ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ A7PILOT!!!

Εδώ κάνουμε post Link από Youtube και άλλα video γενικού περιεχομένου.
Η ενότητα περιέχει και οδηγίες για την σωστή ενσωμάτωση των video στο forum

Re: ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ A7PILOT!!!

Δημοσίευσηαπό nipa » Παρ Οκτ 17, 2014 9:07 am

Μεγάλη τιμή σήμερα στο πιλοτόνι μας να αποχαιρετήσει τη μεγάλη του αγάπη.
Μεγάλες στιγμές για το φίλο Γιώργο που η λαχτάρα, η συγκίνηση, ο ενθουσιασμός , η περηφάνεια και ο τελετή του αποχαιρετισμού
θα πρέπει να γεννούν <<τρομακτικά>> συναισθήματα.

Συναισθήματα που μόνο τους εκλεκτούς ο Θεός αξιώνει να βιώσουν. Και ο φίλος Γιώργος είναι ένας εκλεκτός άνθρωπος.

Γιώργο σε ευχαριστώ για ότι έχεις κάνει εσύ και όλη η παρέα σου για τη πατρίδα μας.
Σε ευχαριστώ για όσα έχεις μοιραστεί μαζί μας μέσα από το VitaraClub που σε γνώρισα. Νιώθω πραγματικά τυχερός.

Ας είναι η σημερινή μέρα ότι πιο ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΟ έχεις ζήσει. Αναμένω τα σχετικά από τη παρέα και βέβαια τις δικές σου αράδες για αυτό που θα ζήσεις.

Φιλιά πολλά
Νίκος
Νίκος
Είσαι Έλληνας? Τι προσκυνάς? Σηκώσου απάνω.
Εμείς και στους Θεούς ορθοί μιλούμε
Θ. Κολοκοτρώνης
Άβαταρ μέλους
nipa
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 18, 2008 7:47 am
Τοποθεσία: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Λάστιχα: Hankook Dynapro AT-m RF10
Διάσταση ελαστικών: 225/70/15
Suspension: MAD-ΚΑΥΑΒΑ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Νίκος

Re: ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ A7PILOT!!!

Δημοσίευσηαπό DENNISLA » Παρ Οκτ 17, 2014 11:36 am

Το μεγάλο αντίο θα ειπωθεί με μία τελετή στην 116 Πτέρυγα Μάχης του Αράξου, παρουσία του υπουργού Εθνικής Άμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλου, του υφυπουργού Ιωάννη Λαμπρόπουλου και των αρχηγών ΓΕΕΘΑ στρατηγού Μιχάλη Κωσταράκου, ΓΕΑ αντιπτέραρχου Ευάγγελου Τουρνά και του ΓΕΝ αντιναύαρχου Ευάγγελου Αποστολάκη.

Η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία θα πει και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χειριστές που τόσα χρόνια πετούσαν τα Α-7, αναλαμβάνοντας τα τελευταία χρόνια, λόγω παλαιότητας και καταπόνησης και ένα μεγάλο ρίσκο πετώντας σε αποστολές κρούσης κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικών ασκήσεων,.

Επισήμως ο τύπος του αεροσκάφους που υπηρέτησε στην Πολεμική Αεροπορία για περίπου 40 χρόνια αποσύρεται οριστικά. Στους πολίτες το τελευταίο αντίο οι «Κουρσάροι» θα το πουν στην επέτειο της 28ης Οκτωβρίου κάνοντας μερικές διελεύσεις πάνω από την παρέλαση, στον ουρανό της Θεσσαλονίκης.

Το αεροσκάφος συνεισέφερε πολλά στην υπεράσπιση της εθνικής ακεραιότητας και τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 20ου αιώνα ήταν το βασικό αεροσκάφος κρούσης, η απειλητική - για τους εχθρούς της χώρας - "σιδερένια γροθιά" της ΠΑ.

Πρόκειται για ένα μαχητικό αεροσκάφος με σχεδόν αποκλειστικό ρόλο της αεροπορική βαθιά κρούση εξ ου και το "Α" στον κωδικό του. Ήταν το μοναδικό που μπορούσε να βομβαρδίσει μέχρι τα πέρατα της τουρκικής επικράτειας, χωρίς εναέριο ανεφοδιασμό, πετώντας κάποια σκέλη της πτήσης σε ύψος 30 μέτρων από το έδαφος.

Παραγγέλθηκε σε 60 μονάδες το 1972 από την στρατιωτική κυβέρνηση σε ακολουθία της αγοράς των F-4E Phantom. Μοναδικό μελανό σημείο του Α-7Ε ο κινητήρας του που προκάλεσε και πολλά ατυχήματα στην ελληνική υπηρεσία του...

Αν και από πηγή σε πηγή οι αριθμοί ποικίλουν, σύμφωνα με τα πλέον αξιόπιστα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας η Π.Α. παρέλαβε συνολικά 133 A-7 Corsair.

Συγκεκριμένα αυτά ήταν 60 A-7H και 5 TA-7H που αποκτήθηκαν καινούρια, καθώς και 50 A-7E (συμπεριλαμβανομένων και 8 που δεν εντάχθηκαν ποτέ σε υπηρεσία καθώς χρησιμοποιήθηκαν εξαρχής για τον προσπορισμό ανταλλακτικών) και 18 TA-7C από τα αποθέματα του Αμερικανικού Ναυτικού.

Τα τρία πρώτα ελληνικά Corsair (τα Α-7Η 159662, 159663 και 159664) αφίχθησαν στην χώρα μας ημέρα αργίας! Συγκεκριμένα την 15η Αυγούστου 1975. Μάλιστα δεν προσγειώθηκαν στην Α.Β. Σούδας (115 Π.Μ.) που θα αποτελούσε την έδρα τους, αλλά στην Α.Β. Αράξου (116 Π.Μ.) όπου και παρέμειναν για μερικές ημέρες έως ότου ολοκληρωθούν κάποιες εργασίες ανακατασκευής και επέκτασης του διαδρόμου της πρώτης.

Την περίοδο 1985-1986 τα Α-7Η κλήθηκαν πολλές φορές να αναγνωρίσουν αεροσκάφη του Αμερικανικού Ναυτικού που προσέγγιζαν τα όρια του Ε.Ε.Χ. επιχειρώντας από αεροπλανοφόρα που έπλεαν στο Λιβυκό Πέλαγος.

Σε μια περίπτωση κατά τη διάρκεια νυχτερινής αναγνώρισης ενός αμερικανικού A-6E Intruder το 1986, ο Έλληνας χειριστής ενός Α-7Η το προσέγγισε χωρίς να γίνει αντιληπτός και, ελλείψει προβολέα αναγνώρισης, κατέβασε το σύστημα προσγείωσης φωτίζοντας το Α-6 με τα φώτα προσγείωσης του ρινιαίου σκέλους αιφνιδιάζοντας πλήρως τον Αμερικανό συνάδελφό του.

Σε ένα άλλο συμβάν την 11η Φεβρουαρίου 1981 δύο Α-7Η απογειώθηκαν για να αναγνωρίσουν και εν τέλει να συνοδεύσουν ένα Λιβυκό MiG-23MS Flogger ο πιλότος του οποίου (που σημειωτέον είχε εκπαιδευτεί στη Σχολή Ικάρων) αυτομόλησε και ζήτησε να προσγειωθεί στην 115 Π.Μ.

Όμως κάτι τέτοιο δεν του επετράπη και τελικά, συνοδευόμενος από τα Corsair, οδηγήθηκε στο παλαιό αεροδρόμιο του Μάλεμε όπου και προσγειώθηκε με ασφάλεια.

Ο χειριστής αιτήθηκε και πήρε πολιτικό άσυλο, ενώ το αεροσκάφος αποσυναρμολογήθηκε και στάλθηκε στη Λιβυή τρεις ημέρες αργότερα με C-130 της Λιβυκής Αεροπορίας μετά από σχετικό αίτημα της Κυβέρνησης της αφρικανικής χώρας.

Την 8η Ιουλίου 1992 το σκηνικό αυτό επαναλαμβάνεται με δύο A-7 να αναγνωρίζουν και να συνοδεύουν ένα άλλο Λιβυκό MiG-23MLD (MF κατ' άλλους). Αυτή τη φορά όμως το αεροσκάφος, κατά την προσγείωσή του στο Μάλεμε, βγήκε από τον διάδρομο και συνετρίβη τραυματίζοντας σχετικά ελαφρά τον πιλότο του.

Τα συντρίμμια του αεροσκάφους μεταφέρθηκαν στο Μουσείο της Π.Α. στην Α.Β. Δεκέλειας αλλά σήμερα δεν βρίσκονται σε κάποιο προσβάσιμο χώρο.
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες κάνουν λόγω και για ένα τρίτο περιστατικό αυτομόλησης Λίβυου πιλότου με μαχητικό (αυτή τη φορά Mirage F-1) στη Κρήτη το 1989.

Και σε αυτή την περίπτωση τα A-7 της 115 Π.Μ. κλήθηκαν να αναγνωρίσουν και να αναχαιτίσουν το αεροσκάφος, ο πιλότος του οποίου φημολογείται ότι ζήτησε άσυλο.

Κατά την κορύφωση της κρίσης στις βραχονησίδες Ίμια τον Ιανουάριο του 1996, όλα τα αεροσκάφη της Π.Α. τέθηκαν σε ετοιμότητα. Τα Α-7 στις 115 και 116 Π.Μ. δεν θα μπορούσαν να αποτελεούν εξαίρεση.

Όλα τα διαθέσιμα αεροσκάφη των τεσσάρων Μοιρών που ήταν τότε εξοπλισμένες με Corsair τέθηκαν σε ετοιμότητες των 2, 5, 10 και 15 λεπτών ενώ επισπεύστηκαν και οι εργασίες επαναφοράς σε ενέργεια όσων αεροσκαφών συντηρούνταν εκείνη την περίοδο είτε στην Ε.Α.Β. είτε στις Μ.Σ.Β. των δύο Πτερύγων.

Την νύκτα κορύφωσης της κρίσης τα A-7 δεν συμμετείχαν σε κάποια πτητική δραστηριότητα καθώς αυτή από πλευράς ελληνικών μαχητικών, περιορίστηκε στα Mirage 2000EG και στα F-4E SRA (που εκτελούσαν αποστολές CAP) και στα RF-4E για τακτική αναγνώριση.

Ωστόσο στην Π.Α. υπήρχε διάχυτος ο φόβος μιας αιφνιδιαστικής προσβολής των Βάσεών της από την Τουρκική Αεροπορία που ήδη αξιοποιούσε τον συνδυασμό F-16 Block-50/LANTIRN. Το μόνο αντίστοιχο που διέθετε η Π.Α. ήταν τα A-7E/LANA...

Επιστρέφοντας στα της προετοιμασίας των A-7 στο έδαφος, όπλα αέρος-εδάφους διαφόρων τύπων αποσφραγίστηκαν (για πρώτη φορά σε τόσο μεγάλη κλίμακα μετά το 1974) και φορτώθηκαν στα αεροσκάφη στα οποία και ανατέθηκαν συγκεκριμένοι στόχοι.

Μάλιστα, υπήρχε αρχικά η σκέψη να βομβαρδιστεί από Corsair η βραχονησίδα στην οποία είχαν αποβιβαστεί οι Τούρκοι, αργότερα όμως ο σχεδιασμός άλλαξε και στα αεροσκάφη ανατέθηκε η προσβολή συγκεκριμένων στόχων στα Μικρασιατικά παράλια αλλα και στην τουρκική ενδοχώρα.

Η φήμη ότι την ώρα που επήλθε η κατάπτυστη συμφωνία "no ships-no troops-no flags" σχηματισμοί Corsair είχαν ήδη απογειωθεί για να πλήξουν τους στόχους τους, ελέγχεται...

Το 2000 πιστοποιήθηκε στα Corsair ο διανομέας υποπυρομαχικών AFDS. Μάλιστα οι σχετικές δοκιμές διεξήχθησαν ξεχωριστά στα A-7H και στα Α-7Ε, λόγω ορισμένων διαφορών στα υποσυστήματα των δύο εκδόσεων.

Για τα A-7H την εκτέλεση των δοκιμών ανέλαβε το 159963 και για τα Α-7Ε το 159648 (ενώ έφερε ακόμα τον λανθασμένο κωδικό 160648). Τα αεροσκάφη πέταξαν με διάφορες διαμορφώσεις εξωτερικού φορτίου συμπεριλαμβανομένων και ενός ή δύο εκπαιδευτικών AFDS (εκδόσεις T1P και ETU) κάθε φορά.

Σε άλλον φορέα από εκείνον που είχε αναρτηθεί αυτό, αναρτόταν μία ειδική ρυθμιζόμενη βάση με δύο βιντεοκάμερες που κατέγραφαν την συμπεριφορά του AFDS καθ΄ όλη τη διάρκεια της πτήσης.

Ήταν η πρώτη φορά που ελληνικά αεροσκάφη έφεραν εξειδικευμένες συσκευές τέτοιου είδους, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τις δοκιμές πιστοποίησης του AFDS στα F-4E AUP δεν χρησιμοποιήθηκε κάτι αντίστοιχο.

Το 2003 σε δύο αεροσκάφη A-7 τοποθετήθηκε ο εγχώριας ανάπτυξης παρεμβολέας Ε2-92. Το σύστημα υποβλήθηκε σε σειρά δοκιμών με αποκορύφωμα την διακλαδική άσκηση "Δούρειος Ίππος '05". Αν και απέδωσε ικανοποιητικά το όλο πρόγραμμα δεν προχώρησε.

Το 2006 ξεκίνησε ένα πρόγραμμα για αντικατάσταση των παλαιών συστημάτων INS τύπου AN/ASN-91 με νέα. Τ ο νέο σύστημα τοποθετήθηκε σε ένα Α-7Ε της 335 Μ.Β. αλλά κατά την απογείωση του για την εκτέλεση της πρώτης δοκιμαστικής πτήσης το αεροσκάφος παρουσίασε έντονες ταλαντώσεις με αποτέλεσμα ο πιλότος του να το εγκαταλείψει και αυτό να συντριβεί.

Το συμβάν έλαβε χώρα την 20η Σεπτεμβρίου 2006 και το αεροσκάφος ήταν το 160867 που έκτοτε χρησιμοποιείται ως πηγή ανταλλακτικών. Φυσικά το πρόγραμμα τοποθέτησης νέου INS εγκαταλείφθηκε. Από τότε τα εροσκάφη άρχισαν σιγά σιγά να αποσύρονται.

Πηγη:defencenet.gr
ΑΡΓΑ ΒΑΔΙΖΩ ΖΩΗ ΚΕΡΔΙΖΩ!!!!
Άβαταρ μέλους
DENNISLA
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9468
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 10:33 am
Τοποθεσία: LA
Λάστιχα: Kobra + Geo A/T
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16-225/65/17
Suspension: MAD+KYB+3,5cm
cb: Ναι
Aka: Troooolllllllll
Name: DENNIS

Re: ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ A7PILOT!!!

Δημοσίευσηαπό nidi » Παρ Οκτ 17, 2014 8:43 pm

Tzivitzonis έγραψε:Τα υπόλοιπα εν καιρώ.... Οι 2 go-pro μέσα στο Α/Φ, αλλά και οι επίγειες δυνάμεις (μουά και Νικόλας) υπόσχονται να σας ανεβάσουν την αδρεναλίνη! ;-) :hand:


Άντε ρεεεε.. τι κάνεις τόσες μέρες;; :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
| | | |
Άβαταρ μέλους
nidi
World Travellers
World Travellers
 
Δημοσιεύσεις: 2771
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 7:36 pm
Τοποθεσία: Εύβοια
Λάστιχα: Goodyear EfficientGrip P2
Διάσταση ελαστικών: 195/70 R15
Suspension: Factory
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: the pin project
Name: Nikos

Re: ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ A7PILOT!!!

Δημοσίευσηαπό kastorgr » Σάβ Οκτ 18, 2014 10:23 am

:bow-yellow: :bow-yellow: :bow-yellow: :bow-yellow: :bow-yellow:
Τα σέβη μου στον πιλότο μας!!!
--------------------------------------------
Ζήσε την κάθε στιγμή
σαν να'ναι η πρώτη και η τελευταία σου!



---Θωμάς---
Άβαταρ μέλους
kastorgr
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 2182
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 23, 2009 1:58 pm
Τοποθεσία: Φρανκφουρτη/Καστορια
Λάστιχα: Pirelli Cint. AS SF2
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Θωμάς

Re: ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ A7PILOT!!!

Δημοσίευσηαπό ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ » Σάβ Οκτ 18, 2014 11:00 am

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
:bow-blue: :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue:
Οποίος φοβάται πέφτει και κοιμάται!!!
Άβαταρ μέλους
ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3127
Εγγραφή: Παρ Σεπ 20, 2013 3:43 pm
Τοποθεσία: ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Λάστιχα: NANKANG 205/80/16 MT
Διάσταση ελαστικών: 225
Suspension: +6cm KYB,αποστατες
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: ΚΑΣΤΟΡΑΣ
Name: ΝΙΚΟΣ

Re: ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ A7PILOT!!!

Δημοσίευσηαπό A7PILOT » Σάβ Οκτ 18, 2014 12:35 pm

Καλημέρα σας
Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια.
ΝΑΙ , ήταν η κορυφαία στιγμή της Αεροπορικής μου καριέρας...!!!!!
Ενα διήμερο γεμάτο συναίσθημα και αδρεναλίνη στα κόκκινα....!!!!!
Ενα διήμερο στην "καρδιά" της Πολεμικής Αεροπορίας, στην Πολεμική Μοίρα , ανάμεσα σε χαμογελαστά παλλικάρια, σκληροτράχηλους πολεμιστές που πετούν για όλους εμάς τους απλούς ανθρώπους έχοντας ξεπεράσει το θάνατο....
Ενα διήμερο που έκλεισε με τον ποιό συγκινητικό τρόπο. Ενα υπερσύχρονο F-16 "γονατισμένο" να περνάει από πάνω μας και τον κυβερνήτη του να αναφέρει ότι είναι το "υστατο χαίρε" στους 13 κουρσάρους συμμαθητές και συμπολεμιστές που έφυγαν σ'άλλους ουρανούς......
Άβαταρ μέλους
A7PILOT
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1405
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 19, 2009 12:51 am
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ - ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Λάστιχα: MAXXIS AT WARM DRIVE-G015
Διάσταση ελαστικών: 215 & 225/70/16
Suspension: MAD / OME +4cm
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: A7PILOT
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΚΟΥΔΗΣ

Re: ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ A7PILOT!!!

Δημοσίευσηαπό lyggas » Σάβ Οκτ 18, 2014 11:24 pm

Respect. :clap: :clap: :clap:
"lyggas" (GV 1.6 3d - icom jtg lpg system)
Άβαταρ μέλους
lyggas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4359
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:17 pm
Τοποθεσία: Φλώρινα
Λάστιχα: Goodyear
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ A7PILOT!!!

Δημοσίευσηαπό Νικόλας » Κυρ Οκτ 19, 2014 10:12 pm

Εχω να πώ μόνο τα καλύτερα όχι μόνο για αυτό που έζησα, αλλά και για έναν άνθρωπο που ήξερα,αλλά γνώρισα πολύ καλύτερα.
κ. Γιώργο σε ευχαριστούμε για όλα.Τιμή μας που μας κάλεσες να ζήσουμε απο κοντά αυτά που λίγοι είχαν την ευκαιρία να δουν και να σε δούμε να φτάνεις στο απόγειο της καριέρας σου.
Οσο για την γιορτή ένα έχω να πώ. Ολα φαίνονται πολύ ωραία μέσα απο μια Nikon. Καθώς δεν σταμάτησα να τραβάω καθόλου.2 μέρες, 6 ώρες= 2.300 φωτογραφίες.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗ ΓΗ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ !!!
Άβαταρ μέλους
Νικόλας
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4771
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 04, 2011 10:27 am
Λάστιχα: Geolandar A/T-S
Suspension: Πολυ σκληρή
cb: Όχι
Aka: Παλαμίδας
Name: Νικός

Re: ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ A7PILOT!!!

Δημοσίευσηαπό nidi » Κυρ Οκτ 19, 2014 10:16 pm

Νικόλας έγραψε:2 μέρες, 6 ώρες= 2.300 φωτογραφίες.


Το κάνετε επίτηδες έτσι;; Και συ και ο άλλος.. :angry-tappingfoot:
| | | |
Άβαταρ μέλους
nidi
World Travellers
World Travellers
 
Δημοσιεύσεις: 2771
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 7:36 pm
Τοποθεσία: Εύβοια
Λάστιχα: Goodyear EfficientGrip P2
Διάσταση ελαστικών: 195/70 R15
Suspension: Factory
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: the pin project
Name: Nikos

Re: ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ A7PILOT!!!

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Κυρ Οκτ 19, 2014 10:25 pm

Εγώ μπήκα ν'αφήσω τη βόμβα μου και να φύγω........ :ugeek:

[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=GHxEULbVPU8[/youtubehd]

Το "ύστατο χαίρε" στους τελευταίους Κουρσάρους που πέταξαν για τελευταία φορά τα Α7. 8)
Τιμή και δόξα σε αυτά τα παλικάρια, σε αυτούς που χάθηκαν την ώρα του καθήκοντος, αλλά και σε αυτούς που συνεχίζουν την ένδοξη ιστορία της ΠΑ μας!
Θα πούμε πολλά περισσότερα και τις επόμενες μέρες.....
Γιώργο μου....... μετά το χτεσινό σου τηλ, έκατσα και το έφτιαξα γρήγορα-γρήγορα για να το δούμε πάλι όλοι μαζί. Έτσι αρμόζει σε έναν πολεμιστή... Ευχαριστούμε εσένα και την κουρσαρο-παρέα σου για όλα! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 38166
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ A7PILOT!!!

Δημοσίευσηαπό Σταύρος 4x4 » Κυρ Οκτ 19, 2014 11:02 pm

Πιλότε μας, σε ευχαριστούμε, :sad-teareye: :clap: :clap: :clap:
προσφέροντας τις δύσκολες υπηρεσίες σου όλα αυτά τα χρόνια, με το Αγαπημένο Α7,
τιμή και δόξα σε όλους σας, να είσαστε καλά!!! για εμάς είσαστε φύλακες ''Άγγελοι'' . :handgestures-salute: :greetings-waveyellow: :D

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΠΟΛΎ
GRAND VITARA 2.0 - (2005) (Power Winch PW 12000PS SR)
...Μακριά απο τον χρόνο, μέσα στην φύση...

''Ο κόσμος είναι ένα βιβλίο. Όσοι δεν ταξιδεύουν διαβάζουν μόνο μια σελίδα του''

ΕικόναΕικόναΕικόνα
ΦΙΛΟΦΡΟΝΕΙ ΠΑΣΙΝ
Άβαταρ μέλους
Σταύρος 4x4
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 6690
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 18, 2012 11:56 pm
Τοποθεσία: Χαϊδάρι - Ασπρονέρι Διδυμότειχου - Ζευγολατιό Μεσσηνίας
Λάστιχα: Malatesta Kobra - GRABBER
Διάσταση ελαστικών: 235/70/16
Suspension: Bilstein - DOBINSONS
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Μεσοέλατος και Μεσοπέλαγος
Name: Σταύρος

Re: ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ A7PILOT!!!

Δημοσίευσηαπό nidi » Κυρ Οκτ 19, 2014 11:11 pm

Τα σέβη μου!!!

:bow-yellow: :bow-yellow: :bow-yellow: :bow-yellow: :bow-yellow:
| | | |
Άβαταρ μέλους
nidi
World Travellers
World Travellers
 
Δημοσιεύσεις: 2771
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 7:36 pm
Τοποθεσία: Εύβοια
Λάστιχα: Goodyear EfficientGrip P2
Διάσταση ελαστικών: 195/70 R15
Suspension: Factory
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: the pin project
Name: Nikos

Re: ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ A7PILOT!!!

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Δευτ Οκτ 20, 2014 8:48 pm

Απόλυτος χαιρετισμός στα ένδοξα αυτά αεροπλάνα και τους πιλότους του :!: :!:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ A7PILOT!!!

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Δευτ Οκτ 20, 2014 9:27 pm

:clap: :clap: :clap: :clap:
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5407
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ A7PILOT!!!

Δημοσίευσηαπό fluflitsa » Τρί Οκτ 21, 2014 12:14 am

Γιώργο ευχαριστούμε εσένα και τους συναδέλφους σου που είσασταν και θα είστε πάντα ακοίμητοι φρουροί.
Τιμή και δόξα!
Tiguan 1.4 Escape
Άβαταρ μέλους
fluflitsa
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2440
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 13, 2010 9:59 pm
Τοποθεσία: αθηνα
Λάστιχα: Geolandar A/T-S
cb: Ναι
Name: Νίνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Video γενικά

arahova Παρ Μάιος 02, 2025 10:41 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Μάιος 02, 2025 6:35 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες