

Η ανάγκη για κάλυψη της παγκόσμιας αγοράς, μείωση του κόστους εξέλιξης νέων μοντέλων και τεχνολογιών, και καλύτερη εκμετάλλευση του παραγωγικού δυναμικού, οδηγεί πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες σε νέες στρατηγικές συμμαχίες. Η VW ανακοίνωσε ότι προτίθεται να αγοράσει το 19,9% της Suzuki, ενώ διεξάγονται και διαπραγματεύσεις για την αγορά του 30-50% της Mitsubishi από τον όμιλο PSA (Peugeot-Citroen).
Μέσω της συνεργασίας της με τη Suzuki, η VW θα αποκτήσει πρόσβαση στις ραγδαία αναπτυσσόμενες αγορές της Ινδίας (Maruti-Suzuki) και της NA Ασίας, ενώ θα αποκτήσει και τεχνογνωσία πάνω στη χαμηλού κόστους κατασκευή μικρών αυτοκινήτων. Από την πλευρά της η Suzuki κερδίζει τη στήριξη μιας μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας, πρόσβαση σε αγορές όπως της Κίνας και της Ν. Αμερικής και βέβαια ένα σεβαστό ποσό για να εξελίξει νέα μοντέλα.
Πηγή: Drive.gr
debian 7 http://www.debian.org | Varnish Cache | SCST iscsi | Puppet Labs | Nginx | Gluster FS | DRBD