Πως λειτουργει??

Γενικές ερωτήσεις για τα αμάξια μας, που δεν είναι σχετικές με κάποια από τις αντίστοιχες ενότητες

Δημοσίευσηαπό GiorgosN » Δευτ Ιαν 05, 2009 10:00 pm

Ααααα! μαλιστα.Τωρα καθαρισε το θεμα.Για ακροτητες καθομαι με το νιβα για αξιοπιστια και μετρια τετρακινητη χρηση προτιμω βιταρα.Ιδου το διλλημα λιοπον :roll:Μια ακομη απορια που μου δημιουργηθηκε ειναι και η εξης.Αν απαγορευεται να βαλεις τετρακινηση σε δρομους με υψηλη προσφυση γιατι αφενος καταστρεφεις το συστημα μεταδοσης και αφετερου το συστημα διευθυνσης αφου και οι 4 τροχοι κινουνται με την ιδια ταχυτητα,πως μπορεις να βαλεις τατρακινηση σε ενα λασπωμενο χωματοδρομο που μπορει να ειναι μεγαλος σε μηκος και με στροφες?Δεν θα εχεις τα ιδια αποτελεσματα σε θεμα φθορας?'Η μηπως θα βαζεις και θα βγαζεις την τετρακινηση καθε τοσο?
Συγνωμη αν σας κουρασα αλλα μονο εσεις μπορειτε να με κατατοπισετε :oops: Ευχαριστω για τον χρονο σας :D
Άβαταρ μέλους
GiorgosN
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 508
Εγγραφή: Τετ Δεκ 31, 2008 9:01 pm
Τοποθεσία: ΒΥΡΩΝΑΣ-ΛΙΜΝΗ ΠΛΑΣΤΗΡΑ
Λάστιχα: MAMA
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: MAMA
cb: Όχι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Δευτ Ιαν 05, 2009 10:06 pm

GiorgosN έγραψε:πως μπορεις να βαλεις τατρακινηση σε ενα λασπωμενο χωματοδρομο που μπορει να ειναι μεγαλος σε μηκος και με στροφες?Δεν θα εχεις τα ιδια αποτελεσματα σε θεμα φθορας?'Η μηπως θα βαζεις και θα βγαζεις την τετρακινηση καθε τοσο?


Στο link που σου έδωσα πριν λέει σε κάποια φάση: "On slippery surfaces (low traction) the binding does not occur because what ever tension is created can be released through some slippage." Δηλαδή σε λασπωμένο χωματόδρομο π.χ. το κούρδισμα και η καταστροφή δεν επέρχεται γιατί η όποια τάση για κούρδισμα, απελευθερώνεται λόγω των μικρο-γλυστριμάτων των τροχών στο χωματόδρομο.
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 38176
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Δημοσίευσηαπό GiorgosN » Δευτ Ιαν 05, 2009 10:30 pm

Δεν το ειχα δει αυτο :oops: Ισως μπηκε οταν εγραφα το κειμενο μου.
Άβαταρ μέλους
GiorgosN
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 508
Εγγραφή: Τετ Δεκ 31, 2008 9:01 pm
Τοποθεσία: ΒΥΡΩΝΑΣ-ΛΙΜΝΗ ΠΛΑΣΤΗΡΑ
Λάστιχα: MAMA
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: MAMA
cb: Όχι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Δευτ Ιαν 05, 2009 11:07 pm

tzivi_tzon έγραψε:
GiorgosN έγραψε:πως μπορεις να βαλεις τατρακινηση σε ενα λασπωμενο χωματοδρομο που μπορει να ειναι μεγαλος σε μηκος και με στροφες?Δεν θα εχεις τα ιδια αποτελεσματα σε θεμα φθορας?'Η μηπως θα βαζεις και θα βγαζεις την τετρακινηση καθε τοσο?


Στο link που σου έδωσα πριν λέει σε κάποια φάση: "On slippery surfaces (low traction) the binding does not occur because what ever tension is created can be released through some slippage." Δηλαδή σε λασπωμένο χωματόδρομο π.χ. το κούρδισμα και η καταστροφή δεν επέρχεται γιατί η όποια τάση για κούρδισμα δημιουργείται απελευθερώνεται λόγω των μικρο-γλυστριμάτων των τροχών στο χωματόδρομο.


Το αυτοκινητο εχει και στον μπρος και τον πισω αξονα διαφορισμο. Αρα το αυτοκινητο σε καμια περιπτωση δεν "κουρδιζει".
Θα κουρδιζε εαν ειχε κλειδωμενα διαφορικα (locker) η' κοινος μπλοκε στους αξονες
Ελπιζω να βοηθησα και να μην σας μπερδεψα
Επισκέπτης
 

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Δευτ Ιαν 05, 2009 11:12 pm

Ελπιζω να βοηθησα και να μην σας μπερδεψα


Τώρα μας μπέρδεψες!!!! Kάνε μία τον κόπο και διάβασε το link παραπάνω (ένα πόστ μου είναι με θέμα οδήγηση με 4Η, μικρό είναι...) και πες... εξακολουθείς στην άποψή σου που είπες εδώ;
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 38176
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Δημοσίευσηαπό GiorgosN » Τρί Ιαν 06, 2009 3:27 pm

Φιλε τωρα μας μπερδεψες τελειως.Οπως το αντιλαμβανομαι εγω το γεγονος οτι εχει μπρος πισω διαφορικο δεν αποτρεπει το κουρδισμα της μεταδοσης [το γεγονος οτι εχει μπρος πισω διαφορικο ειναι αυτο που το καθιστα τετρακινητο αλλα κατα επιλογη]γιατι αφου δεν εχει κεντρικο [το οποιο επιτρεπει στους δυο αξονες να συνεργαζονται στις στροφες] οταν κλειδωσεις την τετρακινηση αυτοματως αναγκαζονται και οι 4 τροχοι να ακολουθουν την ιδια ταχυτητα και στις ευθειες και στις στροφες και αρα επερχεται προωρη φθορα και καταστροφη.Εκτος απο την περιπτωση κουρδισματος ετσι οπως το περιγραφεις εσυ με τα μπλοκε μπρος πισω κλειδωμενα οταν κλειδωνεις και το transfer case [που ενεχει θεση κεντρικου αλλα χωρις τις δυνατοτητες του κεντρικου] αυτοματως κουρδιζεις.Βεβαια ολα αυτα απο οτι καταλαβαινω δεν ειναι δυνατον να γινουν κατανοητα μεσω πληκτρολογιου αλλα τετ-α-τετ. :D
Άβαταρ μέλους
GiorgosN
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 508
Εγγραφή: Τετ Δεκ 31, 2008 9:01 pm
Τοποθεσία: ΒΥΡΩΝΑΣ-ΛΙΜΝΗ ΠΛΑΣΤΗΡΑ
Λάστιχα: MAMA
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: MAMA
cb: Όχι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

http://vitaraclub.gr/viewforum.php?f=28

Δημοσίευσηαπό ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ » Τρί Ιαν 06, 2009 6:14 pm

Γιωργο σωστα αυτα που γραφεις εκτως απο ενα σημειο.Οταν κλειδωσουμε (βαλουμε κοντες σχεσεις δλδ στο NGV η στο παλιο)δεν αναγκαζουμε και τους 4 τροχους να περιστραφουν με την ιδια ταχυτητα,παρα μονο στην ευθεια.Εκει δεν υπαρχει κανενα προβλημα.
Το προβλημα το εχουμε στις στροφες οπου οι τροχοι του μπροστινου αξωνα
διανυουν μεγαλυτερη αποσταση απ οτι οι τροχοι του πισω.Ετσι δημιουργειται
το κουρδισμα κυριως του συστηματως μεταδωσης.
Ποτε πια αναγομωμενα Black Star
Άβαταρ μέλους
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1056
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 13, 2008 9:12 pm
Τοποθεσία: Μαρουσι
cb: Όχι

Δημοσίευσηαπό GiorgosN » Τρί Ιαν 06, 2009 7:01 pm

Δυστυχως ομως ολοι οι δρομοι δεν ειναι ευθεια :lol: :lol:
Και για να ανακεφαλαιωσουμε και να καταληξουμε βαζουμε το 4Η ή το 4L μονο σε εδαφη με χαμηλη προσφυση[την οποια θα κρινουμε εμεις και αρα παντα υπαρχει το περιθωριο ανθρωπινου λαθους και αρα καταστροφης του αυτοκινητου] για τους λογους που ειπε ο tzivi_tzon και σε συνθηκες κανονικης κινησης που απλα θα θελαμε την τετρακινηση[οπως σε περιπτωση βροχης] μενουμε απλα με το θελω :lol:Αρα λοιπον ποιος ο λογος της επονομασιας ως τετρακινητου ενος τετοιου συστηματος αφου ουσιαστικα σου επιτρεπει να την βαλεις σε λιγες περιπτωσεις και πολλες φορες αφου εχεις κολλησει :( Επομενως εχουμε ουσιαστικα[το λεω απλοικα και φυσικα χωρις διαθεση παρεξηγησης] μια υπερυψωμενη bmw με πισω κινηση και πολυ λιγοτερη σβελταδα που μπορει ως ενα σημειο να ανταπεξελθει στα χωματα.Ποτε ειναι η επομενη εκδρομη ή συναντηση για καφε παιδες ??Μπορει κανεις να με ανεχτει ως συνοδηγο για να δω live το εργαλειο :?: :?: :lol:
Άβαταρ μέλους
GiorgosN
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 508
Εγγραφή: Τετ Δεκ 31, 2008 9:01 pm
Τοποθεσία: ΒΥΡΩΝΑΣ-ΛΙΜΝΗ ΠΛΑΣΤΗΡΑ
Λάστιχα: MAMA
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: MAMA
cb: Όχι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Δημοσίευσηαπό mprizolas » Τρί Ιαν 06, 2009 7:49 pm

Να συμπληρώσω εδώ ότι στο όλο "κόλπο" αυτό , ότι στο παιχνίδι μπαίνουν φυσικά και τα εκάστοτε ελαστικά που φοράει κάθε αυτοκίνητο και φυσικά η υψηλής ποιότητας της ελληνικής ασφάλτου . :lol: Αυτό αυξάνει λίγο τα περιθώρεια χρήσης ....
Τέλος δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πώς το είδος της συγκεκριμένης τετρακίνησης , ενώ είναι πολύ καλό εκτός ΔΕΝ προορίζετε για χρήση σε άσφαλτο . Αν κάποιος θέλει να έχει τετρακίνητο ΚΑΙ στο δρόμο τότε κοιτάει λάθος αμάξι.....
Για να έχει κάποιος τετρκίνηση σε στεγνό δρόμο θα πρέπει να πάρει κάτι που να έχει κεντρικό διαφορικό ή άλλα κόλπα ....
mprizolas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 321
Εγγραφή: Τρί Μάιος 06, 2008 11:54 pm
Λάστιχα: 235/60/16
Suspension: Mama
cb: Ναι
Name: Μιχάλης

Δημοσίευσηαπό GiorgosN » Τρί Ιαν 06, 2009 8:26 pm

Πραγματικα μεσα απο αυτην πολυ ενημερωτικη και φιλικη συζητηση μας συνεχιζω να μην καταλαβαινω σε πιο ακριβως σημειο υπερτερει η τετρακινηση του βιταρα,οπως λεει ο φιλος μπριζολας, σε σχεση με αλλων αυτοκινητων που φοραν συστημα 4χ4 αλλα ειναι του τυπου του νιβα δηλ μονιμη και συνεχης με κεντρικο διαφορικο.Το γεγονος οτι δεν μπορει να λειτουργησει το αυτοκινητο με ελευθερια εχοντας το 4χ4 μπλοκαρισμενο σε ολα τα τερεν θετοντας περιορισμους στη χρηση του περισσοτερο προβλημα δημιουργει παρα το λυνει.Ειδικα αν καθεσαι να μετρας ας πουμε τις στροφες του τιμονιου μην τυχον και κουρεψεις κανενα γραναζι την ωρα που περνας καποιο εμποδιο το πραγμα δυσκολευει περισσοτερο. Προφανως αυτο οφειλεται και στο περισσοτερο ασφαλτινο χαρακτηρα του και προσανατολισμο του.Δεν ξερω τι γνωμη εχετε με αυτα αλλα πραγματικα η γνωμη σας ειναι πολυτιμη και περιμενω να την ξαναακουσω :lol: Και κατι ακομη που δεν εγινε καποιο σχολιο ειναι σε σχεση με την αξιοπιστια τους με νορμαλ χρηση και χωρις ακροτητες και πειραγματα.
Άβαταρ μέλους
GiorgosN
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 508
Εγγραφή: Τετ Δεκ 31, 2008 9:01 pm
Τοποθεσία: ΒΥΡΩΝΑΣ-ΛΙΜΝΗ ΠΛΑΣΤΗΡΑ
Λάστιχα: MAMA
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: MAMA
cb: Όχι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Δημοσίευσηαπό mprizolas » Τρί Ιαν 06, 2009 8:43 pm

Φίλε GiorgosN δεν είπα ότι υπερτερεί η τετρακίνηση του GV από αυτή του Niva ... . Αυτό θα ήταν μέγα σφάλμα μου !!!
Πρέπει να ζυγιζεις τις εκάστοτε ανάγκες του χρήστη και να αποφασίσεις τί είναι καλύτερο ...
Π.χ. : 1) το Niva είναι μόνιμα τετρακίνητο , με δυνατότηα μπλοκαρίσματος του κεντρικού διαφορικού . Αυτό σημαίνει ότι καίει παραπάνω όταν είσαι σε δρόμους που δεν χρειάζεσε τετρακίνηση , έχει περισότερα κινούμενα μέρη που υποβάλονται σε καταπονήσης καθημερινά , και άλλα που βαριέμε να γράφω τώρα .
2) Το παλαιό GV είναι πισωκίνητο σε συνθήκες οδήγησης στην πόλη , ενώ όταν βγείς εκτός γίνετε τετρακίνητο , το σύστημα που έχει είναι παρόμοιο με αυτό των αγροτικών 4Χ4 .
Οπότε ο καθένας αποφασίζει τι του ταιριάζει και το αγοράζει . Όσον αφορά άλλα συστήματα του στύλ χάνω μπρός δίνω πίσω δεν τα θεωρώ τετρακίνητα καν ...
Προσωπικά δεν θα αγόραζα ένα μόνιμα τετρακίνητο όχημα για να το έχω στην Αθήνα , μεταξύ μας και το GV που έχω αποφέυγω το χρησιμποιώ στη πόλη . Για της καθημερινές μου μετακινήσεις έχω ένα μικρό Ι.Χ. αλλά και το πιστό παπί μου !!!! :wink:
Όσον αφορά το ερωτημά σου για αξιοπιστία του το μόνο που μπορώ να σου πώ είναι ότι δε σπάει και δε χαλάει - εκτός και αν είσαι κανίβαλος φυσικά:lol:
mprizolas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 321
Εγγραφή: Τρί Μάιος 06, 2008 11:54 pm
Λάστιχα: 235/60/16
Suspension: Mama
cb: Ναι
Name: Μιχάλης

http://vitaraclub.gr/viewforum.php?f=28

Δημοσίευσηαπό ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ » Τρί Ιαν 06, 2009 8:50 pm

Πιστευω οτι ο μονος τομεας που υπερτερει η τετρακινηση
του VITARA εναντι του NIVA ειναι η οικονομια και τπτ αλλο.
Ποτε πια αναγομωμενα Black Star
Άβαταρ μέλους
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1056
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 13, 2008 9:12 pm
Τοποθεσία: Μαρουσι
cb: Όχι

Δημοσίευσηαπό triptec » Τρί Ιαν 06, 2009 9:26 pm

Και στο niva μπαίνει εξάρτημα που ξεμπλοκάρει το μπροστινό και το κάνει πισωκούνα, αλλά το αγοράζεις εξτρά, γύρω στα 500€, όμως τα κάνεις απόσβεση απο κάυσιμο, ταχύτητα, φθορές σε ενα 6μηνο!
VIT' 1.6, '00, JLX, 5D
Καλό ταξίδι παναγιώτη..
Άβαταρ μέλους
triptec
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1054
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 16, 2008 4:58 pm
Τοποθεσία: κορυδαλος-καρδιτσα
Λάστιχα: BF goodrich km2 mud
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: 5 πόντους
cb: Όχι
Name: Κωνσταντίνος Τρύπας

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Τετ Ιαν 07, 2009 12:01 am

@GiorgosN:
Ειδικα αν καθεσαι να μετρας ας πουμε τις στροφες του τιμονιου μην τυχον και κουρεψεις κανενα γραναζι την ωρα που περνας καποιο εμποδιο το πραγμα δυσκολευει περισσοτερο.


Το παλιο vitara (4κινηση με κλειδωμενο κεντρικο) δεν εχει ΚΑΝΕΝΑ προβλημα να περασει απο καποιο εμποδιο με τερμα στριμμενο τιμονι!
Δεν κουρευει τπτ δεν παθαινει τπτ για τον απολουστατο λογο οτι εχει ελευθερα διαφορικα.
Απλα σε δρομους με φουλ προσφυση πχ στεγνη ασφαλτο ΔΕΝ κλειδωνεις κεντρικο γιατι δεν χρειαζεται. Το βαζεις μονο σε μειωμενη προσφυση κ κανεις οσες τιμονιες κ μανουβρες θες χωρις να παθαινει τπτ.

Οταν λεμε "μειωμενη προσφυση" εννοουμε ακομα κ ασφαλτο με γλιτσα.
Δεν υπαρχει περιθωριο ανθρωπινου λαθους....

Η επιλογη 4Η στο παλιο vitara ισοδυναμει με το κλειδωμα κεντρικου στο Niva κ τπτ περισσοτερο.
Επισκέπτης
 

Δημοσίευσηαπό Dimis » Τετ Ιαν 07, 2009 7:15 pm

GiorgosN έγραψε:Πραγματικα μεσα απο αυτην πολυ ενημερωτικη και φιλικη συζητηση μας συνεχιζω να μην καταλαβαινω σε πιο ακριβως σημειο υπερτερει η τετρακινηση του βιταρα,οπως λεει ο φιλος μπριζολας, σε σχεση με αλλων αυτοκινητων που φοραν συστημα 4χ4 αλλα ειναι του τυπου του νιβα δηλ μονιμη και συνεχης με κεντρικο διαφορικο.Το γεγονος οτι δεν μπορει να λειτουργησει το αυτοκινητο με ελευθερια εχοντας το 4χ4 μπλοκαρισμενο σε ολα τα τερεν θετοντας περιορισμους στη χρηση του περισσοτερο προβλημα δημιουργει παρα το λυνει.Ειδικα αν καθεσαι να μετρας ας πουμε τις στροφες του τιμονιου μην τυχον και κουρεψεις κανενα γραναζι την ωρα που περνας καποιο εμποδιο το πραγμα δυσκολευει περισσοτερο. Προφανως αυτο οφειλεται και στο περισσοτερο ασφαλτινο χαρακτηρα του και προσανατολισμο του.Δεν ξερω τι γνωμη εχετε με αυτα αλλα πραγματικα η γνωμη σας ειναι πολυτιμη και περιμενω να την ξαναακουσω :lol: Και κατι ακομη που δεν εγινε καποιο σχολιο ειναι σε σχεση με την αξιοπιστια τους με νορμαλ χρηση και χωρις ακροτητες και πειραγματα.



Δεν θέλω να αναφερθώ στην τετρακίνηση του παλαιου Βιτάρα γιατί έχει ήδη ειπωθεί και αναλυθεί αρκετά....

Αλλά θα σου πω ένα πράγμα αφού τελικα δεν σε πολυ-ενδιαφέρει η οικονομια (από τα συμφραζομενα σου...) και θέλεις μια μονιμη τετρακινηση με κεντρικό διαφορικό τύπου Νίβα.....

Τότε γιατί χαλιεσαι και δεν κοιτάς κατευθειαν το νέο GV που έχει και την μονιμη τετρακινηση (σε άσφαλτο) αλλά και το κλειδωμα του κεντρικού με/ή χωρίς κοντά αναλογα με τις ανάγκες σου... να λύσεις το προβλημα σου.... (όλα όσα ψάχνεις... :idea: )

Εεεεεε.... :?: :?: :?: :?:
Grand Vitara 2.0 JLXEW, ESP/TCS, Xenon, RR Lift Kit, GEOLANDAR A/T-S (225/65/17), XMC Ποδιές

ΔΙΑΙΤΗΜΑΣΙ ΤΕ ΧΡΗΖΟΜΑΙ ΕΠ'ΩΦΕΛΕΙΗ ΚΑΜΝΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΙΝ ΚΑΙ ΚΡΙΣΙΝ ΕΜΗΝ, ΕΠΙ ΔΗΛΗΣΕΙ ΔΕ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΗ ΕΙΡΞΕΙΝ.
Άβαταρ μέλους
Dimis
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1990
Εγγραφή: Δευτ Απρ 28, 2008 7:21 pm
Τοποθεσία: Οπου να'ναι, αρκεί να μην εφημερεύω.....
Λάστιχα: Yokohama G012
Suspension: Rocky Road
cb: Ναι
Name: Δημοσθένης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ερωτήσεις

antonis1627 Κυρ Ιουν 08, 2025 8:23 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Ιουν 07, 2025 10:34 am Καλημέρα σε όλους και καλό τριήμερο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 07, 2025 7:02 am Καλημέρα σας και καλό τριήμερο.
antonis1627 Παρ Ιουν 06, 2025 12:59 pm Τετάρτη 11-6-2025 πάμε για καφεδάκι στην Πεντέλη στον .
arahova Παρ Ιουν 06, 2025 10:03 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 06, 2025 6:38 am Καλημέρα σας.
LEMON Πέμ Ιουν 05, 2025 7:51 am Καλημέρα σας πουλάκια μου
antonis1627 Πέμ Ιουν 05, 2025 6:39 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Ιουν 04, 2025 8:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Ιουν 04, 2025 6:45 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Ιουν 03, 2025 11:44 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Ιουν 03, 2025 6:36 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Ιουν 02, 2025 9:03 am Καλήμερα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Ιουν 02, 2025 6:36 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Κυρ Ιουν 01, 2025 6:47 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Σάβ Μάιος 31, 2025 10:09 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Μάιος 31, 2025 7:20 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Μάιος 30, 2025 6:29 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Μάιος 29, 2025 9:41 am Ενημέρωση για την καλοκαιρινή μας κολεξιόν .
antonis1627 Πέμ Μάιος 29, 2025 7:20 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τετ Μάιος 28, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Τετ Μάιος 28, 2025 6:12 am Καλημέρα
arahova Τρί Μάιος 27, 2025 9:15 am Καλημέρα σε όλους.
sumi Τρί Μάιος 27, 2025 7:10 am Καλημέρα
antonis1627 Τρί Μάιος 27, 2025 6:27 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης