Η βασικη αρχη ειναι, για σαθρα εδαφη και χιονι, παγο, λασπη χαμηλη πιεση για να ευξανεται η επιφανεια του ελαστικου και να καθαριζει ευκολοτερα στην περιπτωση της λασπης αφου το το πελμα ειναι πιο "ζωντανο" και δουλευει καλυτερα, σε πολυ σκληρα εδαφη οπως κροκαλα κ.λ.π. αυξημενη πιεση για να μην ερχονται σε επαφη τα μαγουλα του ελαστικου με το εδαφος και εχουμε κατα συνεπεια σκισιμο, φυσικα για το τελευταιο εις βαρος της ανεσης
Με αυξημενο βαρος αυξανουμε και την πιεση για να παταει σωστα το πελμα στο δρομο
Ολα αυτα βεβαια για τον τυπο ελαστικου που προτεινει ο κατασκευαστης
για διαφορετικα ελαστικα και μεγεθη χρειαζεται ψαξιμο και ρυθμισεις αναλογα, τα BF KM2 πχ που εχω τωρα ειναι πολυ μαλακα, κανουν ευκολα μαγουλο και γινονται πολυ ευισθητα στην πετρα, τα Cooper STT που ειχα ειχαν προδιαγραφες για πολυ πιο βαρια αυτοκινητα, οσο αερα και να εβγαζες δυσκολα μαλακωναν