Παίδες, με σκλαβώσατε.. τι να πω.. όλοι μου λέτε έγκυρες πληροφορίες και γνώμες και για να είμαι ειλικρινής πάνω κάτω αυτά περίμενα να ακούσω..
Στο προκείμενο τώρα.. επειδή λεφτά για τρεϋλερ (και μετασκευή αυτού) δεν παίζουν και γενικώς κανείς δεν έχει χρησιμοποιήσει σε τέτοιου είδους διαδρομές (τα πράγματα είναι πολλά για το vitaraki μας αλλά πολύ λίγα για ένα τρευλερ), σαν λύση δεν θα προχωρήσει.. αν και θα βόλευε ιδανικά..
Αυτό που με παρηγορεί είναι πρώτον
η γνώμη του Κυριάκου και δεύτερον ότι στην Ευρώπη θα κινηθούμε σε ιδανικό οδικό δίκτυο με άδειες τις δεξαμενές καυσίμου και νερού (μείον 150 λίτρα αμέσως αμέσως) ενώ στην Β. Αφρική όπου και εκεί το οδικό δίκτυο είναι πολύ καλό θα κοιτάξουμε να ξεφορτωθούμε όλη την γραφική ύλη (τετραδια, μολύβια, ξύστρες, γόμες) που προμηθευτήκαμε για να χαρίσουμε σε τοπικές κοινότητες..
Αυτό που δε μπορώ να καταλάβω είναι ότι τα νούμερα δε βγαίνουν.. καθόμαστε και αθροίζουμε ότι έχει επάνω το αυτοκίνητο και το βάρος έχει απόκλιση 100 κιλά.. βέβαια αν λάβουμε υπόψιν την απο-μαμοποίηση σε λάστιχα-αναρτήσεις τότε ίσως και να εξηγείται η μεγάλη διαφορά..
Εδώ να παραδεχτώ ένα ακόμα λάθος γιατί πήραμε πάρα πολύ γραφική ύλη χωρίς να έχουμε σκεφτεί που θα τη βάλουμε.. και τελικώς χωράνε όλα τα πράγματα αλλά το μεικτό βάρος είναι πολύ σημαντικό και δυστυχώς το σκεφτήκαμε στο τέλος..

Η λύση να μην φορτώσουμε τη γραφική ύλη αλλά να μας τα στείλουν οι γονείς μας απορρίπτεται γιατί τα έξοδα μεταφοράς είναι απίστευτα πολλά δεδομένου του πόσο απομακρυσμένα θα είμαστε.. διαβάσαμε περίπτωση αποστολής ενός ανταλλακτικού το οποίο κόστιζε 30-50 ευρώ να το παραγγείλει κάποιος από τη χώρα του αλλά ήθελα 400-500 δολλάρια για τα μεταφορικά..
Σας ευχαριστώ θερμά όλους για τις απόψεις και γνώμες
