Σαν κατοχος του προηγουμενου grand vitara toy 2000 mod.βενζινη,Το εχω δωσει και Θα ηθελα να μαθω για το diesel Αλλα μοντ.2003 εως 2006 τι να προσεξω?Αν βγαλανε καποια προβληματα γιατι εχω ακουσει οτι τις χρονολογιες εκεινες περιπου εχουνε κινητηρα Renault και βγαζανε καποια προβληματακια..Θα ηθελα να μαθω αν οντως αληθευει,Και επισης το οτι βγαζει με 2 διαφορετικους κινητηρες hp δηλ.με 109hp, αλλα και με 127hp και ποιο απο τους 2 να προτιμησω..Ευχαριστω εκ των προτερων..
Αφού σε καλωσορίσω με τη σειρά μου στην κατηγορία των ντιζελοκίνητων, να σου εξηγήσω πως οι χρονολογίες που θέτεις είναι λανθασμένες σχετικά με τα μοντέλα του Ιάπωνα, μιας και το 2006 βγήκε το νέο GRAND VITARA.
Και εξηγούμαι για να στο κάνω πιο σαφές:
Μέχρι το 2005 η SUZUKI έβγαζε το GRAND VITARA (όχι το NGV) ως 2λιτρο με κινητήρες MAZDA (RF) και PEUGEOT (RΗΖ/RHW).
Από το 2006 και έπειτα έβγαλε τον 1.9 DDIS με κινητήρα RENAULT (2πορτο και 4πορτο).
Αν σε ενδιαφέρει η σειρά προ 2005, βασικά ένας Μοδερέιτορ θα πρέπει να σε κάνει πάσα στην ανάλογη κατηγορία.
Και δύο λόγια για τα ντίζελ..
Εγώ προσωπικά έχω το μοντέλο του 2004 με κινητήρα PEUGEOT και τα 109 άλογα.. δε γνώριζα ότι βγαίνει και με 127 εκτός αν μιλάμε για το XL7. Ας με διορθώσει κάποιος φίλος που γνωρίζει σχετικά..
Γενικότερα, είμαστε πολύ λίγοι κάτοχοι μιας και τα μοντέλα αυτά ποτέ δεν εισήχθησαν από τη ελληνική μαμά SUZUKI και συνεπώς είμαστε όλοι εισαγόμενοι και made in Germany. Εγώ είμαι ο 4ος κάτοχος για να καταλάβεις αφού το αυτοκίνητο είχε προλάβει να αλλάξει και 2 χέρια στην Ελλάδα.
Σε γενικές γραμμές είμαστε ευχαριστημένοι..ο Antonis24 έχει αντιμετωπίσει σειρά προβλημάτων και ακόμα παιδεύεται και είναι κάτοχος με κινητήρα MAZDA. Χωρίς να σημαίνει κάτι αυτό βέβαια..
Εγώ απτήν μεριά μου, αν σου πω ότι δεν έχω ιδιαίτερα θέματα -με το ιστορικό που κουβαλάμε- θα μας γυρίσει μπούμερανγκ..
Αντιμετώπισα αρκετά προβληματάκια αλλά τα περισσότερα ήταν SUZUKI και όχι PEUGEOT (κομπρεσεράκι εμπρος διαφορικού, διάφορα ρουλεμανάκια κλπ)..
Ρίξε μία ματιά και εδώ για μερικές ..
Και εδώ είμαστε για περαιτέρω αναλύσεις..
Τελευταία επεξεργασία από nidi και Δευτ Ιουν 10, 2013 9:18 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Παιδια συγνωμη για την καθυστερηση ειχα προβλημα με τον υπολογιστη μου,βρηκα ενα G.VIT.Και αυτος που το εχει λεει οτι το εχει φερει απο γερμανια στην αδεια γραφει 2008 αλλα ειναι απο το εργοστασιο του 2004 ειναι με την νεα κονσολα και εχει 105 χιλ.χιλιομ.Μου δινει και εγγυηση 1 χρονο μηχανικα..Τι λετε?????Φυσικα θα παω να το ελεγξω,Αλλα η γνωμη σας μετραει παρα πολυ και με την εμπειρια που εχετε..
Άρα μιλάμε για GV προ 2005! Τσέκαρε τι κινητήρα φοράει το αυτοκίνητο που κοιτάς, πήγαινέ το να το δει και ένας μηχανικός και προχώρα!! Αλήθεια, για τι ποσό μιλάμε;; Τα χλμ είναι μια χαρά.. Σχεδόν καινούριο!! Πολύ καλή φάση η "εγγύηση" που σου δίνει πάντως.. Μακάρι να έκαναν όλοι έτσι!!
Φιλε nidi ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου,Ενοειτε παντως πως θα το δει πρωτα ενας μηχανικος,Οσο για την τιμη το ζηταει ειναι 9000 ευρω αλλα τον εχω κατεβασει στα 7000 ευρω..Οποτε λες να το προχωρησω? Και επισης πως θα ξεχωρησω ποιος απο τους 2 κινητηρες ειναι MAZDA (RHF/RHW) και PEUGEOT (RΗΖ). Διαφωτισε με λιγο γιατι ειμαι στο σκοταδι..
ssteeve έγραψε: Και επισης πως θα ξεχωρησω ποιος απο τους 2 κινητηρες ειναι MAZDA (RHF/RHW) και PEUGEOT (RΗΖ). Διαφωτισε με λιγο γιατι ειμαι στο σκοταδι..
Από diesel δε γνωρίζω γενικά, αλλά αν του ζητήσεις τον αριθμό πλαισίου και ρωτήσεις μια αντιπροσωπεία, νομίζω θα είναι σε θέση να σου πουν...
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!
Κατ΄αρχάς η τιμή είναι ΜΠΟΜΠΑ!! Τζαμποέλεος δηλαδή.. κώτσο τον πιάνεις με τόσα λίγα χλμ..
Αναφορικά με το πως να ξεχωρίσεις τους δύο κινητήρες, το βασικό -για μένα- είναι να ρωτήσεις τον προηγούμενο κάτοχο για να δεις τι ξέρει για το αυτοκίνητο.. αν δεν έχει ιδέα.. οπλίσου με υπομονή.. αν έχει, τότε και μάστορες θα ξέρει και τα τερτίπια του αυτοκινήτου θα ξέρει να σου πει..
Επειδή εγώ μόνο RHZ έχω δει και γιαυτό μπορώ να σου πω, ο αριθμός πλαισίου θα πρέπει να είναι JSAFTD82V00100001 και πάει λέγοντας..
..επίσης τα RHZ είναι 8V σε σχέση με τα RHW που είναι 16V..
Ενημερωτικά, τον ίδιο κινητήρα φοράνε και τα Peugeot 406, οπότε αντίστοιχο συνεργείο και μάστορας μπορεί να σε βοηθήσει.
Αναμένουμε νέα σου.
υ.γ.: Νομίζω οι MODS μπορούνε να μετακινήσουν το θέμα στην ενότητα των Παλαιών GV Diesel μιας και ο φίλος για αυτά ενδιαφέρεται.
υ.γ.: και όπως σημειώνει και ο Τσάρος, να αλλαχθεί ο τίτλος γιατί θα μπερδευτεί κόσμος..
ssteeve έγραψε: Και επισης πως θα ξεχωρησω ποιος απο τους 2 κινητηρες ειναι MAZDA (RHF/RHW) και PEUGEOT (RΗΖ). Διαφωτισε με λιγο γιατι ειμαι στο σκοταδι..
Από diesel δε γνωρίζω γενικά, αλλά αν του ζητήσεις τον αριθμό πλαισίου και ρωτήσεις μια αντιπροσωπεία, νομίζω θα είναι σε θέση να σου πουν...
το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις???
Γνωστή αντιπροσωπεία της Αθήνας μου είχε σφυρίξει -πριν φύγουμε- να μην τολμήσω να τους το πάω γιατί δεν είχαν ιδέα από τα συγκεκριμένα μοντέλα και δεν ήθελαν να τραβιούνται στα τυφλά..
Άσε που δεν ήξεραν τη διαφορά για τους κινητήρες που φορούσε ο Γιαπωνέζος και μου είχαν πετάξει το θεϊκο ότι φοράει κινητήρα από FIAT..
Αν ο φίλος Στέλιος είναι από Αθήνα, τότε ας ρίξει μία ματιά
Γεια σας παιδια!!! Μολις αγορασα ενα GV μοντελο του 2004 με τον κινητηρα F9Q Diesel. Τι γνωμη έχετε για το συγκεκριμένο μοντελο? Ο κινητηρας εχει κατι το οποίο πρέπει να προσέξω?
Φίλε Θοδωρή προτού συνεχίσεις να συμμετέχεις στις συζητήσεις πέρνα πρώτα από την ενότητα να μας συστηθείς για να σε καλοσωρίσουμε ανοίγοντας ένα νέο θέμα. Η είναι από τους κανόνες του φόρουμ τους οποίους μπορείς να διαβάσεις ώστε να ενημερωθείς για την λειτουργία του .
Μην τσιμπατε με τα λιγα χιλιομετρα με εισαγομενα απο Γερμανια ποσο μαλλον οταν πεφτουν 2000 χιλιαρικα στην τιμη Ζητηστε το Book Service που ειναι υποχρεωση να υπαρχει σε ολα τα αυτοκινητα στην Γερμανια λογω νομοθεσιας, αν δε το δωσει εχει λακο η φαβα
dpol έγραψε:Μην τσιμπατε με τα λιγα χιλιομετρα με εισαγομενα απο Γερμανια ποσο μαλλον οταν πεφτουν 2000 χιλιαρικα στην τιμη Ζητηστε το Book Service που ειναι υποχρεωση να υπαρχει σε ολα τα αυτοκινητα στην Γερμανια λογω νομοθεσιας, αν δε το δωσει εχει λακο η φαβα
Παντα κατα την γνωμη μου
Τα είπες όλα Μήτσο +1000
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "