akis77 έγραψε:επειδη τραβαω σκαφος και σε ορισμενα σημεια ανηφορες πχ στο αγιο στην ευβοια το αμαξι ζοριζεται,μπορω να το πηγαινε με 4 αργα για 15 λεπτα μεχρι να βγει η ανηφορα?η θα ψαχνω για διαφορικα μετα
Δεν θα έχεις κανένα θέμα, φτάνει όμως να μην το δουλεύεις στα "κόκκινα" συνέχεια!!
Τα 800 κιλά δεν είναι υπερβολικά για το αμάξι σου και με τα αργά θα έχεις και ανάλογα "φρένα" όπου χρειαστεί.
Οσο για το θέμα με τις πλυμνες έχω διαφορετική άποψη απο τους προλαλλήσαντες!
Οταν είσαι σε πορεία καλό είναι να δουλεύει και το μπροστά διαφορικό και να μοιράζεται η καταπόνηση που τραβάνε τα ημιαξόνια, που στα αυτοκίνητα μας είναι ο αδύναμος κρύκος για μένα. Οπως είπα και παραπάνω πάντα "μαλακά" και χωρίς το αμάξι να δουλεύει στα κόκκινα. Οι πλήμνες είναι πάρα πολύ χρήσιμες αλλά
μόνο για επιτόπου μανούβρες παρκαρίσματα κτλ.
Εχοντας κάνει πολλά χλμ με σκάφος πάνω απο 2 τόνους στο δρόμο για κάμποσα χρόνια, έχω βρεί την χρυσή τομή. Ειχα και γω την άποψη, πλύμνες αλλά τα πισινά ημιαξόνια τα ταλαιπωρούσε αφάνταστα και τα κούρευε σαν πράσο!!

Και καλά να στο κάνει σε νορμάλ συνθήκες (λίγα χλμ., ευθεία, κτλ)... βάλε αντίξοες συνθήκες τώρα και σκέψου το.... ανηφόρα ή κατηφόρα, αρκετά χλμ, ολυσθηρό οδόστρωμα, προσπέραση, και άλλα....
Σίγουρα μιλάμε για τα μισά και - κιλά στην περίπτωση σου, αλλά η καταπόνηση υπάρχει και μακροχρόνια βγαίνει!
Αποψη μου, πάντα να δουλεύει και το εμπρός διαφορικό (εκτός απο μανούβρες), και τα αργά απαραίτητα σε ανηφοροκατηφόρες, και κάνε όσα χλμ και όση ώρα θέλεις άφοβα με νορμάλ οδήγηση!
