Το θεμα με τις Xenon και Led λαμπες ειναι θλιβερο. Για τις λαμπες xenon και τα σοβαρα προβληματα που δημιουργουν εχουμε αναφερθει εκτενως .Οποιος δεν το χει διαβασει καλο ειναι να του ριξει μια ματια. Λογω αυτων των προβληματων αλλα ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΗΘΕΛΑ ΑΜΕΣΟ ΣΙΝΙΑΛΟ,κατι που ειναι δυσκολο για τα αφτερμαρκετ ξενον αποφασισα τη τοποθετηση ποιοτικων λεντ λαμπων Η4 στο NGV 1.6.
Τα προβληματα με τα λεντ δεν ειναι η ισχυς τους.Ισχυς βγαινει σχετικα ευκολα. Ενα ειναι η θερμοκρασιες που ανεβαζουν,κατι που στα φτηνα λεντ αντιμετωπιζεται με προβληματικα ανεμιστηρακια που μολις καουν μπορει να καψει η θερμοτητα της λαμπας το φαναρι. Ενα δευτερο ειναι η ανεξελεγκτη διαχυση του φωτος που οταν μπουν σε συμβατικα αλογονου φαναρια δημιουργουν ανομοιομορφες δεσμες που στραβωνουν τους απεναντι,τα περιστερια και τα μπαλκονια.
Τα Philips Ultinon που χρησιμοποιησα προσπαθουν να λυσουν αυτα τα προβληματα. Καταρχην δεν εχουν ανεμιστηρα και λυνουν το προβλημα με ψυκτρες στη πισω μερια μιας και δεν ανεβαζουν τοσο μεγαλες θερμοκρασιες.
P1030139.JPG (55.54 KiB) 4925 προβολές
H μελετημενη ισχυς,κατασκευη και τοποθετηση των διοδων πανω στο σωμα της λαμπας προσπαθει να μειωσει οσο το δυνατον τη διαχυση στο συμβατικο φαναρι μας που δεν ειναι σχεδιασμενο για λεντ.Το σοβαρο μειονεκτημα τους ειναι η πολυ τους.
maxresdefault.jpg (43.47 KiB) 4925 προβολές
Στη συσκευασια εκτος απο τις λαμπες εχει και δυο πλακετες,που μοιαζουν λιγο με τα ballast των ξενον.
P1000394.JPG (74.16 KiB) 4925 προβολές
Για να τα βαλουμε καταρχην ξεβιδωνουμε τις ψυκτρες και τα βαζουμε στο φαναρι αφου εχουμε αφαιρεσει τις λαμπες αλογονου.
P1030140.JPG (52.62 KiB) 4925 προβολές
P1030145.JPG (62.29 KiB) 4925 προβολές
Κατοπιν βαζουμε το λαστιχενιο καπακι και βιδωνουμε τη ψυκτρα.
P1030146.JPG (61.07 KiB) 4925 προβολές
P1030147.JPG (64.02 KiB) 4925 προβολές
Στη συνεχεια κουμπωνουμε τις πλακετες αναμεσα στα λεντ και στην εργοστασιακη φισα της λαμπας.
P1030150.JPG (76.45 KiB) 4925 προβολές
P1030151.JPG (55.17 KiB) 4925 προβολές
P1030153.JPG (50.68 KiB) 4925 προβολές
Τις πλακετες τις στερεωσα με δεματικα οσο μπορουσα μακρια απο πηγες θερμοτητας.
P1030157.JPG (67.79 KiB) 4888 προβολές
P1030158.JPG (62.71 KiB) 4888 προβολές
Τελευταία επεξεργασία από georgeke και Δευτ Ιαν 29, 2018 11:40 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Κι βλεπετε τη σοβαροτητα που αντιμετωπιζει η εταιρεια το θεμα δινοντας τους φωτεινοτητα καοντα στα 1000 λουμενς μονο σε σχεση με τα 8000(!) των ανωνυμων κινεζικων. Δεν ειναι θεμα η ισχυς αλλα πως την διαχειριζεσαι.
Τελευταία επεξεργασία από georgeke και Τετ Φεβ 07, 2018 10:41 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
μεσα στο φαναρι ειναι κρυες τελειως. Oι ψυκτρες ζεσταινονται κοντα στους 45 βαθμους αλλα αυτη ειναι η δουλεια τους.Υποθετω πως καποια μελετη θα χει κανει η Philips,του φουστη,τοσα λεφτα κανουν. Τις φοραω τωρα κοντα στα 2000χλμ και δεν ειχα προβλημα ουτε στη βροχη ουτε στα χιονια και στους παγους εδω και κανα διμηνο.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΦΩΣ.Ειμαι αλογονακιας αλλα ελπιζω να συνηθισω. Σε συνδυασμο με τα που φοραω: τι να σου πω,αμα πατησω το σινιαλο κι εχω μπροστα μου αμαξι,τοτε βλεπεις να γινεται ολο το εσωτερικο του κατασπρο,καπως σα να ναι εξωγηινοι μεσα,μυστηρια φαση σου λεω,ολοκαυτωμα.Nτρεπομαι ακομα και που το λεω.
Τελευταία επεξεργασία από georgeke και Δευτ Ιαν 29, 2018 11:54 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά