Επειδή ο Κώστας με έβαλε σε προβληματισμό (
http://www.vitaraclub.gr/viewtopic.php? ... 00#p405713 )είπα να το μελετήσω το θέμα έτσι :
Εναλλακτικές Πηγές Ενέργειας - υδρογόνου από τα ούρα για τα αυτοκίνητα!Μια μελέτη για οικολογικό καύσιμο από το Ohio State University, προκειμένου να βρει εναλλακτικές πηγές ενέργειας έχει οδηγήσει σε μια νέα επανάσταση των εναλλακτικών πηγών ενέργειας ώστε να λύσει το συνεχιζόμενο πρόβλημα στα καύσιμα.

- hydrogen-from-urine-for-cars-493x389.jpg (24.67 KiB) 6353 προβολές
Botte, ένας από τους ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Οχάιο, βρήκε ότι τα ανθρώπινα ούρα θα μπορούσαν να παράγουν υδρογόνο με ηλεκτρόλυση.
Η έρευνα έχει δείξει ότι ηλεκτρίζοντας ούρα για παραγωγή υδρογόνου είναι ευκολότερη σε σύγκριση με την παραγωγή υδρογόνου από το νερό, τα μόρια υδρογόνου δεν συγκρατούνται τόσο σφικτά όπως στο νερό. Χρειάζονται 0,37 βολτ για να διασπάσει ούρα, η οποία είναι σημαντικά μικρότερη από τα 1,23 volts που απαιτούνται για να διαχωρίσει το νερό σε υδρογόνο.

- Hydrogen-urine-conversion.jpg (21.47 KiB) 6353 προβολές
Λόγω του υψηλού κόστους των ανανεώσιμων πηγών παραγωγής ενέργειας , όπως τα φωτοβολταϊκά κύτταρα, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχει οδηγηθεί να γυρέψουν ένα φθηνότερο, φιλικό προς το περιβάλλον, το οποίο παρουσιάζετε σε αφθονία στα απόβλητ, ως μία ιδανική εναλλακτική πηγή ενέργειας, και εκτός από υδρογόνο, είναι το νέο επίτευγμα το Αεροτροφοδοτούμενο αυτοκίνητο το οποίο ήδη κυκλοφορεί υπό δοκιμή στη Γαλλία.

- urine-contents.jpg (19.01 KiB) 6353 προβολές
Όντας η πιο άφθονη ενέργεια στο σύμπαν, το υδρογόνο ήταν πάντα μια φαντασίωση για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων ως ένα φτηνό πράσινο καύσιμο το οποίο δεν φέρει καμία απόδοση ή θέματα υγείας μαζί του. Ωστόσο, η συμβατική διαδικασία που χρησιμοποιείται για την παραγωγή υδρογόνου από νερό και τελικά μεταφορά, δεν είναι τόσο "φιλικά προς το περιβάλλον", όπως είναι τα ίδια τα καύσιμα .
Οι ερευνητές πιστεύουν ότι η τεχνολογία θα μπορεί να παράγει υδρογόνο, από τον καθαρισμό στα λύματα στις εγκαταστάσεις επεξεργασίας λυμάτων. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι τα ούρα μετατρέπονται σε αμμωνία από τα βακτήρια πολύ γρήγορα, πράγμα που μπορεί να περιορίσει τη χρησιμότητα της τεχνικής.
Η ομάδα δοκιμάσε αρχικά τη διαδικασία με τους «συνθετικά» ούρα , αλλά έδειξε επίσης ότι η διαδικασία λειτουργεί εξίσου καλά με τα πραγματικά ανθρώπινα ούρα. «Μας πήρε λίγο χρόνο για να πάρουμε έγκριση για να εργαστούμε με ανθρώπινα ούρα - η οποία κρατείσε μέχρι τη δημοσίευση της έρευνας», λέει ο Botte.
Σύμφωνα με Botte, οι διαθέσιμες σήμερα διαδικασίες που μπορεί να αφαιρέσει το νερό από τα ούρα είναι δαπανηρές και αναποτελεσματικές. Τα ούρα υδρολύεται σε αμμωνία, πριν από τη φάση δημιουργίας των εκπομπών αμμωνίας σε αέριο . Οι εκπομπές αυτές οδηγούν στο σχηματισμό θειικού αμμωνίου και νιτρικού σωματιδίων στον αέρα, οι οποίες προκαλούν μια ποικιλία από προβλήματα υγείας, συμπεριλαμβανομένων χρόνιας βρογχίτιδας, κρίσεις άσθματος και πρόωρο θάνατο.
Η ομάδα που διεξάγει επί του παρόντος μελέτες για τη μακροχρόνια σταθερότητα στα συστήματα ηλεκτρόλυση τους, καθώς και τη διεξαγωγή υπολογιστικών πειραμάτων για την καλύτερη κατανόηση των μηχανισμών στο χώρο εργασίας.
Bruce Logan, ένας εμπειρογνώμονας στον τομέα της παραγωγής ενέργειας από τα λύματα και διευθυντής του H2E Pennsylvania State University Center της και Μηχανικών Περιβάλλοντος Ινστιτούτο, χειροκρότησε τις προσπάθειες του Botte στην ανάπτυξη μιας πιο ενεργειακά αποδοτικό τρόπο παραγωγής υδρογόνου από τη διάσπαση του νερού. Ωστόσο, τόνισε ότι τα ούρα μετατρέπονται πολύ γρήγορα σε αμμωνία από τα βακτήρια, τα οποία θα μπορούσαν να περιορίσουν την χρησιμότητα της τεχνικής.
Ωστόσο, Λόγκαν δεν αισθάνεται ότι θα ήταν μια καλή ιδέα να ξεκινήσετε την αποθήκευση των ούρων μας - αν και όχι για το υδρογόνο. «Θα πρέπει να θυμάστε σχετικά με τον P [φωσφόρο] στο κατούρημα - σε παγκόσμιο επίπεδο θα πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε τη διατήρηση φωσφόρου για λίπασμα, επειδή, ακριβώς όπως το πετρέλαιο, μια μέρα όλα τα αποθέματα θα τελειώσουν και θα πρέπει να αρχίσει η δημιουργία ανακύκλωση φωσφόρου σε υποδομές μας », λέει.
[ Source: EcoFriend ; RSC ; Edward-Sites ]
http://thecoolgadgets.com/alternative-e ... -for-cars/