Λίγα τα δεδομένα του φίλου σου για να συγκρίνουμε κάτι που είναι ξεχωριστή κατηγορία....
1)πόσα χλμ θα κάνει καθημερινά με το βιτάρα η νέο γραντ βιτάρα?
2)θα είναι το δεύτερο όχημα του?
3) πόσο χωμάτινος θα γίνει??(πατημένο χαλικόδρομο και με οδηγό εδάφους σε ρυάκι 15 εκ βαθους?? η λάσπη μέχρι τα αυτια τσάπα φτυάρι κοφτες και εργατη για να βγει??)
4)Στο όχημα που θα αγοράσει θα ρίξει χρήμα για βελτίωση η θα το αφήσει μαμά??
5)οι 4χ4 εξορμήσεις του τι ακτίνα έχουν??(εκεί κοντά? 200 χλμ??500 χλμ??όλη την Ελλάδα??εξωτερικο??)
Το Βιτάρα(μια κατηγορία κατω απο τα καθαρόαιμα αξονατα) με άξονα πίσω και ψαλίδια εμπρός είναι η καλύτερη λύση κατ εμε για τη χρυσή τομή άσφαλτο-χώμα.αν και όσο χώνεσαι στο 4χ4 διαπιστώνεις ότι χώμα από χώμα έχει τεράστια διαφορα και θέλει άλλο στήσιμο..

)
Εχει πάρα πολλές δυνατότητες βελτίωσης για χώμα και δε σε κάνει δέσμιο της αντιπροσωπείας.
Πιο παλαιάς τεχνολογίας που σημαίνει λιγότεροι αισθητήρες και ηλεκτρονικά που σημαίνει λιγότερος πονοκέφαλος σε χωσίδια σε λάσπη και νερά.Αλλα λιγότερη άνεση.
Το νεο γραντ βιταρα(παλι μια κατηγορια από μονο του και με το 1,6 να μειονεκτει λογω έλειψη κοντων σχέσεων) με την εκδοση tcs-esp πάει
καλυτερα στο χώμα μαμά από μαμά βιτάρα.

αλλά μέχρι εκεί...
το ενιαίο σασί του (σαφώς πιο ανθεκτικό από το τύπου σκάλα) δεν το αφήνει να δεχθεί μεγαλύτερα ελαστικά χωμάτινα σε σχέση με το βιτάρα με bodu-lift.
Για άνεση δεν το συζητάω και για ηχομόνωση.
πιο πάνω ένας φιλάρας έγραψε ότι όλα κολλάνε και συμφωνώ μαζί του....τις περισσότερες φορές είναι ο οδηγός και το όχημα βοηθάει.
Τέλος να πω ότι όλες οι απόψεις είναι σχετικές γιατί ο καθείς τις κοιτάει από διαφορετική οπτική γωνία και αλλού θέλει να κερδίσει και αλλού να χάσει.
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."