takis gv έγραψε:4troxos έγραψε:Για να βεβαιωθειται εαν πραγματι συμβαινει αυτο αρκει να σηκωσετε το πισω η΄το μπροστα μερος του αυτοκινητου με ενα γρυλο με ροδες και να δειτε εαν προχωρει εστω και με δυσκολια,ΧΩΡΙΣ να του μπλοκαρετε το κεντρικο διαφορικο .
Εαν δεν......... τοτε........ το θεμα παιρνει αλλες διαστασεις!!!!!!!!!!!!!!!!
To esp/tcs σε αυτη την περιπτωση .ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΕΥΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ.
Γνωστο περιοδικο εκανε αυτο που γραφεις το χιαστη δλδ,και με τα αργα κουμπωμενα και το αμαξι προχωρησε,και με μια ροδα να παταει.Χωρις κλειδωμα διαφωρικου τιποτα!!Το αμαξι που εγινε το τεστ ηταν ενα NGV 2009 2000cc esp-tcs
Τακη,οταν ειναι κουμπωμενα τα αργα,εχει ηδη κλειδωσει και το διαφορικο αν δεν κανω λαθος.