GiorgosN έγραψε:Ετσι λοιπον εφτιαξα 2 αποστατες-πλακακια αλουμινιου παχους 1 ποντου εκαστο μαζι με μακρυτερες βιδες και τοποθετηθηκαν πισω απο τα σημεια εδρασης στο σασι της αντιστρεπτικης.Αυτο που με προβληματιζει ωστοσο ειναι το αν αυτο παχος ειναι αρκετο?

ή μηπως επρεπε χοντροτεροι αποστατες να τοποθετθουν?Επισης πρεπει οι μπροστινοι τροχοι να πατανε κατω οταν θα λυσω τη ζανφορ γιατι εγω το εκανα ενω το αμαξι ηταν σηκωμενο.Για πες καμια ιδεα

Αφού μπήκες στον κόπο να κατασκευάσεις πλακάκια-αποστάτες θα έπρεπε να ξεβιδώσεις τη ζαμφορ από τις βάσεις στο σασσί και θα σου έδειχνε από μόνο του πόσο θέλει...
και όχι μονο αποστάτη αλλά πιστεύω και λίγο διαφορετική γωνία και ίσως να χρειαζότανε μετακίνηση των 4 βιδών που στερεώνουν τη ζαμφόρ στις μεταλλικές βάσεις του σασσι.Σαφώς οι τροχοί να πατάνε κάτω και να είναι σε επίπεδο έδαφος το όχημα γιατί σε αυτό το στάδιο θέλεις να έχει η ζαμφορ σχεδόν μηδενική τάση...
υγ.Για να μιλάω με ακρίβεια ΔΕΝ μπορώ να υποθέσω αν το 1 εκ είναι καλά η λίγο γιατί θέλει μέτρημα επί τόπου στο όχημα σε ηρεμία και ενώ η ζαμφόρ είναι δεμένη στα ντιζάκια στα ψαλίδια μόνο.
εχω ακουσει οτι αν βγαλεις τη ζαμφορ λογο του οτι ανοιγει πολυ η αναρτηση εχεις πολλες πιθανοτητες να κανεις ζημια σε ημιαξονια η ακομα και στη 2)καουκα του διαφορικου ισχυει κατι τετοιο αν ισχυει μπορεις να κανεις κανει κατι για να τα προστατευσεις?
1)Αυτός που στο είπε είναι αναξιόπιστος η απλά το είπε για να ανοιγοκλείσει στο στόμα του....
2)Εννοείς το καβούκι?αν ναι και πάλι δεν ισχύει αυτό......
υγ.Ίσα ίσα που η ζαμφόρ πέρα από το δέσιμο που δίνει στο μαμά όχημα στα αρνητικά της ΜΕΤΑΦΈΡΕΙ τις ζημιές από την μία πλευρά στην άλλη..οπότε σε περίπτωση κάποιας σύγκουσης εκ αίτίας της στραβώνουν και από τις δύο μεριές γιατί μεταφέρεται ενέργεια μέσω της πλαστικής κρούσης.
1)ok, μπορεί να είναι σωστό να βγαίνει, μπορεί και όχι... 2)Για να έχουμε και το βάλε αλλά και το βγάλε, μήπως υπάρχει κανένας τρόπος με κάποια "πατέντα" π.χ. κάποιον πίρο ίσως, να μπορούμε "πέφτοντας" από κάτω, να την "αφαιρούμε" από το υπόλοιπο σύστημα διεύθυνσης πριν μπούμε στο χώμα και να την "επανατοποθετούμε" πάλι πριν μπούμε άσφαλτο?Το έχω δει αυτό σε Jeep και μου άρεσε σαν ιδέα.... άραγε γίνεται στα δικά μας?
1)Ρώτα τον Ραφ με πμ είτε με τηλ είτε να ποστάρει εδώ πως ένιωσε στην Κρανιά με 100 χλμ σε πολύ στενό δρόμο και τι διάβασμα έκανε το όχημα (ΑΛΛΑ με κατάλληλη ανάρτηση και όχι βάρκα στο γυαλό) και πέρασμα πάνω από τσιμεντάβλακες κλπ....
2)Πολύ σωστά Πάνο στον αμερικλάνο γίνεται.....στο Νέο τζιβι γίνεται....Στο τζίμνι γίνεται......στο Βιτάρα με κάποιες προυποθέσεις γίνεται αν και θα φας πολύ ζόρι στο βάλε βγάλε....
Στο παλαιό τζι βι ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ....για 2 λόγους...
Αφενώς μεν η ζαμφορ πιάνει από κάτω από τα ψαλίδια και αν την βγάλεις από τα ντιζάκια που θα πάει???θα γίνει άρωτρο??
Αφετέρου δε τα ντιζάκια είναι τόσο μικρά που δεν χωράει ούτε περόνη εκεί μέσα....
υγ.Ακόμη και στο βιτάρα που η ζαμφορ "πιάνει" από εμπρός και από πάνω από τα ψαλίδια είναι δύσκολο λόγω στενότητας χώρου και επείδή ακριβώς τα ντιζάκια είναι πολύ μικρά..
Αντί να κάνεις 10δευτερόλεπτα να βγάλεις 2 ασφάλειες απο τους πύρους, κάνε 50 δευτερόλεπτα και λύσε 2 παξιμάδια Μ8 που κρατάνε τα ντιζάκια στο ψαλίδι....
και πιο σωστή και δεμένη θα είναι η ζαμφόρ, και απο την άλλη.... θα το κάνεις κάθε μέρα??? Οχι!!!! και απο την στιγμή που δεν θέλει κάποιος να την πετάξει και είναι πάνω στο αμάξι, καλό είναι να δουλεύει σωστά!!
Προσωπική μου πάντα άποψη.
Γιάννη σωστό σαν ιδέα αλλά για να λύσεις τις βίδες με τη ζαμφορ ψιλοτσιτομένη από ανάρτηση (εδώ Μαμά και ζορίζεσαι να τη λύσεις) θέλει να μην πω βαριοπούλα....και για να τη δέσεις????Αστό.....θα θες τεντοτήρα ερπύστριας στην κυριολεξία....

"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."