Φρενάρισμα με NGV 1600cc(2009) 3D

Γενικές ερωτήσεις για τα αμάξια μας, που δεν είναι σχετικές με κάποια από τις αντίστοιχες ενότητες

Φρενάρισμα με NGV 1600cc(2009) 3D

Δημοσίευσηαπό hronis7 » Πέμ Νοέμ 22, 2012 12:04 pm

Καλημέρα παιδιά. Αντιμετωπίζω πολύ μεγάλο πρόβλημα με το φρενάρισμα του αυτοκινήτου μου ιδιαίτερα στο βρεγμένο οδόστρωμα. Το αυτοκίνητο απλά δεν σταματά γιατί ενεργοποιείται πολύ εύκολα και γρήγορα το ABS. Στην αρχή νόμιζα ότι το φαινόμενο αυτό οφείλεται στα ελαστικά που φόραγε από το εργοστάσιο. Τα άλλαξα λοιπόν και έβαλα τα Dunlop grand trek AT3 50/50. Δυστυχώς η διαφορά ήταν ελάχιστη. Τώρα μου έχει μπει η ιδέα να προχωρήσω στην αντικατάσταση των ταμπούρων με δισκόφρενα από 2λιτρο στον πίσω άξονα, σκεπτόμενος ότι το αυτοκίνητο είναι αρκετά βαρύ και μπρουμυτίζει πολύ κατά την πέδηση μη μπορώντας τα ταμπούρα να αντέξουν το βάρος του αυτοκινήτου, ενώ με τα δισκόφρενα υποψιάζομαι ότι θα έχω πιο κάθετη κατανομή του βάρους στο σταμάτημα. θα ήθελα παρά πολύ να μάθω τη γνώμη σας.
Κυνήγι,θάλασσα και......τα χάπια μου!!!
Άβαταρ μέλους
hronis7
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2012 12:09 pm
Τοποθεσία: ΣΕΛΗΝΙΑ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ ΕΒΡΟΥ
Λάστιχα: dunlop A/T
Suspension: suzuki, ελ/α MAD
cb: Όχι
Aka: hronis7
Name: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ

Re: Φρενάρισμα με NGV 1600cc(2009) 3D

Δημοσίευσηαπό gi@nn@kis » Πέμ Νοέμ 22, 2012 12:15 pm

Τον αερα στα ελαστικα σου, τον εχεις κοιταξει ??? Μηπως πρεπει να αφαιρεσεις λιγο, απο αυτο που γραφει ο κατασκευαστης (ταμπελακι πορτας) ;-)
:ngv:
Άβαταρ μέλους
gi@nn@kis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4694
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2009 7:06 pm
Λάστιχα: yoko A/T-s
Διάσταση ελαστικών: 225/65-17
Suspension: μαμά
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Φρενάρισμα με NGV 1600cc(2009) 3D

Δημοσίευσηαπό vitaroulas » Πέμ Νοέμ 22, 2012 12:20 pm

Συμφωνώ κι εγώ
Πριν αρχίσεις τις μοντίφες για πειραματίσου λίγο με την πίεση
vitaroulas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4102
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2009 4:37 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Λάστιχα: Univergoma Hamada
Suspension: Mad,Kyb,αποστάτες
cb: Ναι
Aka: damino
Name: Δαμιανός

Re: Φρενάρισμα με NGV 1600cc(2009) 3D

Δημοσίευσηαπό Vasilis » Πέμ Νοέμ 22, 2012 12:41 pm

Μία από τα ίδια και από μένα!! ;-)
Όταν εννοείς βρεγμένο οδόστρωμα μιλάς μετά από κανονική βροχή όπου έχει ξεπλυθεί η γλίτσα του δρόμου :?: γιατί στη πρώτη βροχούλα με τη σαπουνάδα ακόμα κάτω γενικότερα όλα τα ελαστικά έχουν το θεματάκι τους ;-)
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Άβαταρ μέλους
Vasilis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10713
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 08, 2008 3:23 pm
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ/ΚΙΑΤΟ
cb: Όχι
Aka: Ρουλετακιας-Ζαρακιας-Texakias
Name: ΒΑΣΙΛΗΣ

Re: Φρενάρισμα με NGV 1600cc(2009) 3D

Δημοσίευσηαπό dpol » Πέμ Νοέμ 22, 2012 1:22 pm

Φιλε Χρονη το φρεναρισμα ειναι καθαρα υποκειμενικο, εξαρταται σε μεγαλο βαθμο απο τον οδηγο, απο αυτα που διαβαζω τρια πραγματα πηγαινουν στο μυαλο μου. α) ο αερας στα λαστιχα σου οπως ειπαν και αλλα παιδια πιο πανω και β) αμορτισερ-ελατηρια, εαν οπως ειπες το αμαξι "μπρουμιτιαζει" ειναι πιθανο να χρειαζεσαι αμορτισερ και ισως ελατηρια, με το μπρουμιτιασμα γινεται μεταφορα φορτιου μπροστα και επηρεαζει το φρεναρισμα, τα πισω δισκοφρενα δεν θα σου κανουν δουλεια, γ) να μην πιανουν τα πισω ταμπουρα και ολο το φορτιο σε συνδιασμο με τα αμορτισερ ελατηρια να πηγαινει μονο μπροστα :!: :!:
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11464
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: Φρενάρισμα με NGV 1600cc(2009) 3D

Δημοσίευσηαπό hronis7 » Πέμ Νοέμ 22, 2012 2:52 pm

Ότι έχετε προαναφέρει είναι θεμιτά και πάρα πολύ σωστά αλλά το αυτοκίνητο έχει 24000χλμ ( όντας μοντ. 2009) με αμορτισέρ και ελατήρια μπροστά εργοστασιακά και πίσω αμορτισέρ εργοστασιακά και ελατήρια λίγο πιο σκληρά της MAD. Μου φαίνονται πολύ καινούρια ακόμα για να θέλουν αλλαγή και το αυτοκίνητο δεν έχει χρησιμοποιηθεί ακόμα σε σκληρά τερέν. Όσο για τον αέρα στα ελαστικά είμαι αρκετά πιο κάτω από τα όρια του κατασκευαστή με 2,0 μπροστά και 1,8 πίσω λόγω βάρους.
Κυνήγι,θάλασσα και......τα χάπια μου!!!
Άβαταρ μέλους
hronis7
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2012 12:09 pm
Τοποθεσία: ΣΕΛΗΝΙΑ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ ΕΒΡΟΥ
Λάστιχα: dunlop A/T
Suspension: suzuki, ελ/α MAD
cb: Όχι
Aka: hronis7
Name: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ

Re: Φρενάρισμα με NGV 1600cc(2009) 3D

Δημοσίευσηαπό dpol » Πέμ Νοέμ 22, 2012 3:57 pm

hronis7 έγραψε:Ότι έχετε προαναφέρει είναι θεμιτά και πάρα πολύ σωστά αλλά το αυτοκίνητο έχει 24000χλμ ( όντας μοντ. 2009) με αμορτισέρ και ελατήρια μπροστά εργοστασιακά και πίσω αμορτισέρ εργοστασιακά και ελατήρια λίγο πιο σκληρά της MAD. Μου φαίνονται πολύ καινούρια ακόμα για να θέλουν αλλαγή και το αυτοκίνητο δεν έχει χρησιμοποιηθεί ακόμα σε σκληρά τερέν. Όσο για τον αέρα στα ελαστικά είμαι αρκετά πιο κάτω από τα όρια του κατασκευαστή με 2,0 μπροστά και 1,8 πίσω λόγω βάρους.




Φιλε Χρονη το αμαξι σου εχει τραγικα λαθος στησιμο, πως ειναι δυνατον να εχεις μονο πισω ελατηρια MAD που ειναι πιο σκληρα, (μηπως ειναι αυτα που δινουν και υψος +5 ποντους?) και μπροστα μαμα :eek: και οταν φορτωνουμε το αυτοκινητο με πολυ βαρος τοτε αυξανουμε την πιεση στα λαστιχα :!: :!:

Δεν προκειτε να φρεναρεις ποτε σωστα ακομα και εαν βαλεις φρενα απο super car :naughty: :naughty:

Παντα κατα την αποψη μου βεβαια ;-)
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11464
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: Φρενάρισμα με NGV 1600cc(2009) 3D

Δημοσίευσηαπό Vasilis » Πέμ Νοέμ 22, 2012 4:15 pm

hronis7 έγραψε:........ και ελατήρια λίγο πιο σκληρά της MAD. .

'Ασχετο αλλά σχετικό....Όταν παλαιότερα πέρασαν κάποια peugeot rallye από τα χέρια μου μέχρι να καταλήξω στο ιδανικό στήσιμο για τη χρήση που ήθελα(μπασίδια),είχα κάνει διάφορες δοκιμές,κάποια στιγμή το είχα κατεβάσει τόσο πολύ και για το λόγω αυτόν αμορτισέρ-ελατήρια ήταν τόσο πολύ σκληρά που το αμάξι ήταν κούτσουρο!Τότε λοιπόν λόγω μηδενικής απορροφητικότητας και βυθίσματος του αυτοκινήτου όλη η ορμή από το φρενάρισμα δε διοχετευόταν καθόλου στην ανάρτηση και πέρναγε εξ'ολοκλήρου στα λάστιχα και στο δρόμο με αποτέλεσμα να έχω φρικτό και επικίνδυνο φρενάρισμα :!: :snooty:

Συμφωνώ με όλα τα παιδιά από πάνω και καλό είναι να το ψάξεις.Μία πρώτη ανέξοδη κίνηση είναι να ξαναβάλεις τα μαμά ελατήρια που άλλαξες και να το τσεκάρεις κάποιο χρονικό διάστημα(έτσι θα καταλάβεις ότι φταίνε τα υπάρχων ελατήρια) και να παίξεις λίγο και με τις πιέσεις!! ;-)
Χωρίς να γνωρίζω τις οδηγικές σου ικανότητες απλά να υπενθυμίσω ότι σε βρεγμένο οδόστρωμα πάντα κρατάμε αποστάσεις ασφαλείας και το πόδι μας απαραιτήτως να είναι πολύ μαλακό και διαδοχικό(ποτέ φρένα πανικού και τελευταία στιγμή) σε σχέση με το στεγνό,κοινώς....αλλιώς φρενάρουμε σε βρεγμένο και αλλιώς σε στεγνό :!:
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Άβαταρ μέλους
Vasilis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10713
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 08, 2008 3:23 pm
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ/ΚΙΑΤΟ
cb: Όχι
Aka: Ρουλετακιας-Ζαρακιας-Texakias
Name: ΒΑΣΙΛΗΣ

Re: Φρενάρισμα με NGV 1600cc(2009) 3D

Δημοσίευσηαπό manos12-74 » Πέμ Νοέμ 22, 2012 10:54 pm

η mad βγαζει 2 τυπους ελατηριων,τον νορμαλ και τον ενυσχημενο,εαν φορας τον δευτερο,εισαι πισω 5 ποντους ψηλωτερος,οπως ειπε ο δημητρης,φρενα δεν θα εχεις ποτε,εγω θα ηθελα να κανω μια ερωτηση,αυτος που σου τα βαλε,σου πε οτι αλαζει το κεντρο βαρους;για το φρεναριμα και γενικα για την συμπεριφορα του αυτοκινητου σου; πισω βαζεις κουτα σκυλων η εχεις μπουκαλα αεριου;σου κανω τοσες ερωτησεις γιατι δεν καταλαβενω τον λογο της αλαγης μονο 2 ελατηριων,φιλικα μανος :D
Αξίζει φίλε μου να ζεις για ένα όνειρο, κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει.
Άβαταρ μέλους
manos12-74
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1188
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:27 am
Τοποθεσία: αθηνα κηφισια
Λάστιχα: dunlop grandtrek at
Suspension: mad+ kyb+αποστατες
cb: Όχι
Name: Μανος

Re: Φρενάρισμα με NGV 1600cc(2009) 3D

Δημοσίευσηαπό hronis7 » Παρ Νοέμ 23, 2012 12:22 pm

Δεν θα αναφέρω κάτι συγκεκριμένο για τις οδηγικές μου ικανότητες, άλλωστε οι περισσότερη νομίζουν ότι είναι ο Αιρτον Σένα :naughty: η στην χειρότερη των περιπτώσεων ο Μικαελ Σουμαχερ :naughty: . Απλά θα αναφέρω επιγραμματικά ότι έχω πάνω από 1,500,000 ερασιτεχνικά χιλιόμετρα στο ενεργητικό μου σε όλα τα τερέν ( χιόνι, πάγο, χώμα, λάσπη, άσφαλτο) με διάφορα θηρία όπως Peugeot 1.6 GTi turbo 220 hp (780 kg) , Range Rover Supercharger 4.2 bIturbo 430 hp :evil: , Porsche Cayenne turbo 500 hp, στο γκαράζ μου ξεκουράζονται το BMW E36 3.2 EVO 340 hp :twisted: :twisted: και το BMW X5 Xdrive 3.0 272hp :clap: .
Ο Manos 12-14 ( έχει μαντικές ικανότητες :clap: :clap: :clap: ) και προσέγγισε πολύ εύστοχα το θέμα, διότι πράγματι κουβαλώ κούτα σκύλων ( χωρητικότητας 3-4 σκύλων) οπότε έπρεπε να φορέσω τα ενισχυμένα ελατήρια της mad και να έρθει στην ευθεία το αυτοκίνητο φορτωμένο με την κούτα. ( Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να ανεβάσω συγκεκριμένες φωτογραφίες λογά μεγάλης ανάλυσης- δεν μου το επιτρέπει το σύστημα) . Έχω προαναφέρει όμως ότι το αυτοκίνητο είχε την ιδία συμπεριφορά και όταν ήταν σε εργοστασιακή κατάσταση. Ίσως θα έπρεπε να είχα τσεκάρει και το μάτι του ABS, απλά επειδή είναι καινούριο το αυτοκίνητο και δεν έχει χρησιμοποιηθεί σε λάσπη δεν το έκανα μέχρι τώρα. :roll: :doh:
Κυνήγι,θάλασσα και......τα χάπια μου!!!
Άβαταρ μέλους
hronis7
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2012 12:09 pm
Τοποθεσία: ΣΕΛΗΝΙΑ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ ΕΒΡΟΥ
Λάστιχα: dunlop A/T
Suspension: suzuki, ελ/α MAD
cb: Όχι
Aka: hronis7
Name: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ

Re: Φρενάρισμα με NGV 1600cc(2009) 3D

Δημοσίευσηαπό dpol » Παρ Νοέμ 23, 2012 12:57 pm

hronis7 έγραψε: Peugeot 1.6 GTi turbo 220 hp (780 kg) , Range Rover Supercharger 4.2 bIturbo 430 hp :evil: , Porsche Cayenne turbo 500 hp, στο γκαράζ μου ξεκουράζονται το BMW E36 3.2 EVO 340 hp :twisted: :twisted: και το BMW X5 Xdrive 3.0 272hp :clap: .



Εαν εχεις εμπειρια απο τετοια αυτοκινητα και εξακολουθεις να απορεις γιατι το αυτοκινητο σου δεν φρεναρει με διακοσια επιπλεον κιλα στο πισω ακρο του αμαξωματος με οτι αυτο συνεπαγεται και λιγοτερο αερα στα λαστιχα με αυξημενο βαρος τοτε φιλε μου η κουβεντα μας ειναι περιτη, καποιος εδω κανει πλακα σε καποιον :think: :think:

I rest my case, καλη συνεχεια :grin: :grin:
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11464
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: Φρενάρισμα με NGV 1600cc(2009) 3D

Δημοσίευσηαπό hronis7 » Παρ Νοέμ 23, 2012 2:23 pm

Φίλε μου dpol, δεν έχω πρόθεση να κάνω σε κανέναν πλάκα, ειδικά σε μια ομάδα ανθρώπων που έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά όσο αφορά το site και τις διάφορες δραστηριότητες που προσφέρει. Ίσως το λάθος είναι δικό μου γιατί συγκρίνω ανόμοια αυτοκίνητα, ίσως ορισμένοι παρεξηγούνται λίγο παραπάνω από ότι θα έπρεπε ( άνευ λόγου και αιτίας), ίσως, ίσως.....θα δείξει.Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζω πρόβλημα και με τον έναν η τον άλλο τρόπο θα προσπαθήσω να το λύσω. Με απόλυτη ειλικρίνεια και σεβασμό hronis7.
Κυνήγι,θάλασσα και......τα χάπια μου!!!
Άβαταρ μέλους
hronis7
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2012 12:09 pm
Τοποθεσία: ΣΕΛΗΝΙΑ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ ΕΒΡΟΥ
Λάστιχα: dunlop A/T
Suspension: suzuki, ελ/α MAD
cb: Όχι
Aka: hronis7
Name: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ

Re: Φρενάρισμα με NGV 1600cc(2009) 3D

Δημοσίευσηαπό hronis7 » Παρ Νοέμ 23, 2012 2:51 pm

ΥΓ1. Αν θέλεις (dpol) διάβασε πιο προσεκτικά τις δύο τελευταίες γραμμές του σημειώματός μου(Έχω προαναφέρει όμως ότι το αυτοκίνητο είχε την ιδία συμπεριφορά και όταν ήταν σε εργοστασιακή κατάσταση. Ίσως θα έπρεπε να είχα τσεκάρει και το μάτι του ABS, απλά επειδή είναι καινούριο το αυτοκίνητο και δεν έχει χρησιμοποιηθεί σε λάσπη δεν το έκανα μέχρι τώρα.). Πάω να κάνω ένα τσιγάρο γιατί με στενοχώρισες :cry: (just crying not very sad).
Κυνήγι,θάλασσα και......τα χάπια μου!!!
Άβαταρ μέλους
hronis7
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2012 12:09 pm
Τοποθεσία: ΣΕΛΗΝΙΑ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ ΕΒΡΟΥ
Λάστιχα: dunlop A/T
Suspension: suzuki, ελ/α MAD
cb: Όχι
Aka: hronis7
Name: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ

Re: Φρενάρισμα με NGV 1600cc(2009) 3D

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Παρ Νοέμ 23, 2012 3:13 pm

Δεν υπάρει λόγος στεναχώριας φίλε! Απλά καμιά φορά ο γραπτός λόγος δεν διαβάζεται με το ύφος που ο γράφων το γράφει. Ο dpol δεν νομίζω να είχε καμία πρόθεση να σε στεναχωρήσει ή κάτι τέτοιο καθώς έχει πολάκις αποδείξει το χαρακτήρα του και δεν είναι τέτοιος ;)
Όλα καλά λοιπόν!
:handgestures-thumbup:

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21823
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: Φρενάρισμα με NGV 1600cc(2009) 3D

Δημοσίευσηαπό hronis7 » Παρ Νοέμ 23, 2012 3:45 pm

Ευχαριστώ nick_89, τώρα αισθάνομαι πολύ καλύτερα. Απλά όταν υπάρχει ένας προβληματισμός και έχουν πέσει κάποια δεδομένα στο τραπέζι, για να φτάσουμε σε ένα λογικό συμπέρασμα πρέπει να αποκλείσουμε κάποια από αυτά. :handgestures-thumbupleft:
Κυνήγι,θάλασσα και......τα χάπια μου!!!
Άβαταρ μέλους
hronis7
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2012 12:09 pm
Τοποθεσία: ΣΕΛΗΝΙΑ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ ΕΒΡΟΥ
Λάστιχα: dunlop A/T
Suspension: suzuki, ελ/α MAD
cb: Όχι
Aka: hronis7
Name: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο Ερωτήσεις

arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
Γιώργος Κατσαμάκας Δευτ Απρ 21, 2025 8:55 pm Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλες και όλους! Χριστός Ανέστη!
arahova Δευτ Απρ 21, 2025 3:22 pm Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους.
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 7:46 am Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 6:51 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
makis_V Κυρ Απρ 20, 2025 9:42 am Χρόνια πολλά , Χριστός Ανέστη !
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες