Η μεγάλη επιστροφή του «Pony» στην Ελλάδα!

Εδώ λέμε ότι μας κατέβει και δεν έχει θέση αλλού

Η μεγάλη επιστροφή του «Pony» στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό Ex-Member » Δευτ Δεκ 27, 2010 7:30 am

    Το «μικρό Pony», το αυτοκίνητο που οι Γερμανοί εγκωμίασαν ως το πολυχρηστικό όχημα της οικονομίας, οι Γάλλοι ως έκφραση της κλασικής φινέτσας και της απλότητας και οι Έλληνες ως «εθνικό όχημα» με τη σφραγίδα της Citroen, είναι έτοιμο να ξαναγράψει ιστορία στην αγορά των τεσσάρων τροχών.
    Εικόνα
    Η οικογένεια Κοντογούρη της NAMCO, κατασκευάστρια εταιρεία των θρυλικών Pony, έχει δεχτεί άκρως δελεαστική πρόταση από μεγάλο όμιλο της Αιγύπτου για να παράγει εκείνος τα ελληνικά αυτοκίνητα, τα οποία στις αναδυόμενες αγορές της Βορείου Αφρικής και στην Αγκόλα παρουσιάζουν μεγάλη δυναμική λόγω της προσιτής τιμής και των ιδιαίτερα ανθεκτικών χαρακτηριστικών τους.

    Παρόλο όμως, που η Ελλάδα «πλήγωσε» στο παρελθόν την διοίκηση της εταιρείας, αποδεικνύοντας περίτρανα πως η «χώρα μας τρώει τα παιδιά της», καθώς με πολιτικές παρεμβάσεις χάριν σε πιέσεις ανταγωνιστικών επιχειρηματικών συμφερόντων που εποφθαλμιούσαν την εμπορική επιτυχία των Pony, οδήγησαν το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης σε λουκέτο, τα αδέλφια Κοντογούρη ετοιμάζονται να... ξαναζεστάνουν τις μηχανές παραγωγής αυτοκινήτων στην Ελλάδα εν μέσω της οικονομικής κρίσης.

    Σύμφωνα με πληροφορίες της «Deal» το μόνο που περιμένουν είναι να ανάψει το «πράσινο φως» η Εμπορική Τράπεζα για την σύναψη ομολογιακού δανείου ώστε να ξεκινήσουν την παραγωγή της νέας γενιάς «Pony», μια επένδυση που αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2014 και θα δημιουργήσει εκατοντάδες θέσεις εργασίας.

    Η περιπέτεια

    Η περιπέτεια της NAMCO στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου είναι χαρακτηριστική για την σύγκρουση των μεγάλων συμφερόντων που «έπνιξαν» όλες τις προσπάθειες για την ανάπτυξη της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ελλάδα.

    Οι ιδρυτές της εταιρείας, βίωσαν την απόλυτη επιτυχία έχοντας καταφέρει να παράγουν στο εργοστάσιο στη Θεσσαλονίκη 8- 10 αυτοκίνητα ημερησίως, γεγονός πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα και με προστιθέμενη ελληνική αξία 67%, οι πωλήσεις ξεπερνούσαν τις 18.000, ενώ ο Ελληνικός Στρατός, η αεροπορία και το Ναυτικό έδειχναν την προτίμησή τους στα... άλογα των Pony, αφού το κόστος λειτουργίας και συντήρησης πέντε εξ αυτών ήταν μικρότερο από ένα τζιπ μεγάλου κυβισμού.

    Ξεκίνησαν πριν από τριάντα χρόνια την κατασκευή αυτοκινήτων σε μια ρομαντική εποχή, όπου οι πολυεθνικοί κολοσσοί δεν είχαν αλώσει τον κλάδο και που η ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία φαινόταν ικανή να διατηρήσει την αυτοχθονία της, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην οικονομική ανάπτυξη.

    Μάλλον όμως, οι επικεφαλής της λογάριαζαν χωρίς... τον ξενοδόχο, που στην προκειμένη περίπτωση ήταν τα πολιτικά προσκόμματα που έβαζαν κυβερνητικά στελέχη της εποχής κατόπιν πιεστικών αιτημάτων ανταγωνιστών εμπόρων και εισαγωγέων που εποφθαλμιούσαν την εμπορική επιτυχία του θρυλικού Pony το οποίο είχε κατακλύσει τους ελληνικούς δρόμους και προμήθευε τα Σώματα Ασφαλείας.

    Οι πιέσεις ακόμη και υπουργών έγιναν αφόρητες, οι απεργίες στο εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης όλο και συχνότερες, οι μηχανές έμειναν σβησμένες για πάνω από 120 ημέρες και το αποτέλεσμα ήταν μετά από ένα μικρό χρονικό διάστημα η μονάδα ελληνικής παραγωγής να μην είναι βιώσιμη και να κλείσει, βάζοντας μια ακόμη «ταφόπλακα» στο ελληνικό επενδυτικό όνειρο για τη δημιουργία μιας κραταιής εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας.

    Ίσως ούτε και οι ίδιοι οι πολιτικοί να μην πίστευαν πως η «εθνικά υπερήφανη» κατά τ' άλλα Ελλάδα θα μπορούσε να φτιάξει τα δικά της αυτοκίνητα. Διαφορετικά δεν εξηγείται, όταν κατασκευάστηκε στην τελική του μορφή το πρώτο Pony και η οικογένεια Κοντογούρη κάλεσε τον τότε υπουργό Βιομηχανίας Κωνοφάγο για να το δει, εκείνος δεν μπήκε καν στον κόπο, διαμηνύοντας πως η Ελλάδα δε θα φτιάξει ποτέ δικό της αυτοκίνητο. Στη συνέχεια όμως, αφού ο ίδιος είχε εμπλακεί στο εργοστάσιο μπαταριών ΠΑΚ, πούλαγε στην μονάδα τα προϊόντα του.

    Οι συνδικαλιστές

    Μια από τις αιτίες της κατάρρευσης της NAMCO ήταν και ο κακώς εννοούμενος συνδικαλισμός. Εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης έκαναν απεργία- κατάληψη, η οποία κράτησε 4 μήνες, ζητώντας αύξηση ημερομισθίων κατά 35%.

    Οι ιδιοκτήτες της εταιρείας δεν την αρνήθηκαν, αλλά τους πρότειναν να δουν τι αύξηση θα τους έδινε ο κλάδος του μετάλλου. Όμως, εκείνοι επέμεναν να ικανοποιηθεί το αίτημά τους "εδώ και τώρα"υποκινούμενοι και από ένα μετέπειτα σημαίνον πολιτικό πρόσωπο της Μακεδονίας, του οποίου ο ρόλος στην περίπτωση αυτή μάλλον ήταν "σκοτεινός", κάνοντας πολλούς να μιλήσουν για «το ότι παρακινείτο από ανταγωνιστικά της οικογένειας Κοντογούρη συμφέροντα».

    Δημιουργήθηκε μεγάλη ένταση γιατί οι υπάλληλοι δεν άφηναν να μπει κανείς στο εργοστάσιο, ακόμη και στους ιδιοκτήτες απαγόρευαν την είσοδο. Δεν επέτρεπαν ούτε καν να σταλούν τα ετοιμοπαράδοτα οχήματα στους πελάτες της εταιρείας και άλλα 600 στον ελληνικό Δημόσιο τομέα. Τότε ανέλαβε δράση ο Πέτρος Κοντογούρης, ερχόμενος από τη Γερμανία, ο οποίος διαβεβαίωσε τους εργαζόμενους ότι η εταιρεία θα τους αποζημίωνε από πάνω, αρκεί να επιστρέψουν στις δουλειές τους. Πράγμα που έγινε, αλλά μόνο για πέντε μέρες, καθώς μετά ζήτησαν να... πάνε διακοπές. Απίστευτο; Κι όμως αληθινό! Πράγματι πήγαν τις διακοπές τους και μετά πέρασαν από την οδό Αγίας Σοφίας 26 για να λάβουν τις αποζημιώσεις τους. Το εργοστάσιο είχε κλείσει. !!!

    Αναδημοσίευση από εδώ :http://ixnilatis33.blogspot.com/2010/12/pony.html
    ΥΓ
    "εδώ και τώρα" λοιπόν και έμειναν δίχως δουλειά. Προφανώς νόμιζαν οτι αν πίεζαν κατ΄ αυτόν τον τρόπο μιά ιδιωτική εταιρεία, θα έκανε ότι έκανε και το δημόσιο. Περίμεναν δηλαδή ότι θα παίρνει δάνεια για να πληρώνει μισθούς...
Ex-Member
 

Re: Η μεγάλη επιστροφή του «Pony» στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Δευτ Δεκ 27, 2010 7:36 am

Μικρός ήθελα να το αγοράσω.Διστυχώς δεν το βρήκα.Η απλότητα στον δικύλινδρο κινητήρα (600cc) η απλότητα στην ανάρτηση (ένα αμορτισέρ και ένα ελατήριο σε κάθε πλευρά) η στιβαρή κατασκευή απο λαμαρίνα αλλά και η εμφάνιση τζιποειδούς το έκαναν ανάρπαστο.Μακάρι να το ξαναδούμε στους δρόμους :wink:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Η μεγάλη επιστροφή του «Pony» στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό Peter » Δευτ Δεκ 27, 2010 1:26 pm

Για να δούμε θα πετύχει αυτό τα εγχείρημα ή θα τα κάνουν &^*$%*^$ κυβέρνηση και συμφέροντα. :think: :think: :think:

Προσωπικά εύχομαι να πετύχει.
Tiguan Sport 1.4 TSI
I like Vitara too ......
Άβαταρ μέλους
Peter
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 420
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 27, 2010 12:57 pm
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ
cb: Ναι
Name: Πέτρος

Re: Η μεγάλη επιστροφή του «Pony» στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό Maverick 2.4 » Δευτ Δεκ 27, 2010 3:13 pm

Peter συμφωνώ απόλυτα μαζί σου....Εύχομαι να πετύχει το εγχείρημα αλλά κατά την γνώμη μου χλωμό το βλέπω..
Άσε με ήσυχο, πήγαινε μα καλά είμαι εγώ,
για ότι αγαπώ, μονάχος μου θα πολεμω,
και αν δεν σου ταίριαξα, παιχνίδι σου δεν θα γενώ,
πήγαινε μα καλά ειμαι εγώ!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Maverick 2.4
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 484
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 02, 2010 5:02 pm
Τοποθεσία: Irakleio Krhths
Λάστιχα: Βridgestone D694 A/T
Suspension: ergostasiakh Ford
cb: Όχι
Name: Giorgos Lamprakis

Re: Η μεγάλη επιστροφή του «Pony» στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό irineos » Δευτ Δεκ 27, 2010 3:36 pm

έχω την αίσθηση ότι τα PONY ήταν εισαγώμενα και στην Ελλάδα κατασκευαζόταν με άλλο όνομα CITROEN SHERPA.
Αυτό που κατασκευάζαμε στην Ελλάδα ήταν ολόιδιο σε μηχανικά ηλεκτρικά αλλά διέφερε στην καρότσα που ήταν από FIBER GLASS.
irineos
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 18, 2010 11:16 pm
Τοποθεσία: Π.Φάληρο
Λάστιχα: BRIDGESTON 225 70 16
Suspension: KYB
cb: Ναι
Name: Ειρηναίος

Re: Η μεγάλη επιστροφή του «Pony» στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό ------ » Δευτ Δεκ 27, 2010 4:29 pm

Μακαρι :pray: :pray: :pray:
------
 

Re: Η μεγάλη επιστροφή του «Pony» στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό Ex-Member » Δευτ Δεκ 27, 2010 5:00 pm

irineos έγραψε:έχω την αίσθηση ότι τα PONY ήταν εισαγώμενα και στην Ελλάδα κατασκευαζόταν με άλλο όνομα CITROEN SHERPA.
Αυτό που κατασκευάζαμε στην Ελλάδα ήταν ολόιδιο σε μηχανικά ηλεκτρικά αλλά διέφερε στην καρότσα που ήταν από FIBER GLASS.
    Φίλε μου κάνεις λάθος, το Citroen Pony, το παρήγαγε μόνο η ελληνική κατασκευαστική εταιρία NAMCO και το αμάξωμα ήταν κατασκευασμένο από μέταλλο.
    Το Sherpa που δεν είναι αμιγώς Citroen αλλά της Γερμανικης Fiberfab SHERPA, βασίστηκε στο σασί και την τεχνική της Citroen 2CV/Diane. Είναι ένα μίγμα VW με μερικά επιπλέον εξαρτήματα από την Opel τη Fiat, και χρησιμοποιεί κομμάτια Citroen, είναι κατασκευασμένο από fiberglass πλαστικό και βασίζεται σε ένα σωληνοειδές πλαίσιο στήριξης.
    Και τα δυο είχαν σαν βάση το αρχέτυπο μοντέλο Citroen Mehari αλλά με παραλλαγές. ;)
Ex-Member
 

Re: Η μεγάλη επιστροφή του «Pony» στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό ------ » Δευτ Δεκ 27, 2010 5:23 pm

Τασο, Εγραψες :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
------
 

Re: Η μεγάλη επιστροφή του «Pony» στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Δευτ Δεκ 27, 2010 5:39 pm

Είχα την τύχη όταν δούλευα παλιά σε μια εταιρία που είχε Pony, να οδηγώ τέτοια !
Ήταν καταπληκτικό και περιττό να σας πω ότι και να το ήθελες δεν ξεκόλλαγε, αφού έγερνε η καρότσα και δεν σήκωνε εύκολα τροχό!

Επίσης να υπενθυμίσω ότι στην Αεροπορία οι Αξιωματικοί και Υπό μετακινούνταν μόνο με τέτοια
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Η μεγάλη επιστροφή του «Pony» στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό still » Δευτ Δεκ 27, 2010 6:02 pm

Μακάρι έστω και με αυτόν τον τρόπο να ξαναλειτουργήσει η κατασκευή οχημάτων στην χώρα μας!
Και τα πάσης φύσεως λαμόγια να μην μπορέσουν να την φρενάρουν πάλι!
Στέφανος
Άβαταρ μέλους
still
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 27, 2010 5:07 pm
cb: Όχι
Name: Στέφανος

Re: Η μεγάλη επιστροφή του «Pony» στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό Maverick 2.4 » Δευτ Δεκ 27, 2010 6:07 pm

Kaliakoyda έχεις δίκιο γιατι ήμουν αερονόμος και στην Κρητη είχαμε ένα και το επαιρνα τακτικά για δουλειές...
Τέλειο...Σκυλί ηταν το άτιμο...
Άσε με ήσυχο, πήγαινε μα καλά είμαι εγώ,
για ότι αγαπώ, μονάχος μου θα πολεμω,
και αν δεν σου ταίριαξα, παιχνίδι σου δεν θα γενώ,
πήγαινε μα καλά ειμαι εγώ!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Maverick 2.4
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 484
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 02, 2010 5:02 pm
Τοποθεσία: Irakleio Krhths
Λάστιχα: Βridgestone D694 A/T
Suspension: ergostasiakh Ford
cb: Όχι
Name: Giorgos Lamprakis

Re: Η μεγάλη επιστροφή του «Pony» στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό ZΗΡΕΙΑ » Δευτ Δεκ 27, 2010 9:52 pm

Peter έγραψε:Για να δούμε θα πετύχει αυτό τα εγχείρημα ή θα τα κάνουν &^*$%*^$ κυβέρνηση και συμφέροντα. :think: :think: :think:

Προσωπικά εύχομαι να πετύχει.


+1000
ZΗΡΕΙΑ
 

Re: Η μεγάλη επιστροφή του «Pony» στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό Peter » Δευτ Δεκ 27, 2010 9:58 pm

kaliakouda έγραψε:Είχα την τύχη όταν δούλευα παλιά σε μια εταιρία που είχε Pony, να οδηγώ τέτοια !
Ήταν καταπληκτικό και περιττό να σας πω ότι και να το ήθελες δεν ξεκόλλαγε, αφού έγερνε η καρότσα και δεν σήκωνε εύκολα τροχό!

Επίσης να υπενθυμίσω ότι στην Αεροπορία οι Αξιωματικοί και Υπό μετακινούνταν μόνο με τέτοια


Έτσι ακριβώς όπως τα λες..... :clap: :clap:

Στο Τατόι πριν αρκετά χρόνια κάποιοι σμηνίτες έκαναν αγώνες με αυτά και είχαν φάει χοντρή καμπάνα.... Η δικαιολογία ήταν ότι έκαναν ασκήσεις εκτάκτου ανάγκης... :lol: :lol: :lol: :lol: Ωραία φάση ειδικά όταν τα λάστιχα σφύριζαν στις στροφές..... :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
Tiguan Sport 1.4 TSI
I like Vitara too ......
Άβαταρ μέλους
Peter
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 420
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 27, 2010 12:57 pm
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ
cb: Ναι
Name: Πέτρος

Re: Η μεγάλη επιστροφή του «Pony» στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Δευτ Δεκ 27, 2010 11:51 pm

fantom έγραψε:
irineos έγραψε:έχω την αίσθηση ότι τα PONY ήταν εισαγώμενα και στην Ελλάδα κατασκευαζόταν με άλλο όνομα CITROEN SHERPA.
Αυτό που κατασκευάζαμε στην Ελλάδα ήταν ολόιδιο σε μηχανικά ηλεκτρικά αλλά διέφερε στην καρότσα που ήταν από FIBER GLASS.
    Φίλε μου κάνεις λάθος, το Citroen Pony, το παρήγαγε μόνο η ελληνική κατασκευαστική εταιρία NAMCO και το αμάξωμα ήταν κατασκευασμένο από μέταλλο.
    Το Sherpa που δεν είναι αμιγώς Citroen αλλά της Γερμανικης Fiberfab SHERPA, βασίστηκε στο σασί και την τεχνική της Citroen 2CV/Diane. Είναι ένα μίγμα VW με μερικά επιπλέον εξαρτήματα από την Opel τη Fiat, και χρησιμοποιεί κομμάτια Citroen, είναι κατασκευασμένο από fiberglass πλαστικό και βασίζεται σε ένα σωληνοειδές πλαίσιο στήριξης.
    Και τα δυο είχαν σαν βάση το αρχέτυπο μοντέλο Citroen Mehari αλλά με παραλλαγές. ;)


Έτσι ακριβώς :!:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Η μεγάλη επιστροφή του «Pony» στην Ελλάδα!

Δημοσίευσηαπό _alexis_ » Τρί Δεκ 28, 2010 12:08 am

Αυτο το αμαξι ειναι ερωτας :clap: :clap:
Πιτσιρικας το οδηγουσα στο χωριο και μαλιστα μου εκανε μεγαλη εντυπωση οτι αν αφηνες αποτομα τον συμπλεκτη με πρωτη ταχυτητητα δεν εσβηνε ποτε :shock:
Ο ξαδερφος που το ειχε καταφερνε και σηκωνε στον αερα κανοντας αλμα σε χωματοδρομο :doh: (εκανε μια ωρα να σταθεροποιηθει μετα) :lol: :lol: :lol:
Και φυσικα μην ξεχναμε οτι ηταν και καμπριο :mrgreen: :clap: :clap: :clap:
_alexis_
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση

arahova Σάβ Μάιος 03, 2025 10:58 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Μάιος 03, 2025 7:07 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Παρ Μάιος 02, 2025 10:41 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Μάιος 02, 2025 6:35 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες