Είναι κατασευαστικό το να κρατάει η βελόνα της βενζίνης την τελευτέα τιμή που <<δέχτηκε>>.Αν βγάλεις τελείως την φίσα του φλοτέρ η βελόνα θα μίνει ακίνητη.
Όσο για τον δείκτη που δεν περνάει τα 2/3 ,αυτό είναι πρόβλημα του φλοτέρ.
Πρέπει να κατεβάσεις ντεπόζιτο. Είχα το αμάξι σε ακινησία για αρκετό καιρό και όταν το ξανακυκλοφόρησα ο δείκτης δεν έδειχνε τίποτα. Μάζι (μόνος του βασικά

) με τον triptec κατεβάσαμε ντεπόζιτα (είχε πρόβλημα η τρόμπα του), όταν βγάλαμε το φλοτέρ μου στραβώσαμε λίγο την ακίδα του ποντεσιομέτρου για να πατάει καλύτερα αλλα δεν έφτιαξε, στην συνέχεια με ένα πολύμετρο παρατήρησα ότι το καλώδιο (της γείωσης) δεν έκανε καλή επαφή,το πρόβλημα ήταν στην βάση του φολτέρ.
Το γδάραμε λίγο παραπάνω και το ξαναβάλαμε και έιδαμε ότι λειτουργεί. Το θέμα είναι ότι πάλι δεν κάνει καλή επαφή και δεν δείχνει πάνω απο την μέση,αλλά τουλάχιστον δείχνει κάτι και όχι όπως πρίν. Θα πρέπει να κάνει σώμα το καλώδιο με κάποιο άλλο σημείο έπανω στο φλοτέρ (π.χ. μια βίδα) ή ακομα καλύτερα και απο τα δύο σημεία για να είσαι 100% σύγουρος πως δεν θα έχεις ξανά πρόβλημα.