SAVE ANIMAL έγραψε:εγω παιδια το χω πει εδω και καιρο και θα το λεω συνεχεια οσο και αν γινομαι κακος για καποιους!!ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΖΩ ΣΕ ΝΟΜΙΜΟ Η ΜΗ!!ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΑΦΡΗΝΤΙΚΟ!!οταν ξεκεινας και περνεις ενα οπλο ετσι για να περασεις την ωρα σου σκοτωνοντας οσο και αν προσπαθεις να διξεις οτι αγαπας την φυση και οτι προσεχεις τη ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ δεν μπορεις να με πησεις με τιποτα!!οταν πατησεις πρωτη φορα την σκανδαλη και γεμισεις με χαρα διοτι ΣΚΟΤΩΣΕΣ μια ανυπερασπιστη ζωη θα το ξανακανεις και με μεγαλη ευκολια σε οτι εσυ νομιζεις οτι ειναι σωστο και για το καλο της φυσης!!!Δυστηχως εχουμε γεμησει με τετοιους υποστηρηχτες τη ζωη μας !!!ΟΛΙΚΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΣΤΟ ΚΥΝΙΓΗ

Πάντα ήμουν αντίθετος σε τέτοιους αφορισμούς σε γενικεύσεις και κάθετες ανένδοτες ιδέες. Δεν γνωρίζω από που ορμώμενος μαίνεσαι με τέτοιο τρόπο τους κυνηγούς. Ίσως κάποιος παράνομος και με πολύ κακή συμπεριφορά να σε έφερε σε αυτή την θέση. Δυστυχώς υπάρχουν παντού, όπως κακοί οδηγοί, κακοί γιατροί, κακοί ποδοσφαιριστές κλπ...
Είναι σαν να λέω ότι όλες οι περιβαλλοντολογικές οργανώσεις τύπου ΜΚΟ είναι μια απάτη που τρώνε τα λεφτά του φορολογούμενου και εξαπατάνε το κράτος με δήθεν επιστημονικές μελέτες και τα "αρπάζουν" κανονικότατα για την έρευνα του "κόκκινου σαλιγκαριού στην κάτω κολοπετινίτσα" αφού εξασφαλίσουν μια ζουμερή χρηματοδότηση 200-300 χιλιάρικα...για να αποδώσουν μια δήθεν μελέτη. Άλλωστε υπάρχει σχετική έρευνα εισαγγελέα.
Δεν ρωτώ αν ένας πολέμιος του κυνηγιού αν είναι παμφάγος ή μόνο χορτοφάγος?
Όμως εγώ δεν λέω να κλείσουν όλοι και στο πυρ το εξώτερο απλά να κρατάμε το σοφό "παν μέτρον άριστο"
Ας μην ξεχνάμε ότι τουλάχιστον οι Κυνηγετικές οργανώσεις έχουν φτιάξει έστω και μια Θυροφυλακή την οποία πληρώνουν οι κυνηγοί από την τσέπη τους υποχρεωτικά, μόνο αυτοί και κανένας άλλος φορολογούμενος. Αυτή κάνει μια εξαιρετική δουλειά, όσο είναι εφικτό αυτό, το οποίο αποδεικνύεται με τις εκατοντάδες υποθέσεις που στέλνοντας στον εισαγγελέα και στο αυτόφωρο κάθε χρόνο κυνηγούς. Στην αντίπερα όχθη της απόλυτης περιβαλλοντολογικής ευδαιμονίας δια μέσω των κονδυλίων τι γίνεται? μόνο εισπράξεις από τον κρατικό κορβανά....?
Καλό θα είναι να γνωρίσεις την διεθνή πρακτική που υφίσταται στο κυνήγι σε όλο τον κόσμο και μετά να καταλήξεις κάπου, σε ένα συμπέρασμα μετά από μια συζήτηση με τον αντίλογο, χωρίς παρωπίδες.
Μην μετατρέπεις τον όποιο οπλοκάτοχο σε ψυχοπαθή που "ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ" όπως λες. αυτομάτως μας μετατρέπεις όλους σε εν δυνάμει εγκληματίες κατά συροήν και κατ' εξακολούθηση αφού λες με "χαρά διότι ΣΚΟΤΩΣΕΣ μια ανυπεράσπιστη ζωή θα το ξανακάνεις"
Ποτέ στη νεότερη ιστορία, μία ανθρώπινη δραστηριότητα, δεν συνάντησε τόσους πολλούς φανατικούς οπαδούς αλλά και αντιπάλους όσο το κυνήγι. Οι φανατικοί οπαδοί του, αρνούνται να το αποκαλέσουν σπορ γιατί το θεωρούν τρόπο ζωής και όχι ένα ακόμα σπορ, οι δε αντίπαλοί του, αρνούνται να θεωρήσουν σπορ μία τόσο «μακάβρια» δραστηριότητα. Τι είναι όμως το κυνήγι στη σύγχρονη Ελλάδα; Ποιες ανάγκες εξυπηρετεί η άσκησή του; Ποια συμφέροντα εξυπηρετεί η κατάργηση του;
Το βασικό επιχείρημα που προβάλλεται από τους πολέμιους του κυνηγιού, είναι η άδικη θανάτωση τόσων αθώων ζώων και η πιθανότητα εξαφάνισης κάποιων από τα θηρεύσιμα ήδη. Ο δεύτερος ισχυρισμός καταρρέει αυτόματα, αφού οι μετρήσεις στο πληθυσμό των θηραμάτων, δείχνουν ότι ουδέποτε κινδύνεψε θήραμα με εξαφάνιση στην ιστορία της νεότερης Ελλάδας. Αντίθετα, τα προγράμματα αύξησης του θηραματικού πληθυσμού από τις κυνηγετικές οργανώσεις έχουν οδηγήσει στη θεαματική αύξηση τουλάχιστον των ενδημικών θηραμάτων.
Ο πρώτος ωστόσο ισχυρισμός, όσο και αν αυτό δυσαρεστεί μερικούς, είναι βάσιμος. Πράγματι η κυνηγετική δραστηριότητα, οδηγεί στο θάνατο μεγάλο αριθμό αθώων ζώων κάθε χρόνο. Και εδώ, γεννιέται ένα ερώτημα στο οποίο καλούμαστε να απαντήσουμε: Ποιος είναι αυτός που αποφασίζει πια ζώα είναι ένοχα, άρα τους αξίζει ο θάνατος και ποια είναι αθώα, οπότε έχουν δικαίωμα στη ζωή;
Το κρέας που καταναλώνει ένας μέσος Έλληνας σε μία δεκαετία, απαιτεί τη θανάτωση κατά μέσο όρο δύο αγελάδων, τεσσάρων γουρουνιών, οκτώ αρνιών εκατόν ογδόντα κοτών και περίπου εννιακοσίων εξήντα ψαριών διαφόρων ειδών. Στη δε διάρκεια της ζωής του θανατώνονται για χάρη του περισσότερα από 8000 ζώα. Ένα δεύτερο ηθικό πάλι ερώτημα που μοιραία τίθεται είναι: Ποιο είναι εκείνο το δικαστήριο που κρίνει ένοχα αυτά τα 8000 ζώα και δίκαια αποφασίζει το θάνατο τους; Ή αν θέλετε: Ποια είναι εκείνα τα αδικήματα που διέπραξαν αυτά τα 8000 ζώα που αντιστοιχούν στο καθένα μας, και μοιραία τους αξίζει ο θάνατος;
Πολλοί θα σπεύσουν να απαντήσουν ότι τα περισσότερα από αυτά τα ζώα, γεννήθηκαν σε ιδικά διαμορφωμένους χώρους, με κύριο σκοπό τη θανάτωση τους και κατανάλωσή τους από τον άνθρωπο και ποτέ τους δεν είχαν τη δυνατότητα να ζήσουν ελεύθερα. Ένας λόγος παραπάνω λοιπόν να έχουν μεγαλύτερο δικαίωμα στη ζωή.
Ίσως μία πιθανή απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα, θα ήταν το ότι είμαστε παμφάγα ζώα και χρειαζόμαστε το κρέας για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού μας και η μη κατανάλωσή του θα μπορούσε να αποβεί μοιραία για τον ανθρώπινο οργανισμό. Όμως η καλή υγεία τόσων εκατοντάδων χιλιάδων vegetarians (φυτοφάγοι) ανά των κόσμο, αποδυναμώνει τον παραπάνω ισχυρισμό. Ας μη γελιόμαστε λοιπόν, σκοτώνουμε και τρώμε ζώα γιατί μας αρέσει η γεύση και η μυρωδιά του ψημένου κρέατος. Ακόμα χειρότερα, ασελγούμε στα κουφάρια των χαμένων αυτών ζώων, φορώντας το δέρμα τους και το τρίχωμά τους γιατί μας αρέσει η όψη και η αίσθηση του δέρματος και του μάλλινου ρούχου. Η σύγχρονη Ελληνική κοινωνία, στη προσπάθειά της να απενοχοποιηθεί, πολεμάει με μίσος τους κυνηγούς που δεν κάνουν τίποτε περισσότερο από το να εξασφαλίζουν μόνοι τους το «Κυριακάτικο γεύμα». Συγκινείται από το δράμα των πανέμορφων κύκνων που η κακοκαιρία τους σπρώχνει στις λίμνες και τα ποτάμια μας, ενώ αδιαφορεί για το θάνατο από ασιτία που η ίδια κακοκαιρία προκάλεσε σε χιλιάδες κάριες, καρακάξες και άλλα κορακοειδή, γιατί ίσως αυτά τα πουλιά είναι «ΑΣΧΗΜΑ» και τους αξίζει για τιμωρία ο θάνατος.
Για να μην μακρηγορώ άλλο θα συμφωνούσα εν μέρη με την τελευταία φράση σου αν και όπως ανέφερα παραπάνω είμαι αντίθετος.
ΟΛΙΚΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ (αν και με λίγη βοήθεια μαθαίνουν)