Παιδια,εχει γινει μια παρεξηγηση.ΟΛΑ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΕΙΝΑΙ ΛΑΔΙΟΥ.Τα αεριου λαδιου ειναι απλως γεμισμενα με αζωτο σε σχετικα χαμηλη πιεση
για να μην αφριζει το λαδι κατα την εντονη χρηση.Οι μπουρμπουληθρες στο λαδι οταν περναν απο τις βαλβιδες του αμορτισερ μειωνουν τοσο την αποσβεση συμπιεσης οσο και επαναφορας.
Το αζωτο με το οποιο ειναι γεμισμενο το αμορτισερ αεριου λαδιου σε καμμια περιπτωση δεν παιζει το ρολο του ελατηριου αερος.
Η ενισχυμενη κατασκευη αυτων των αμορτισερ προκειμενου να αντεξουν τη πιεση του αεριου δικαιολογει και την ακριβη τιμη τους.
Στη φωτο στο κατω σημειο του αμορτισερ παρατηρηστε το πλευστο ελευθερο πιστονι(floating piston) που διαχωριζει το αεριο απο το λαδι.
Yπαρχουν καποιες παραλλαγες στην εφαρμογη ειδικα στους αγωνες οπως ξεχωριστο μπουκαλακι για το αζωτο,ελατηρια που περικλειουν το αμορτισερ(coilover),αλλα η βασικη ιδεα λειτουργιας του αμορτισερ αεριου-λαδιου ειναι αυτη που ειπα πιο πανω:D

- mono_tube.gif (4.35 KiB) 1062 προβολές