1) ήξερα για την πολύ χαμηλή ιπποδύναμη του και το βάρος του οχήματος, αλλά δεν περίμενα ότι σε μια μέτρια ανηφόρα, με 3η και a/c να δουλεύει ότι θα απαιτούσε κατέβασμα σε 2η και μάλιστα μπουκωμένη στις; 5000 στροφές.
2) ο λεβιές παίζει παραπάνω από όσο θα έπρεπε, από την 1η στιγμή που το παρέλαβα, και μου είπαν απο την αντιπροσωπεία ότι στο πρώτο σέρβις θα τον σφίξουν λίγο παραπάνω, και ότι δεν είναι κάτι ανησυχητικό. Είναι όμως ενοχλητικό, αφού ωσ κλασικός Έλληνας οδηγάω πάντα με το χέρι να ακουμπάει στον λεβιέ, και νιώθω το τρέμουλο/κούνημα αρκετά.
3)Κάποιεσ φορές, η αλλαγή στις ταχύτητες γίνεται πιο σκληρά, ζορίζεται λίγο παραπάνω, ακόμα και όταν έχει φορτώσει λίγες στροφές ο κινητήρας. Μάλιστα, κάποιες φορές η πρώτη θέλει και 2η προσπάθεια για να μπει.
4) για τριξίματα και παρεμφερή θορύβους δεν θα μιλήσω καν, αφού το θεωρώ πρέπον για ένα 4χ4 έστς και SUV που σέβεται τον εαυτό του, να μπορεί να τρίζει όσο θέλει.

Περιμένω τα σχόλια σας.