garaskostas έγραψε:Το να δοκιμάσει κανείς το Διαφορικό πχ.σε ένα δρομο ανηφορικό με τον ένα τροχό στον αέρα ειναι αρκετό;
Ανάλογα με το πως είναι φτιαγμένο για να δουλεύει.... Όπως είπε και ο Αντώνης πιο πάνω, μιλάς πολύ γενικά... Για ποιο διαφορικό λες? Εμπρός, πίσω, ή το transfer (κεντρικό όπως το λένε "λαϊκά")?
garaskostas έγραψε:Επίσης σηκώνοντας το αυτοκινητο σε ράμπα και βλέποντας ένα Διαφορικό γδαρμένο εινα κριτήριο για να πει κανείς οτι το συγκεκριμένο εχει θέμα!
Όχι.... το να έχει χτυπηθεί μπορεί, αλλά να έχει κάνει ζημιά μέσα από κοπάνημα, λίγο απίθανο.... Πιθανόν να σπάσει απλά (τι απλά λέω τώρα, τέλος πάντων

)
garaskostas έγραψε:Σίγουρα ένας περίεργος θόρυβος να μας δημιουργήσει διάφορα ερωτήματα
Σίγουρα θέτει ερωτήματα και μάλιστα σοβαρά που αν επιμένει ο πωλητής ότι "έτσι είναι" (και είμαστε σίγουροι για αυτό που αντιπαραθέτουμε εμείς ως αγοραστές), και είναι το ΜΟΝΟ που σε απασχολεί από ένα αμάξι, τότε ζήτα του να το ανοίξετε (με δικά του έξοδα) για να σου αποδείξει ότι είναι εντάξει... αν θέλει να το πουλήσει...
garaskostas έγραψε:ή κάποια λάδια στο διαφορικό απλά αναφερομε στη περίπτωση που δεν εχεις την δυνατότητα ελέγχου .
Όχι.... μπορεί απλά να θέλουν άλλαγμα οι τσιμούχες, καθόλου απίθανο αυτό, αρκετοί από εδώ μέσα είχαν κάποτε τέτοια "θεματάκια"... Και να χάνει λίγες βαλβολίνες (σταγόνες) από εκεί, σίγουρα δεν θα έχει προξενήσει κάποιο πρόβλημα στο διαφορικό