ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε:Προταση. Βαλε το θεμα σε ψηφοφορια και θα δεις ποσοι θα θελανε το αυτοκινητο τους λιγο δυνατοτερο η ψηλοτερο, χωρις να ψωφανε ουτε για
το S-200 ουτε για το Η-1
Μην τρελλαίνεσαι: αν είχες το "μαρουλάκι" και το γκαράζ και S-200 θ' αγόραζες και Humvee και μια 500άρα για κυριλέ εμφανίσεις.
Για την ταμπακιέρα όμως δεν βλέπω κουβέντα, ήτοι: πώς ένα μοτέρ που έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να δουλεύει με πίεση 0,30 bar "φτιάχνεται" να δουλέψει στο πενταπλάσιο;
Με ποιές προϋποθέσεις ασφαλείας;
Με ποιά μελέτη για αντοχή στα μέταλλά του;Το πλαίσιίο του;
Το κιβώτιο μετάδοσης κίνησης;Το σύστημα πέδησης;
Εδώ κολοσσοί με τεράστια πείρα σε αγώνες συμμετέχουν στο Dakar με απολύτως ειδικές κατασκευές, εμείς ψαχνόμαστε για τουρμπισμένο
8βάλβιδο Βιτάρα.
Εσύ, πότε ήταν η τελευταία φορά που "τέλειωσες" το αυτοκίνητό σου;Ας μην το ταλαιπωρούμε άλλο το θέμα.Αν είχαμε την δυνατότητα δεν θ' αγοράζαμε Βιτ.αλλά θα είχαμε αλλού τα γούστα μας (i.e.G-klass, LandCruiser 100).Ας φροντίζουμε λοιπόν τα αυτοκίνητά μας να είναι σε άριστη τεχνική και λειτουργική κατάσταση, με καλούδια που τα βοηθάνε ουσιαστικά και χρηστικά