Θα απαντήσω συνοπτικά στα εύλογα ερωτήματά σου, καθώς ασχολούμαι πολλά χρόνια με τα ιστορικά.
Οι μέχρι σήμερα διατάξεις για αυτά ανέφεραν ότι ένα αυτοκίνητο το οποίο ήταν χαρακτηρισμένο ως ιστορικό (δηλαδή ήταν άνω των 30 ετών και ήτνα original και όχι παραποιημένο), μπορούσε περιορισμένα να κυκλοφορεί από και προς συνεργείο καθώς και από και προς κάποιο ιστορικό event στο οποίο επίσημα συνμμετείχε. Για τις εν λόγω κυκλοφορίες έπρεπε να φέρει αντίστοιχο ασφαλιστήριο.
Αυτό που ουσιαστικά αλλάζει με το πρόσφατο ΦΕΚ - όπου γίνεται μπέρδεμα και παρομοίωση των ιστορικών με τα αγωνιστικά - είναι η πλήρης απαγόρευση κυκλοφορίας και η αναγκαστική μεταφορά τους με πλατφόρμες.
Δηλαδή για να αλλάξει λάδια ένα ιστορικό, πρέπει να μεταφερθεί με πλατφόρμα.
Π.χ. για το ιστορικό event 24 ώρες Ελλάδα που γίνεται κάθε χρόνο και που έγινε το ΣΚ που πέρασε, έπρεπε οι συμμετέχοντες από οποιοδήποτε μέρος της χώρας να ερχόντουσαν με πλατφόρμα - ενώ τα πολωνικά π.χ. πληρώματα με τις αντίστοιχες πινακίδες, ήρθαν οδηγόντας από τη χώρα τους...
Φυσικά ελλάχιστοι χομπίστες έχουν την ικανότητα να πληρώνουν μόνιμα πλατφόρμες ...
Άκουσα κάποιους να χαίρονται και να υποστηρίζουν την απόφαση, λέγοντας ότι υπάρχουν κάτοχοι ιστορικών που τα κυκλοφορούν κάθε μέρα...
Κάκιστα λοιπόν για αυτούς που κάνουν κατάχρηση, αλλά να είστε σίγουροι ότι αριθμητικά είναι ψίχουλα μπροστά στο ποτάμι των ανασφάλιστων ΙΧ που κυκλοφορούσαν 10ετίες ανάμεσά μας ή στα επικίνδυνα σαραβαλάκια χωρίς ΚΤΕΟ - που συνεχίζουν να κυκλοφορούν
Και τα πετρέλαια με προδιαγραφές παλαιότερες από το Euro 5 απαγορεύονται σε Αθήνα και Θεσ/νίκη, και πήξαμε στα παλιά...επειδή κανείς δεν ασχολείται με αυτά...Θα πρέπει μετην ίδια λογική να απαγορέψουν όλα τα diesel επειδή δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τα νόμιμα από τα παράνομα
Μην μπερδεύουμε λοιπόν την ανικανότητα αστυνόμευσης και επιβολής του νόμου με τις ιστορικές πινακίδες.
Για άλλη μιά φορά σε παγκόσμιο επίπεδο γινόμαστε ρεζίλι καθώς αποτελεί μοναδικότητα της Ελλάδας
Αυτό που πρέπει να κρατήσετε και να μείνει, είναι την πορεία κλεισίματος που θα πάρουν πολλά εξειδικευμένα συνεργεία που δούλευαν 10ετίες τώρα σχεδόν αποκλειστικά με τα ιστορικά, και τους νέους άνεργους στο βωμό της ανάπτυξης...
