panoshm έγραψε:kunhgos έγραψε:γεια σας. επειδη ασχολουμαι με το κυνηγι βρισκομαι στην αναζητηση 4κινητου αυτοκινητου. ειμαι αναμεσα στα 2 μοντελα της suzuki. στο ngv και στο παλιο(1.6 3θυρο). στο παλιο μοντελο με προβληματιζει η εντος δρομου αποδοση του. εκτος δρομου πιστευω οτι ειναι απο τα καλυτερα αλλα δεν το θελω μονο για τα βουνα και τα λαγγαδια. στο ngv με απασχολει η εκτος δρομου οδηγηση. τι δυνατοτητες εχει; επισης εχω δει οτι μερικοι εχουν προχωρησει στην τοποθετηση κοντων σχεσεων. ποσο κοστιζει αυτη η μετατροπη και ποσο αξιοπιστη ειναι; τελος οσον αφορα την καταναλωση οποιο και να παρω θα τοποθετησω υγραεριο και οσον αφορα το θεμα του χωρου εχω συμβιβαστει με μια μπακαζιερα οροφης.
με εκτιμηση Γιωργος!
Πάρε το παλιό GV1.6 και δεν θα χάσειςΛεβιεδάκι και τα μυαλά στα κάγκελα
![]()
Με ένα σετ MAD ελατήρια και κατάλληλα αμορτισέρ, το αμάξι γίνεται τραίνο, το έχεις μόνο πισωκίνητο στην άσφαλτο, με πλύμνες κάνεις οικονομία στη βενζίνη και προστατεύεις τα ημιαξόνια, έχει άξονα πίσω, δε σπάει-δε χαλάει.... Που να μπλέκεις με ηλεκτρονικά.....Τι το θες το NGV στην άσφαλτο? Σε ράλυ θα τρέχεις?
Βρες μου έναν που είχε GV1.6 και πήρε NGV1.6.... Δεν πρόκειται να βρεις.... Τυχαίο? Δε νομίζω!
+1