
Θα ξανακανω μια προσπαθεια να σου δειξω τι πρεπει να προσεξεις κατα την γνωμη μου παντα

Καταρχας δεν ειχες αναφερει οτι το εκανε και καινουργιο, αυτο αλλαζει τα πραγματα, το εκανες πολυ μετα και αφου ειχαμε αναπτυξει τις αποψεις μας βασισμενοι στο set up του αυτοκινητου, βεβαιωσου οτι το κανει και με μαμα στησιμο και τοτε θα πρεπει να ψαξεις αλλου

Τωρα,
1ον) σκυλοκουτο πισω σε τριθυρο αμαξωμα με τρια-τεσσερα σκυλια μεσα, οχι τσιουαουα υποθετω



2ον) Οταν φορτωνουμε το αυτοκινητο με εξτρα βαρος αυξανουμε την πιεση του αερα, εαν δεις το ταμπελακι του κατασκευαστη θα δεις οτι με εξτρα βαρος (επιβατες αποσκευες) πρεπει να εχεις μεγαλυτερη πιεση στα λαστιχα, ο λογος ειναι για να μπορεσουν να διατηρησουν το σχημα τους και να παταει ολο το πελμα στο λαστιχο, οταν η πιεση ειναι χαμηλη η υπαρχει αυξημενο βαρος το λαστιχο παταει στο δρομο με τα ακρα του και το εσωτερικο του πελματος τραβιεται επανω , περιπου ετσι Λ, καταλαβαινεις οτι ετσι δεν φρεναρει σωστα το αυτοκινητο, λογικα θα εχεις και αυξημενη φθορα στα ακρα των ελαστικων σου, βαρυ τιμονι κ.λ.π.
Τελευταια να πω φυσικα αστειευομενος οτι πιστευω να μην οδηγας το 1.6 NGV οπως τα αυτοκινητα που προανεφερες οτι ειχες στην κατοχη σου.


