέδασης με τον τρόπο λειτουργίας της Αυτοκίνησης, σε κάθε περίπτωση και με σταθερό κοινό παρονομαστή το ξύλινο πρωτοπόρο κτίριο.

Η συνέντευξη στο ΒΗΜΑ ΜΕΝ για τον θρύλο της Αυτοκίνησης

«Το 1980 είχα αντιπροσωπεία αυτοκινήτων στη λεωφόρο Κηφισιάς. Εκείνη την περίοδο είχαν τριπλασιαστεί οι εισφορές των αυτοκινήτων και οι πωλήσεις έπεφταν απίστευτα. Από τα 70 -75 αυτοκίνητα που πουλούσαμε πριν, είχαμε πέσει στα πέντε. Μου προτείνει τότε ένας συνεργάτης μου να μετατρέψουμε την αντιπροσωπεία σε εστιατόριο. “Πάμε να δούμε ένα καινούργιο μαγαζί που έχει ανοίξει στην παραλία για να πάρουμε ιδέες”. Τι λες, βρε Σπύρο, του απαντώ, εμείς δεν ξέρουμε ούτε πατάτες τηγανιτές να φτιάχνουμε. Πήγαμε τελικά στον Ειρηνικό στη Βούλα και πραγματικά εντυπωσιάστηκα από το πλήθος του κόσμου που διασκέδαζε εκεί, αν και δεν μου άρεσε σαν μαγαζί, επειδή δεν είχε τίποτε το καινούργιο. Ηταν μια επανάληψη των μαγαζιών διασκέδασης που ήξερα στα 60s και στα 70s, με τα στρωμένα τραπεζομάντιλα. Εγώ ήθελα να κάνω ένα κλαμπ με τους θαμώνες να στέκονται όρθιοι. Αποφάσισα, λοιπόν, να το κάνω και να το ονομάσω Αυτοκίνηση. Ανοίξαμε την Αυτοκίνηση τον Μάρτιο του 1981. Το εστιατόριο ήταν σε ξεχωριστό χώρο, στο πατάρι, και κάτω υπήρχαν οι καναπέδες, τα χαμηλά τραπέζια με νέον και το μπαρ διπλής όψεως για να μπορούν οι πελάτες να βλέπονται, να φλερτάρουν και να γίνεται παιχνίδι.
Η παλιά αθηναϊκή νύχτα, την οποία είχε ζήσει ως πιτσιρικάς, άλλαζε άρδην. Η εποχή που ο Βασίλης, ο Πιέρο, ο Νικόλα και οι υπόλοιποι διαμόρφωναν μεγάλες αντροπαρέες, ντύνονταν στην πένα και κυκλοφορούσαν στην Αθήνα ήταν παρελθόν. Όπως άλλωστε είναι σήμερα παρελθόν οι θερμές νύχτες του ’80 και της Αυτοκίνησης. «Οι παρέες τώρα είναι μουδιασμένες επειδή υπάρχει μεγαλύτερη γνώση! Τότε ζούσαμε και κινητοποιούμασταν αυθόρμητα, μες στην καλή χαρά: “Ελα να φτιάξουμε ένα συγκρότημα, έλα να κατέβουμε στην πλατεία, έλα να αγοράσουμε ντραμς, να βρούμε μια καλή κιθάρα”. Παραγγέλναμε δίσκους και περιμέναμε τρεις ολόκληρους μήνες για να έρθουν, αλλά άξιζε τον κόπο. Υπήρχε ο ενθουσιασμός που κατά τη γνώμη μου υπάρχει πάντα σε κάθε γενιά, με τη διαφορά ότι η κάθε γενιά εκφράζεται διαφορετικά και σύμφωνα με τα δεδομένα της εποχής της».

autokinisi-90s.jpg


Tα κέντρα στις δεκαετίες του ’60 και του ’70 δεν θύμιζαν σε τίποτε τις τεράστιες πίστες που ξεφύτρωναν η μία μετά την άλλη στα 80s, ακολουθώντας το παράδειγμα της Αυτοκίνησης, του Εργοστασίου και του Club 22. «Θυμάμαι είχαμε μια πίστα μπροστά μας, το πάλκο και τραπέζια, που στα περισσότερα έτρωγε ο κόσμος. Γι’ αυτό στην αρχή της βραδιάς παίζαμε “μουσική φαγητού” και περιμέναμε από τον μετρ να μας κάνει νόημα για να παίξουμε χορευτικά κομμάτια. Και αυτά φανταστείτε τα σε καθημερινή βάση». Η μετάβαση από τον πυρετό της ντίσκο των 70s στο στυλιζαρισμένο glamour των 80s ήταν στα αλήθεια ανεπαίσθητη.
Ο Ζουγανέλης με τις Μούσες και το Studio 4, η Barbarella, το Αthens Athens, o Ιταλός dj Νικόλα Λαβάκα με τα σπαστά ελληνικά. Κάθε παρέα και τραπέζι. Ο κοινός χώρος επαφής όλων ήταν η πίστα και το απόλυτο σημείο αναφοράς το Studio 54. «Το Studio 54 ήταν από μόνο του μια ιστορία, μια κατηγορία. Θυμάμαι όταν άνοιγα την Aυτοκίνηση είχα βρεθεί με τη γυναίκα του Στιβ Ρούμπελ (του περιβόητου ιδιοκτήτη του Studio 54) η οποία ήταν Ελληνίδα και φίλη του κουμπάρου μου Αρη Λουμίδη, ο οποίος ήταν θαμώνας στο 54, και τη φιλοξενούσε κάθε φορά που ερχόταν στην Ελλάδα. Τότε ο Ρούμπελ διατηρούσε πολλές επαφές με Ελληνες που έβγαιναν πολύ συχνά στο 54, στη Νέα Υόρκη. Μέναμε τότε σε διπλανά σπίτια στην Εκάλη. Οταν της είπα ότι θα άνοιγα μαγαζί, μου είπε “και τι σε κάνει να νομίζεις ότι θα δουλέψει;”. Γιατί να μη δουλέψει; “Εχεις κάτι που θα το κάνει να ξεχωρίζει;”. Κόλλησα. Κρίνοντας, όμως, από την επιτυχία της Αυτοκίνησης, πρέπει κάτι να κάναμε σωστά». Πράγματι, η πόρτα, το face control, τα reserve τραπέζια, το μπουκάλι, τα σέικερ, οι παρέες που μεγάλωναν όσο προχωρούσε η νύχτα, η μουσική που εξελισσόταν ήταν έννοιες που έμπαιναν πλέον στο καθημερινό λεξιλόγιο και στην κουλτούρα του νυχτοπερπατήματος. Το πείραμα της Αυτοκίνησης είχε στεφθεί με απόλυτη επιτυχία, επηρεάζοντας μια ολόκληρη γενιά θαμώνων αλλά και επιχειρηματιών που μετέπειτα παρερμήνευσαν το ίδιο το concept.
Στο κλάμπινγκ παίζει κυρίαρχο ρόλο το ερωτικό παιχνίδι. Σε ένα κλαμπ δεν πουλάς απλώς ποτά. Τα ποτά είναι ένας τρόπος είσπραξης. Ενας χώρος πρέπει να “πουλάει” έρωτα. Ο έρωτας πουλιέται είτε με τρεις Ρωσίδες πίσω από ένα μπαρ και δυο-τρία δωμάτια από πάνω είτε φτιάχνοντας ατμόσφαιρα ώστε να μπορεί κάποιος να ερωτευτεί και να γίνει παιχνίδι. Καθόμουν, λοιπόν, πάνω στα μαξιλάρια λίγο προτού ανοίξουμε και σκεφτόμουν πόσος κόσμος θα περάσει απόψε από εδώ, πόσοι θα ερωτευτούν, πόσοι θα χωρίσουν, πόσοι θα φύγουν με άλλες εμπειρίες. Στο μυαλό μου δεν χωρούσε η απήχηση που θα είχε στην κοινωνική ζωή της Αθήνας η Αυτοκίνηση. Θυμάμαι ότι μάλωνα για το μπαρ επειδή ήθελα να είναι στρογγυλό για να κάθομαι με την κοπέλα μου και να τη βλέπει ο απέναντι και να της κάνει καμάκι. Αυτό δεν είχε σχέση με κάποιο βίτσιο, έτσι είναι απλώς το παιχνίδι.

bautokinisi-saliaris-1.jpg
bautokinisi-saliaris-1.jpg (7.92 KiB) 1390 προβολές


Tα τραπέζια στην Αυτοκίνηση ήταν γεμάτα και… δημοκρατικά. Παρέες εφοπλιστών διασκέδαζαν δίπλα στους «κοινούς θνητούς» και αυτό ήταν κάτι που ο Σαλιάρης το επεδίωκε.

«Δεν ήθελα τραπέζια για ξεχωριστές παρέες που θα κάθονταν απομονωμένες, σχεδίαζα μεγάλα τραπέζια λέγοντας στον μετρ να καθίζει μια παρέα και δίπλα τους ακριβώς μια άλλη, εντελώς άσχετη. Αργότερα, ακόμη και όταν ερχόταν όλη η καλή Αθήνα, επέμενα. Δεν θέλω να μου βάζεις τον Καρέλα δίπλα σε κάποιον αντίστοιχο, θέλω να μου βάζεις έναν πιτσιρικά με τον βερμουτάκι του». Στην πόρτα της Αυτοκίνησης υπήρχε ουρά όλη την εβδομάδα. Από τις εισπράξεις δεν μπορούσε κάποιος να καταλάβει πότε ήταν Σάββατο και πότε ήταν Δευτέρα. Η Αθήνα αγρυπνούσε, σε ένα κλίμα ελεγχόμενου παροξυσμού και ευφορίας. «Αυτό που γινόταν στην Αυτοκίνηση ήταν επικό. Δεν ήξερες όταν έμπαινες αν θα γυρνούσες με την ίδια παρέα με την οποία ήρθες. Είχαμε έναν φύλακα ειδικά για τα αυτοκίνητα που έμεναν στο πάρκινγκ μας ως το επόμενο πρωί – γιατί κάποιοι έφευγαν μαζί, με το ίδιο αυτοκίνητο, παρατώντας εκεί το δικό τους. Οταν αργότερα άρχισε να συμβαίνει το αντίθετο, κατάλαβα ότι ήταν η αρχή του τέλους»....

Πηγή:http://www.mixanitouxronou.gr/


•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου.
•Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε.
•Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.
Άβαταρ μέλους
theo_ts
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 16531
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2010 4:03 pm
Τοποθεσία: Στη Γενέτειρα του Ευριπίδη
Λάστιχα: BFGoodrich MT KM3
Διάσταση ελαστικών: 37x12.5/17
Suspension: R52
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Τεο
Name: ΘΟΔΩΡΗΣ

Re: Αντίο στον δημιουργό του θρυλικού κλαμπ «Αυτοκίνηση»

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Σάβ Οκτ 17, 2015 12:17 pm

Ζωή σαν παραμύθι......αντίο .................................. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27151
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Αντίο στον δημιουργό του θρυλικού κλαμπ «Αυτοκίνηση»

Δημοσίευσηαπό georgeke » Σάβ Οκτ 17, 2015 1:51 pm

R.I.P. :cry:
Άβαταρ μέλους
georgeke
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 07, 2015 12:19 am
Λάστιχα: COOPER ATT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MAD,KYB,ESP,4WD Low
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: dynagrego
Name: giorgos

Re: Αντίο στον δημιουργό του θρυλικού κλαμπ «Αυτοκίνηση»

Δημοσίευσηαπό petros t » Σάβ Οκτ 17, 2015 1:59 pm

:(
Άβαταρ μέλους
petros t
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: Τρί Αύγ 16, 2011 9:42 pm
Λάστιχα: 225
cb: Όχι
Name: petros

Re: Αντίο στον δημιουργό του θρυλικού κλαμπ «Αυτοκίνηση»

Δημοσίευσηαπό costas66 » Σάβ Οκτ 17, 2015 4:33 pm

Καλό ταξίδι.
Θυμάμαι τις ουρές στην Αυτοκίνηση και το "παιγνίδι" που γινόταν εκεί, καθώς και τη χαρά, όταν κάποιος φίλος είχε τραπέζι και μπαίναμε αέρα.
Και το πρωί όταν σχόλαγε χαζεύαμε και κανένα μηχανάκι στον Πέτσα δίπλα. :dance:
Τον Δημήτρη Κοκκολάκη στη φωτογραφία από την πίστα τον προσέξατε; :doh: :doh:
Everything is okay in the end, if it's not ok, then it's not the end.
Άβαταρ μέλους
costas66
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 7487
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 10, 2013 1:14 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: KYB + MAD + 7cm
cb: Ναι
Aka: Ο "έχω έναν γνωστό..."
Name: Κώστας

Re: Αντίο στον δημιουργό του θρυλικού κλαμπ «Αυτοκίνηση»

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Σάβ Οκτ 17, 2015 5:25 pm

costas66 έγραψε:Τον Δημήτρη Κοκκολάκη στη φωτογραφία από την πίστα τον προσέξατε; :doh: :doh:



Και να θες να μην τον προσέξεις...................................... :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling:
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27151
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Αντίο στον δημιουργό του θρυλικού κλαμπ «Αυτοκίνηση»

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Κυρ Οκτ 18, 2015 5:52 pm

Εξέχει ο άτιμος!! :-)
Φοβερά στέκια εποχής..
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Αντίο στον δημιουργό του θρυλικού κλαμπ «Αυτοκίνηση»

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Κυρ Οκτ 18, 2015 10:36 pm

Άφησε ιστορία πίσω του ο Μάκης ;-) Τουλάχιστον την έζησε τη ζωή με το κουτάλι... R.I.P. φίλε... :pray:
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6927
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: Αντίο στον δημιουργό του θρυλικού κλαμπ «Αυτοκίνηση»

Δημοσίευσηαπό gv2000 » Κυρ Οκτ 25, 2015 9:30 pm

εν έτει 2004-2005 θυμάμαι στο Μαρούσι ένα νυχτερινό club 'Αυτοκίνηση'...είχε καμία σχέση η μπα?
thank you for the memories GV2000 ! ... I mean it!
(2004-2017)
Άβαταρ μέλους
gv2000
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7274
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 12, 2008 1:15 pm
Λάστιχα: 235/70/16
Suspension: custom
cb: Ναι
Name: Παναγιώτης

Re: Αντίο στον δημιουργό του θρυλικού κλαμπ «Αυτοκίνηση»

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Κυρ Οκτ 25, 2015 11:42 pm

Για το ίδιο μιλάς, είχε γίνει μια προσπάθεια αν δεν κάνω λάθος να αναβιώσει αλλά ας μας πει κάποιος που γνωρίζει καλύτερα
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Αντίο στον δημιουργό του θρυλικού κλαμπ «Αυτοκίνηση»

Δημοσίευσηαπό SAVE ANIMAL » Δευτ Οκτ 26, 2015 12:13 am

δεν ειχα ιδεα πραγματικα!!οντος φοβερη ζωη στα ορια αλλα και μεγαλη επιδραση στον κοσμο των 80ς με ένα μαγαζι θρυλο!!εφυγε γεματος!!!
SAVE ANIMAL
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3926
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 18, 2010 6:27 pm
Τοποθεσία: Παλλήνη
Λάστιχα: Malatesta compra
Διάσταση ελαστικών: 245/70/16
Suspension: Άγνωστη
cb: Όχι
Εργάτης: Ναι
Aka: Save animals
Name: Βασιλης

Δεμένα τα πλοία στα λιμάνια-48ωρη απεργία Πηγή: reporter.g

Δημοσίευσηαπό BOSS » Δευτ Νοέμ 02, 2015 11:49 am

ad8bd12c74190a286740debda225355e_XL.jpg
ad8bd12c74190a286740debda225355e_XL.jpg (57.34 KiB) 977 προβολές

Δεμένα τα πλοία στα λιμάνια-48ωρη απεργία της ΠΝΟ
Η απεργία ξεκινάει στις 6.00 το πρωί της Δευτέρας και η ΠΝΟ καλεί ειδικά τις εταιρείες των πλοίων που μεταφέρουν πρόσφυγες, να το κάνουν μέχρι και τα μεσάνυχτα της Κυριακής.

Όλα τα πλοία θα παραμείνουν με δεμένους κάβους και δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο τη Δευτέρα και την Τρίτη, 2 και 3 Νοεμβρίου, τονίζει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ), η οποία έχει προκηρύξει 48ωρη προειδοποιητική απεργία, αντιδρώντας «στη νέα χιονοστιβάδα των αντεργατικών μέτρων και πολιτικών», που «δεν αφήνουν περιθώρια για άλλες επιλογές».

«Η διάλυση του ΝΑΤ, η κατεδάφιση του ΚΕΑΝ, η αποψίλωση των οργανικών συνθέσεων των επιβατηγών πλοίων, ο ευτελισμός των συντάξεων, η οξυνόμενη και διογκούμενη συνεχώς ανεργία του κλάδου, η μαύρη ανασφάλιστη εργασία, η συνεχής παραβίαση των όρων εργασίας, η συνεχής υποβάθμιση των κοινωνικών ασφαλιστικών δικαιωμάτων και της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης των εν ενεργεία και συνταξιούχων ναυτεργατών και των οικογενειών τους, η προσπάθεια εξάρθρωσης και εκμηδενισμού των κεκτημένων του κλάδου και η σιωπηρή ανοχή και αδιαφορία των υπευθύνων και του κράτους, δεν μπορούν να μείνουν αναπάντητα. Η επερχόμενη νέα χιονοστιβάδα των αντεργατικών μέτρων και πολιτικών δεν αφήνουν περιθώρια για άλλες επιλογές», αναφέρει, μεταξύ άλλων, σε ανακοίνωσή της η ΠΝΟ.

Η απεργία ξεκινάει στις 6.00 το πρωί της Δευτέρας και η ΠΝΟ καλεί ειδικά τις εταιρείες των πλοίων που μεταφέρουν πρόσφυγες, να το κάνουν μέχρι και τα μεσάνυχτα της Κυριακής.

Ζητά, επίσης, την κατανόηση και την πλήρη συμπαράσταση τόσο του επιβατικού κοινού όσο και όλων των Ελλήνων εργαζομένων, διότι, όπως αναφέρει, ο αγώνας ο οποίος τώρα αρχίζει δεν είναι αγώνας που αφορά μόνον τους Έλληνες ναυτεργάτες αλλά αφορά όλη την ελληνική κοινωνία. Οι ναυτεργάτες δεν διεκδικούν τίποτε νέο, τονίζεται, απλά ορθώνουν το ανάστημά τους ενάντια στη λαίλαπα των μνημονίων και στις νέες απαιτήσεις της τρόικας.



Πηγή: reporter.gr
Πυρ,γυνη και θαλασσα...

Άβαταρ μέλους
BOSS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9284
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 10:55 pm
Τοποθεσία: Συμη-Σαλαμινα
Λάστιχα: Crosswind M/T LingLong
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: +6
cb: Όχι
Εργάτης: Ναι
Aka: εκδρομοφαγος
Name: ΒΑΛΑΝΤΗΣ

Re: Δεμένα τα πλοία στα λιμάνια-48ωρη απεργία Πηγή: reporter.g

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Δευτ Νοέμ 02, 2015 11:54 am

Μεταφερθήκαμε εδώ. ;-)
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 38166
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: Δεμένα τα πλοία στα λιμάνια-48ωρη απεργία Πηγή: reporter.g

Δημοσίευσηαπό BOSS » Δευτ Νοέμ 02, 2015 12:00 pm

thanks John... ;-)
Πυρ,γυνη και θαλασσα...

Άβαταρ μέλους
BOSS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9284
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 10:55 pm
Τοποθεσία: Συμη-Σαλαμινα
Λάστιχα: Crosswind M/T LingLong
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: +6
cb: Όχι
Εργάτης: Ναι
Aka: εκδρομοφαγος
Name: ΒΑΛΑΝΤΗΣ

Re: Δεμένα τα πλοία στα λιμάνια-48ωρη απεργία Πηγή: reporter.g

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Δευτ Νοέμ 02, 2015 12:52 pm

Κι εμείς thanx για την ενημέρωση ;-)
Αν και δεν είχα σκοπό να αποπλεύσω τις επόμενες μέρες....... :ugeek: :lol: :lol: :lol:
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 38166
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση

arahova Παρ Μάιος 02, 2025 10:41 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Μάιος 02, 2025 6:35 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες