ΠΑΛΙΟ GV VS NGV

Γενικές ερωτήσεις για τα αμάξια μας, που δεν είναι σχετικές με κάποια από τις αντίστοιχες ενότητες

ΠΑΛΙΟ GV VS NGV

Δημοσίευσηαπό DENNISLA » Τετ Σεπ 02, 2009 11:16 am

Θα ηθελα να γραψουμε οσοι γνωριζουν ποιες ειναι οι διαφορες των 2αυτοκινητων οσον αφορα την 4κινηση τους.Δηλ ποιο ειναι καλυτερο που, ποιο εχει τα καλυτερα κοντα γενικα αρνητικα κ θετικα του καθε μοντελου.(αν υπαρχει κατι αντιστοιχο τοπικ παρακαλω να μετακινηθει)
ΑΡΓΑ ΒΑΔΙΖΩ ΖΩΗ ΚΕΡΔΙΖΩ!!!!
Άβαταρ μέλους
DENNISLA
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9468
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 10:33 am
Τοποθεσία: LA
Λάστιχα: Kobra + Geo A/T
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16-225/65/17
Suspension: MAD+KYB+3,5cm
cb: Ναι
Aka: Troooolllllllll
Name: DENNIS

Δημοσίευσηαπό Geo. » Τετ Σεπ 02, 2009 7:00 pm

Γνώμη μου είναι ότι τα αργά του παλιού, είναι πιο αργά από απ'ότι του καινούργιου και ότι είναι πιο καθαρόμαιο. Επίσης το ότι το παλιό δεν έχει μόνιμη τετρακίνηση και η επιλογή γίνεται με λεβγέ, είναι στα συν, μετράει!!! :wink: Το καινούργιο από την άλλη έχει περισσότερους χώρους, ανέσεις, καλύτερη οδική συμπεριφορά και καλύτερο εξοπλισμό. Η υποκειμενική μου άποψη μιας και έχω και τα δύο.
Geo.
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 744
Εγγραφή: Τετ Απρ 29, 2009 12:52 am
Λάστιχα: Yokohama G012 A/T-S
Διάσταση ελαστικών: 17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι

Δημοσίευσηαπό DENNISLA » Πέμ Σεπ 03, 2009 10:48 am

οντως τα κοντα του παλιου ειναι πιο αργα απο του καινουργιου???? ποια ειναι η σχεση μεταδοσης του παλιου??
Αυτο που ηθελα να μαθω ειναι αν υστερει πολυ το καινουργιο απο το παλιο σε χρηση εκτος δρομου.
ΑΡΓΑ ΒΑΔΙΖΩ ΖΩΗ ΚΕΡΔΙΖΩ!!!!
Άβαταρ μέλους
DENNISLA
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9468
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 10:33 am
Τοποθεσία: LA
Λάστιχα: Kobra + Geo A/T
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16-225/65/17
Suspension: MAD+KYB+3,5cm
cb: Ναι
Aka: Troooolllllllll
Name: DENNIS

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Πέμ Σεπ 03, 2009 11:57 am

To πολύ και το λίγο είναι καθαρά υποκειμενικό....

Ακούω κόσμο να λέει ότι δν έχει χρειαστεί τα αργά ποτέ....!!!!!

Εγώ όταν πάω στην Πέρδικα και πατάω σε "χωματοδρομους" με τοσα νεροφαγώματα και πετρες - φυτευτές και μη - χρησιμοποιώ αργά κατα κόρον!!!

Οπότε αντιλαμβάνομαι ότι όταν ο άλλος δν εχει βάλει αργο ποτέ δν έχει φύγει απο πατημένο χωματόδρομο ποτέ....

Καλά είναι και τα 2 απλά το παλίο λόγω αξονα εχει καλυτερες επιδόσεις εκτός...
Άβαταρ μέλους
ximikos00
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 25, 2009 3:44 pm
Τοποθεσία: Βουνό-Θεσσαλονίκη-Βουνό
Λάστιχα: BF Goodrich A/T
Suspension: ΟΜΕ/ΚΥΒ
cb: Ναι
Name: Ανδρέας

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Πέμ Σεπ 03, 2009 9:30 pm

βασικά δεν μπορεις να συγκρίνεις γιατί έχουν αρκετές διαφορές!το παλαιο έχει άξονα πίσω και ψαλίδια εμπρος.ενώ το καινούριο ψαλίδια παντου.
το παλαιό έχει πιο πολλές επιλογές για να γίνει πιο χωμάτνο με αναρτήσεις bodylift μπλοκε διαφορικά ακόμη και άξονα εμπρός.
όσο και αν σου φαινεται περίεργο είναι δυο ξεχωριστές κατηγορίες!
και φυσικά και το παλαιό δεν είναι καθαρόαιμο.....για εμένα είναι ένα κλικ πίσω.
το νέο gv και αυτό είναι μία κατηγορία μόνο του(2λιτρο)ενώ στο 1,6 δνε έχει αργα!(λάθος της σουζούκι για εμένα).
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Πέμ Σεπ 03, 2009 9:43 pm

Το κλικ όμως νομίζω ότι είναι πολυ μικρο φίλε Κώστα...
Να φανταστω ότι αναφερεσαι στον αξονα μπροστα....
Άβαταρ μέλους
ximikos00
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 25, 2009 3:44 pm
Τοποθεσία: Βουνό-Θεσσαλονίκη-Βουνό
Λάστιχα: BF Goodrich A/T
Suspension: ΟΜΕ/ΚΥΒ
cb: Ναι
Name: Ανδρέας

Δημοσίευσηαπό DENNISLA » Παρ Σεπ 04, 2009 1:58 pm

KON.GV έγραψε:βασικά δεν μπορεις να συγκρίνεις γιατί έχουν αρκετές διαφορές!το παλαιο έχει άξονα πίσω και ψαλίδια εμπρος.ενώ το καινούριο ψαλίδια παντου.
το παλαιό έχει πιο πολλές επιλογές για να γίνει πιο χωμάτνο με αναρτήσεις bodylift μπλοκε διαφορικά ακόμη και άξονα εμπρός.
όσο και αν σου φαινεται περίεργο είναι δυο ξεχωριστές κατηγορίες!
και φυσικά και το παλαιό δεν είναι καθαρόαιμο.....για εμένα είναι ένα κλικ πίσω.
το νέο gv και αυτό είναι μία κατηγορία μόνο του(2λιτρο)ενώ στο 1,6 δνε έχει αργα!(λάθος της σουζούκι για εμένα).


καταλαβα.Παντως αυτο που θελω να ρωτησω οτι σε μια απαιτητικη διαδρομη θα εχει προβλημα το ngv? μιας κ το παλιο ειναι πιο σκληροτραχηλο.
Επισης απο μια προσφατη εμπειρια δικια μου που ειχα χιαστι κρεμασμα των τροχων με τα κοντα δεν ειχα κανενα προβλημα.Το πισω μπλοκε διαφορικο βοηθαει καλυτερα???
ΑΡΓΑ ΒΑΔΙΖΩ ΖΩΗ ΚΕΡΔΙΖΩ!!!!
Άβαταρ μέλους
DENNISLA
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9468
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 10:33 am
Τοποθεσία: LA
Λάστιχα: Kobra + Geo A/T
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16-225/65/17
Suspension: MAD+KYB+3,5cm
cb: Ναι
Aka: Troooolllllllll
Name: DENNIS

Δημοσίευσηαπό panoshm » Παρ Σεπ 04, 2009 2:53 pm

DENNISLA έγραψε:καταλαβα.Παντως αυτο που θελω να ρωτησω οτι σε μια απαιτητικη διαδρομη θα εχει προβλημα το ngv? μιας κ το παλιο ειναι πιο σκληροτραχηλο.
Εξαρτάται πόσο "θέλεις" να το χώσεις. Τι θα κάνεις δηλαδή trial? Αν ναι, τότε ΝΑΙ θέλεις σασί τύπου σκάλας που έχει το παλιό. Αλλιώς την βγάζεις σίγουρα "καθαρή" και με ένα NGV
DENNISLA έγραψε:Επισης απο μια προσφατη εμπειρια δικια μου που ειχα χιαστι κρεμασμα των τροχων με τα κοντα δεν ειχα κανενα προβλημα.
Δεν σε βοήθησαν τα αργά αλλά το TCS δηλαδή κάτι σαν "ηλεκτρονικό LSD" περισσότερο δεν μπορώ να σου πω τώρα γιατί δεν είμαι και ειδήμων έτσι?
DENNISLA έγραψε:Το πισω μπλοκε διαφορικο βοηθαει καλυτερα???
Το πίσω "μπλοκέ " λέγεται Lock. Μπλοκέ λέγεται αυτό που συμβαίνει στο κεντρικό transfer case σου όταν "κλειδώνεις" το 4Η (και στο 4L φυσικά)
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30502
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Δημοσίευσηαπό DENNISLA » Παρ Σεπ 04, 2009 3:11 pm

panoshm έγραψε:
DENNISLA έγραψε:καταλαβα.Παντως αυτο που θελω να ρωτησω οτι σε μια απαιτητικη διαδρομη θα εχει προβλημα το ngv? μιας κ το παλιο ειναι πιο σκληροτραχηλο.
Εξαρτάται πόσο "θέλεις" να το χώσεις. Τι θα κάνεις δηλαδή trial? Αν ναι, τότε ΝΑΙ θέλεις σασί τύπου σκάλας που έχει το παλιό. Αλλιώς την βγάζεις σίγουρα "καθαρή" και με ένα NGV
DENNISLA έγραψε:Επισης απο μια προσφατη εμπειρια δικια μου που ειχα χιαστι κρεμασμα των τροχων με τα κοντα δεν ειχα κανενα προβλημα.
Δεν σε βοήθησαν τα αργά αλλά το TCS δηλαδή κάτι σαν "ηλεκτρονικό LSD" περισσότερο δεν μπορώ να σου πω τώρα γιατί δεν είμαι και ειδήμων έτσι?
DENNISLA έγραψε:Το πισω μπλοκε διαφορικο βοηθαει καλυτερα???
Το πίσω "μπλοκέ " λέγεται Lock. Μπλοκέ λέγεται αυτό που συμβαίνει στο κεντρικό transfer case σου όταν "κλειδώνεις" το 4Η (και στο 4L φυσικά)


Ησουν κατατοπιστικοτατος.
Οχι δεν θελω να κανω τραιλ απλα θα ηθελα να ξερω ποσο πολυ καταπονητε το σασι σε στρεβλωσεις μιας κ δεν ειναι τυπου σκαλας.Καλα αυτο που λενε για το καινουργιο οτι ειναι ενσωματομενο σε τυπου σκαλας μου φαινεται πολυ ΜΟΥΦΑ!!!
Ωραια lock διαφορικο μπαινει πισω????
ΑΡΓΑ ΒΑΔΙΖΩ ΖΩΗ ΚΕΡΔΙΖΩ!!!!
Άβαταρ μέλους
DENNISLA
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9468
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 10:33 am
Τοποθεσία: LA
Λάστιχα: Kobra + Geo A/T
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16-225/65/17
Suspension: MAD+KYB+3,5cm
cb: Ναι
Aka: Troooolllllllll
Name: DENNIS

Δημοσίευσηαπό grvitara » Παρ Σεπ 04, 2009 3:41 pm

Καλα αυτο που λενε για το καινουργιο οτι ειναι ενσωματομενο σε τυπου σκαλας μου φαινεται πολυ ΜΟΥΦΑ!!!

Φιλε μου δεν ειναι καθολου μουφα.
Εικόνα

[/img]
Ωραια lock διαφορικο μπαινει πισω???


Δεν εχω ακουσει καμια ετοιμη λυση ουτε καποιος που να εχει βαλει εδω μεσα. αν κανω λαθος διορθωστε με.
Άβαταρ μέλους
grvitara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3358
Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2008 11:10 pm
Τοποθεσία: Δροσιά Αττικής - Πλωμάρι
Λάστιχα: Michelin A/T
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: Μαμα
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O...μή με διακόπτετε!!!
Name: Aργύρης

Δημοσίευσηαπό panoshm » Παρ Σεπ 04, 2009 4:08 pm

Από την μέση έως το μπροστινό τμήμα, σαν να λείπουν μερικά "σκαλοπάτια"? :lol:

Ψάχνοντας βρήκα αυτό: http://www.alfa-omega.gr/article.asp?AID=2678 και αυτό: http://www.4x4mag.gr/_magazine/viewthem ... hema=36784
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30502
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Παρ Σεπ 04, 2009 5:43 pm

από ότι ξέρω το αυτοφερόμενο σασί του νέου gv οσο και αν μας φαινεται περίεργο είναι πιο ενισχημένο από το τύπου σκάλα του παλαιού. :wink:
απλά δεν μπορείς να κάνεις bodylift αν χρειαστει λόγω μεγαλύτερων ελάστικών και αναρτησης.
φυσίκα και με το νέο gv μπορείς να χαρείς σε χωσίδια!ο ALEX το έχει χω΄σει σε πολλά μέρη και μάλιστα χωρίς αργα. :wink:
και το δικό μας(παλαιο)έχει μειονεκτήματα εμπρος.....αλουμινένιο καβούκι,μονά ψαλίδια με αρκετά χαζό-αδύναμο γόνατο και γενικά το εμπρός συστημα ψαλιδιού αμορτισερ δεν ειναιγια πολλά!(μελετάω διπλό ψαλιδάκι με coil over ανάρτηση εμπρός) :wink:
τώρα για το μπλοκέ διαφορικό και πίσω και εμπρός και στη μέση μπλοκέ λέγεται(αν έχει κεντρικό διαφορικο...γιατί το δικό μας έχει κομπλερ(που παίζει το ρόλο του διαφορικού) :wink: ).
γενικά μπλοκε σημαίνει μπλοκάρω κάτι....είτε 100%είτε με ποσοστό. :wink:
επίσης το νέο έχει και αυτό καβούκια απο αλλουμίνιο :?
και δνε ξέρω αν αντέχουν ένα locker.
στο παλαιό έχεις την επιλογή να το κοντύνεις τα κοντά του κατά 4.24/1 που είναι πολύ δυνατό εργαλέιο σε συνδιασμό με ένα πίσω locker.
πέρα από όλα αυτά όλα είναι της σουζούκι και αν είναι και japan δε μασάνε...είναι αξιόπιστα και μάχιμα! :wink:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Παρ Σεπ 04, 2009 5:53 pm

και κάτι άλλο που θυμήθηκα..στην τετρακίνηση του παλαιού τα 4χ4 Η είναι με κλειδωμένο το κεντρικό διαφ(κομπλερ) και τα αργά μόνιμα με κλειδωμένο 50/50.στο νέο είναι μόνιμα τετρακίνητο και έχεις επιλογή για αργα μόνο στο 2λιτρο.(μεγάλο σφάλμα της εταιρίας κατ εμέ βάλε αργά και στο 1,6 μακάκα :? :? ).
επίσης με τα ψαλίδια εμπρός και πίσω όταν το ψηλώνεις με ανάρτηση κερδίζεις και εκμεταλεύεσαι όλο το ύψος ενώ σε εμάς ο πίσω άξονας σηκώνεται μόνο με μεγαλύτερα ελαστικά με ότι συνεπάγεται ύστερα.... :roll:
Τελευταία επεξεργασία από KON.GV και Κυρ Σεπ 06, 2009 10:40 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Παρ Σεπ 04, 2009 6:05 pm

Για εξήγησε ρε μάστορα αυτό με την τετρακίνηση του παλιού...
Διαφορά Low Ηιgh?
Άβαταρ μέλους
ximikos00
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 25, 2009 3:44 pm
Τοποθεσία: Βουνό-Θεσσαλονίκη-Βουνό
Λάστιχα: BF Goodrich A/T
Suspension: ΟΜΕ/ΚΥΒ
cb: Ναι
Name: Ανδρέας

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Παρ Σεπ 04, 2009 6:55 pm

ximikos00 έγραψε:Για εξήγησε ρε μάστορα αυτό με την τετρακίνηση του παλιού...
Διαφορά Low Ηιgh?

τον Οκτ θα ανέβω στην πατρίδα(βέρμιο)να αλυσοπριονιάσω κάτι ξύλα στο κτήμα...δεν έρχεσαι να τα δεις στην πράξη να κεράσω και καφέ? :wink:
για το παλαιό...επιλογέας(μικρό λευγεδάκι)στη..
1)θέση 2Η...πίσω κίνηση με ελεύθερο πίσω διαφορικό.
2)θέση 4Η κίνηση και στους 4 τροχούς με το κεντρικό(κόμπλερ)κλειδωμένο(η ροπή υποχρεωτικά μοιράζεται το ίδιο στα εμπρος και πίσω διαφορικά.και χρειάζονται τουλ 2 τροχοί να σπινάρουν(ένας εμπρός και ένας πίσω)για να ακινητοποιηθεί το όχημα.

3)θέση 4L κίνηση και στους 4 τροχούς με υποπολλαπλασιασμό και το κεντρικό(κομπλερ)κλειδωμένο 50/50 εμπρος πίσω.( η ροπή υποχρεωτικά μοιράζεται το ίδιο στα εμπρος και πίσω διαφορικά.και χρειάζονται τουλ 2 τροχοί να σπινάρουν(ένας εμπρός και ένας πίσω)για να ακινητοποιηθεί το όχημα.
σε αρκετά οχήματα και η 4Η έχει δυνατότητα κλειδώματος(πχ pinin με την super select)αλλά στο δικό μας γιωκ. :?
είναι πολύ κάλή η χρήση της σε ασφαλτο με χαμηλή πρόσφυση και "γρήγορο"χώμα".
Τελευταία επεξεργασία από KON.GV και Σάβ Σεπ 05, 2009 8:34 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Επόμενο

Επιστροφή στο Ερωτήσεις

arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
Γιώργος Κατσαμάκας Δευτ Απρ 21, 2025 8:55 pm Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλες και όλους! Χριστός Ανέστη!
arahova Δευτ Απρ 21, 2025 3:22 pm Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους.
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 7:46 am Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 6:51 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
makis_V Κυρ Απρ 20, 2025 9:42 am Χρόνια πολλά , Χριστός Ανέστη !
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες