Φιλοι επιτρεψτε μου να πω δυο κουβεντες οσον αφορα τον εξοπλισμο στο βουνο μιας και εχουμε πολλα νεα μελη που θα ηθελαν να συμμετεχουν και ενδεχομενως τους απετρεψε η μη κατοχη του
Καταρχας θα ηθελα να τονισω πως δεν ειναι δικη μας εφευρεση ή καποιος τροπος να περιορισουμε τις συμμετοχες, οι κανονες των εκδρομων και κατα συνεπεια ο απαιτουμενος εξοπλισμος ειναι σχεδον κοινα στον χωρο της τετρακινησης και διαφοροποιουνται μονο απο το επιπεδο δυσκολιας της εκδρομης, προκυπτουν δε απο χιλιαδες χιλιομετρα στα βουνα ολων αυτων που αγαπουν την φυση και θελουν να την απολαμβανουν σε ολο της το μεγαλειο ολες της εποχες του χρονου
Ας δουμε λοιπον την χρηση του εξοπλισμου που τεθηκε απο τον διοργανωτη
Λαστιχα ΑΤΤα ασφαλτινα ελαστικα που εφοδιαζονται απο τον κατασκευαστη ολα τα συγχρονα SUV ειναι αποκλειστικα για χρηση στην ασφαλτο, μπορουν να πατησουν βεβαια και χωμα αλλα σε πολυ ηπιες συνθηκες
Η μεγαλη τους διαφορα με τα μικτης χρησης (ΑΤ) δεν ειναι στο πελμα που ολοι πιστευουμε αλλα στις ενισχύσεις στα πλαϊνα τους, ενα ασφαλτινο ελαστικο σε πετρωδες εδαφος εχει παρα πολλες πιθανοτητες να σχιστει ειδικα εαν ζοριστει με σπινιαρισμα του τροχου η δυσκολες μανουβρες, θα ειναι κριμα να ταλαιπωρηθει το πληρωμα ενος αυτοκινητου και κατα συνεπεια ολη η παρεα γιατι σχιστηκαν δυο λαστιχα στο βουνο

, και βεβαια ας μην ξεχναμε το κοστος
ΑλυσιδεςΕιναι γνωστο σε ολους οσους ανεβαινουν στα βουνα οτι οι καιρικες συνθηκες που επικρατουν εκει ειναι συνηθως διαφορετικες απο αυτες στον καμπο η στα χαμηλα υψομετρα, μεταβαλονται δε ραγδαια οσο ανεβαινουμε υψομετρο σε σημειο που ειναι τελειως απροβλεπτες , πολλες επισης βουνα λογω της χλωριδας και της διαμορφωσης τους εχουν δικο τους μικροκλιμα οπου εκει οι καιρικες συνθηκες μπορει να μας εκπληξουν.
Ετσι ξεκιναμε απο τον καμπο με συνεφακια και 5 βαθμους, στα 500 μετρα εχουμε 2 βαθμους, στα 1000 μετρα -2 και χιονοπτωση και στα 1300 μετρα -4 και παγο.
Ο καθαρος και λασπωμενος χωματοδρομος εχει γινει παγωμενο χιονι, ο μονος τροπος να προχωρησεις ειναι πλεον να εχεις αλυσιδες, φανταζομαστε λοιπον απο τα δεκα αυτοκινητα το ενα να μην εχει

τι θα κανει στην ερημια, θα γυρισει πισω μονος του

οχι βεβαια, κατα πασα πιθανοτητα θα γυρισει ολη η ομαδα εκτος βεβαια εαν το διακινδυνευσει μονος του αλλα σε οργανωμενη εκδρομη αυτο δεν θα επιτραπει για λογους ασφαλειας
Ειναι κριμα λοιπον να κινδυνευσεις στο βουνο για κατι που κοστιζει τοσο λιγο
ΦτυαριΕιναι πολυ συνηθες αυτη την εποχη να βρεις τον δρομο σου κλεισμενο, ειτε γαιτι εγινε μια μικρη κατολισθηση, ειτε γιατι το νερο εφτιαξε ενα μεγαλο νεροφαγωμα, ειτε γιατι ενα ανεμοσουρι (στιβαγμενο χιονι) δεν σε αφηνει να προχωρησεις, οποτε τι κανουμε, σκαβουμε, εαν φυσικα εχει νοημα, φανταστειτε λοιπον σε μια παρεα δεκα αυτοκινητων να υπαρχει ενα μονο φτυαρι
Τα υπολοιπα ειναι αυτονοητα, αδιαβροχο για να μην βραχεις μεχρι το κοκαλο και παθεις πνευμονια, γαλοτσες για τον ιδιο λογο, γαντια για να μην σκισεις τα χερια σου με πετρες και κλαδια και μετα δεν μπορεις να οδηγησεις, ιμαντα και ναυτικα κλειδια για περιπτωση κολληματος και απεγκλωβισμου και το πιο σημαντικο δεστρες στο αμαξι ωστε να δεθει καπου ο ιμαντας.
Αυτα τα απλα πραγματα φιλοι μου , ελπιζω να μην σας κουρασα
