Grand Vitara 3d. Το μισο μετρο παραπανω του 5πορτου θα σε κανει να σιχαθεις να το κυκλοφορεις μεσα στην πολη. Απειρες μανουβρες και παρκαρισμα με το κυαλι. Επισης τα 4 παραπανω λιτρα στα 100 χλμ της καταναλωσης θα τα νιωθεις να σκαβουν βαθια στην τσεπη σου!
Οσο για τα τις χρησεις που αναφερεις, μεχρι στιγμης δεν μ' εχει κανει να νοσταλγησω τις κοντες του παλιου Vitara που εχει ο πατερας μου.
Για το μονο που δεν ξερω να σου πω σιγουρα ειναι η ρυμουλκηση, καθως το βαρος που αντεχει να ρυμουλκησει πρεπει να ειναι αρκετα μικροτερο λογω κοντου μεταξονιου κι οχι τοσο λογω δυναμης. Αρκετες φορες που θα κολλουσες θα σε σωσει το κοντο μεταξονιο, το ESP/TCS εφοσον το βαλεις, και η υπερκοντη 1η ταχυτητα (κοντυτερη απο αυτη στο κιβωτιο του πενταθυρου).
Οσο για το θεμα της ομορφιας, ας μην κοροιδευομαστε παιδια. Ακομα και αν εβγαινε μονο σε 1600 αλλα με κοντες και κλειδωμα, οι περισσοτεροι με τριπορτο θα κυκλοφορουσατε!
Στον αντιποδα, αν το οικονομικο δεν ειναι προβλημα, παρεκαμψε το 2λιτρο 5πορτο και περνα στο 2,4. Βαζε οσο θα πινει, παρκαρε σε parking, αν αθηναιος απεφευγε Ζωγραφου, Αμπελοκηπους και Ψυρρη και θα εισαι αρχοντας!
Αν παλι θες να τους εκνευρισεις ολους και εχεις θειο εκτελωνιστη κανε εισαγωγη απ εξω (και μονο καθως εδω ουτε που ξερουν οτι υπαρχει) το 2,4λιτρο 3πορτο με κοντες, κλειδωματα (και τα παντα ολα!) παιρνοντας ''the best of both worlds''! Υπαρχει και σχετικο θεμα με το συγκεκριμενο στο forum αλλα το εχει φαει η μαρμαγκα των παλιων θεματων και δε βρισκω το link να στο δωσω.
Για την ιστορια ο γραφων πηρε το 3d Grand Vitara περυσι (στα 20 μου!) για τους ιδιους ακριβως λογους! Αν ομως οταν το αποχωριστω σε καμμια πενταρα χρονια το πουλησω ψαχνοντας για επομενο,(με τα ελληνικα δεδομενα παντα)θα παρω μαλλον το 5πορτο 2,4 η το επομενο (μεχρι τοτε αλλωστε!) στην κοντυτερη δυνατη εκδοση περιλαμβανουσα κοντες κλειδωματα εφοσον υπαρχει και εφοσον εχει ακομα μονιμη τετρακινηση τριων διαφορικων και δεν το κανουν ψευτο-ηλεκτρουδραυλικης οταν-κατσει εμπλοκης οπως ολα τα ανταγωνιστικα μεχρι τοτε!
Η θα εχω εγκαταλειψει τα της Ελλαδος και θα αγορασω ενα Toyota FJ Cruiser με 25.000-30.000 δολαρια που το κοστολογουν στα ξενα!
