Στην εταιρία που δουλεύω, έχουμε Internet Service Provider (ISP) την Wind
Παράλληλα έχουμε δικό μας domain για σελίδα π.χ. www.etairia.com.gr
Έτσι έχουμε 10 άτομα της εταιρίας, εταιρικό email π.χ. panoshm@etairia.com.gr
Εδώ και κάμποσο καιρό, ένα email μας (του αφεντικού


Προσπάθησε ο IT τεχνικός μας (εξ. συνεργάτης) να τα "κόψει" και τα κατάφερε σε μεγάλο βαθμό.... πως δεν ξέρω
Έλα όμως που τόσο καιρό, κάποιοι πελάτες μας, μας έχουν χαρακτηρίσει ως spam και ότι email και να στείλουμε (από οποιονδήποτε από τους 10 χρήστες μας), γυρίζει πίσω χαρακτηρισμένο ως SPAM
Αλλάξαμε το domain και χρησιμοποιήσαμε την Google που δίνει έως 10 email δωρεάν έλεγχο και προστασία για τέτοιες περιπτώσεις... (αν βάζαμε και 11ο email θα πληρώναμε στην Google 800 το μήνα

Το πρόβλημα όμως συνεχίζεται ακόμα και τώρα.....
Τι πρέπει να γίνει ΕΚΤΟΣ από την απ' ευθείας επικοινωνία με τους αντίστοιχους ΙΤ τεχνικούς των πελατών μας (άντε βρες τους....), ώστε να διορθωθεί το πρόβλημα? (φυσικά να παραμείνουν τα email μας και το domain μα ως έχουν και να μην αλλάξουν.....)
Υπάρχει κάποιος "αυτοματοποιημένος" να το πούμε, τρόπος?