
Πρόκειται για ένα κλειστό αυτοκινητόδρομο, συνολικού μήκους 13 χιλιόμετρων, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα εκτάκτου ανάγκης ανά κατεύθυνση, και ο οποίος περιλαμβάνει δύο σήραγγες, μήκους 750 μέτρων η καθεμία, και ενώνεται στο Αθήναιο με το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου που εγκαινιάστηκε το Μάρτιο του 2010.
Με την προσθήκη αυτού του τμήματος οι εργασίες για το νέο αυτοκινητόδρομο έχουν ολοκληρωθεί σε 108 χλμ. από την Κόρινθο έως το Λεύκτρο.
Στο τέλος Νοεμβρίου αναμένεται να παραδοθεί ένα ακόμα τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Τρίπολη - Καλαμάτα - Λεύκτρο - Σπάρτη, μήκους 6 χιλιομέτρων, από το Λεύκτρο ως τα Παραδείσια και το οποίο θα περιλαμβάνει το σταθμό διοδίων Λεύκτρου και τον καινούριο ημικόμβο εξόδου της Μεγαλόπολης (καθώς η υπό κατασκευή έξοδος Μεγαλόπολης καθυστερεί και άλλαξε λόγω των αρχαιοτήτων που εντοπίστηκαν κατά τις εργασίες).
Τους επόμενους μήνες αναμένεται να παραδοθεί και το τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα, μήκους 10χλμ, όπου βρίσκεται και το σημείο το οποίο είχε υποστεί καθίζηση το 2003.
Το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου έως την Καλαμάτα θα παραδοθεί στην κυκλοφορία σε περίπου ένα χρόνο, ενώ το σύνολο του αυτοκινητοδρόμου που θα εκτείνεται και έως τη Σπάρτη αναμένεται να είναι έτοιμο στα μέσα του 2012.
Τέλος, σημειώνεται, ότι στο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου που δόθηκε σήμερα στην κυκλοφορία, αμέσως μετά την σήραγγα Καλογερικού προς Καλαμάτα, είναι έτοιμος ο σταθμός διοδίων Καλογερικού και το επόμενο διάστημα θα τεθεί σε λειτουργία και στις δύο κατευθύνσεις. Η τιμή των διοδίων δεν έχει ακόμα γνωστοποιηθεί από την κοινοπραξία που έχει την ευθύνη κατασκευής.
Πηγή: auto.in.gr