Οι συνιστώμενες πιέσεις ελαστικών που λέει ο κατασκευαστής (δηλ το ταμπελάκι) προϋποθέτει την ισόποση κατανομή του βάρους ανά άξονα.
Σε μετρήσεις που έχω κάνει σε ελαστικά κρύα και ζεστά (μετά από πορεία τουλάχιστον 25 χλμ) η διαφορά στην πίεσή τους είναι 1 psi. Εννοείτε τα ζεστά +1 psi... Έχε υπόψη σου ότι εσύ θα κινηθείς γενικά σε ζεστά κλίματα.
Σε ότι αφορά στην άμεση έκθεση στον ήλιο έχω τις εξής μετρήσεις. Michelin Lattitude Cross αποθηκευμένα το χειμώνα σε στεγασμένο χώρο (χωρίς θέρμανση και ιδιαίτερη υγρασία) με 25psi, βγήκαν από την αποθήκη με 1psi παραπάνω και μετά από 1 ώρα περίπου σε άμεση έκθεση στον ήλιο "πήραν" άλλο 0.5 psi.
Γνώμη μου; Καλύτερα 1 psi κάτω από του κατασκευαστή για να έχεις τα προς τα άνω περιθώρια, που είναι και η τάση της πίεσης όταν τα ελαστικά ζεσταίνονται κατά την κύλιση, αλλά και κατά την έκθεσή τους σε ήλιο/ζέστη (κάτι που θα το αντιμετωπίσεις). Από κει και πέρα... κομπρεσέρ έχεις!
