KON.GV έγραψε:...υγ.Αλλος ένας που πρέπει να ξηλώσει και ζαμφορ! (και μετά ξαναδες κρεμάσματα!όσο για την άσφαλτο μην το φοβάσαι!! )
Δεν το ηξερα Κωστα αυτο για την ζαμφορ.Μπας και υπαρχει καμια σχετικη ενοτητα να δω?
Ενότητα δεν έχει αλλά η ζαμφόρ σου βρίσκεται από την πάνω μεριά των ψαλιδιών και στερεωμένη στο εμπρός μέρος οπότε σε πρώτο χρόνο λύσε μόνο τα "ντιζάκια" που είναι βιδωμένα στα ψαλίδια και άσε την στο κέντρο να αιωρείται. Τότε θα δεις πως θα είναι χωρίς ζαμφορ!(και διαδρομές και οδιγική συμπεριφορά!)
Κάτι που επίσης πρεπει να κάνεις είναι μπάρα θόλων! (από ότι ξέρω το 1,6 δεν έχει) Μετά έλα και πες μου για σταθερότα και διαδρομές!
"Forgotten things remembered... The tigers eat their young The body stayed but inside the head... The mind was on the run ..."
KON.GV έγραψε:Ενότητα δεν έχει αλλά η ζαμφόρ σου βρίσκεται από την πάνω μεριά των ψαλιδιών και στερεωμένη στο εμπρός μέρος οπότε σε πρώτο χρόνο λύσε μόνο τα "ντιζάκια" που είναι βιδωμένα στα ψαλίδια και άσε την στο κέντρο να αιωρείται. Τότε θα δεις πως θα είναι χωρίς ζαμφορ!(και διαδρομές και οδιγική συμπεριφορά!)
Κάτι που επίσης πρεπει να κάνεις είναι μπάρα θόλων! (από ότι ξέρω το 1,6 δεν έχει) Μετά έλα και πες μου για σταθερότα και διαδρομές!
Oντως δεν εχει και αν βγει η ζαμφορ θα βοηθησει πολυ στο δεσιμο η μπαρα θολων.Η μπαρα απο το v6 λες να κανει?Αλλιως παμε για φτιαχτη
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΗΡΩΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ
daemonhook έγραψε:Παιδια εαν δεν χρειαζεται η ζαμφορ,τοτε ο κατασκευαστης γιατι τη βαζει;
Για μαμα αναρτηση καλα ειναι.....για "μαντο(ελατηρια)ανάρτηση" οχι μονο περιτη αλλά προκαλει και ζημιες!
υγ.ο κατασκευαστης βαζει και γιουρο 4 συστημα στο μοτερ!καλο ειναι για τον ιδιοκτητη?
Ετσι ειναι Κωστα.Ασχετο με το θεμα που εχω ανοιξει αλλα το μοντελο το δικο μου επειδη ειναι ποιο καινουργιο π.χ απο του Κυριακου εχει προκαταλυτη και δυο αισθητηρες λαμδα
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΗΡΩΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ
όχι να τον κρατησεις!!τον εβαλε ο κατασκευάστής!! εγω το έχω φ 50 ελεύθερο και εχω καλύτερα καυσαέρια απο πριν και λιγοτερη καταναλωση και καλύτερη ροπη στα χαμηλα...
"Forgotten things remembered... The tigers eat their young The body stayed but inside the head... The mind was on the run ..."
όχι να τον κρατησεις!!τον εβαλε ο κατασκευάστής!! εγω το έχω φ 50 ελεύθερο και εχω καλύτερα καυσαέρια απο πριν και λιγοτερη καταναλωση και καλύτερη ροπη στα χαμηλα...
Αυτο παιζει ρολο να μπορει ο κινητηρας να αναπνεει σωστα αλλα και να εκπνεει.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΗΡΩΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ
daemonhook έγραψε:Παιδια εαν δεν χρειαζεται η ζαμφορ,τοτε ο κατασκευαστης γιατι τη βαζει;
Για μαμα αναρτηση καλα ειναι.....για "μαντο(ελατηρια)ανάρτηση" οχι μονο περιτη αλλά προκαλει και ζημιες!
υγ.ο κατασκευαστης βαζει και γιουρο 4 συστημα στο μοτερ!καλο ειναι για τον ιδιοκτητη?
Φιλε Κωστα. 1.Οταν εκανα πριν καποιο καιρο μια αναζητηση στα μαγαζια του ειδους για λυσεις ψηλωματος στο αμαξι μου,επιασα την κουβεντα με ενα πολυ γνωστο ονομα στο χωρο των αναρτησεων τετρακινητων.Αφου μου ειπε την ιστορια(φανταζομαι την ξερεις) για ατομο που εχασε τη ζωη του στην ασφαλτο απο αυτον ακριβως το λογο,μου ειπε επι λεξη''σε εμενα,αν καποιος επιμενει να του βγαλω τις ζαμφορ και δεν τον μεταπεισω,τον βαζω και υπογραφει χαρτι οτι ηταν δικη του βουληση και δεν φερω ευθυνη''.Τυχαιο; 2.Η αντιστρεπτικη -γνωριζεις καλυτερα απο εμενα- οτι αποτρεπει τις μεγαλες κλισεις του αξονα(στην προκειμενη περιπτωση).Πιστευεις οτι αντικαθιστωντας τα ελατηρια υποκαθισταται και ο ρολος της ζαμφορ;Μπορουν τα ελατηρια μονα τους να ισσοροπησουν δυο-σχεδον- τοννους ΨΗΛΩΜΕΝΟΥ μετακινουμενου βαρους,ειδικα σε περιπτωση φρεναρισματος πανικου με μαζεμενα χιλιομετρα οπου και ελαφρωνει το πισω μερος; 3.Ειναι τυχαιο οτι σε αυτοκινητα που κατασκευαζονται με γνωμονα πρωτιστως την εκτος δρομου κινηση(πχ Wrangler Rubicon),υπαρχει η δυνατοτητα απεμπλοκης των αντιστρεπτικων απο την καμπινα με κουμπι;Γιατι ο κατασκευαστης στην προκειμενη περιπτωση δεν τις εβγαλε εντελως και αφησε τη δυνατοτητα αυτη; 4.Ριξε μια ματια σε αναλογη συζητηση στο Zookaction εδω: Ποσοι μιλανε για επικινδυνοτητα; 5.Συμφωνω οτι εκτος δρομου υπαρχουν περιπτωσεις που προσφερει το να βγει η ζαμφορ.Εαν μου ελεγες οτι ''τη βγαζω εκτος και την ξαναβαζω εντος'' θα συμφωνουσαμε απολυτα. 6.Δεν νομιζω να εχει σχεση το Euro 4 με το συστημα αναρτησης και την οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου....
κυριοι το θεμα νομιζω ειναι το ψηλωμα και χαλαμε το ποστ του χρηστου το καλητερο θα ηταν να ανοιχτει νεω θεμα που αφορα την ζαμφορ μια και μας ενδιαφερει αμεσα
Αξίζει φίλε μου να ζεις για ένα όνειρο, κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει.
char έγραψε:Ανοίχτηκε νέο θέμα, για να συζητηθεί η αναγκαιότητα ή όχι της ζαμφόρ.
Πολυ καλη ιδεα Νικο Το ιδανικο κατα τη γνωμη μου θα ειναι να γινετε η απεμπλοκη μονο για οφ κοματια και εφοσον δεν εχουμε χλμ στο κοντερ.Σιγουρα βοηθαει στις καλυτερες διαδρομες της αναρτησης αλλα μονο εκει! Στην ασφαλτο και σε χωματοδρομους με χλμ καλο θα ειναι να μπαινει στη θεση της. Σε αποτομους ελιγμους με χλμ και χωρις την ζαμφορ με πληρως ανεξαρτητη αναρτηση, ισως τα πραγματα να ειναι δυσαρεστα
Ξανά μανά τα ιδια εχουμε, ο Γιωργος μιλησε πολυ σωστα, η ζαμφορ σωζει ζωες, δεν υπαρχει εκει για πλακα, η δουλεια της ειναι πολυ συγκεκριμενη και δεν αντικαθιστατε
Συγκρατει και ταυτοχρονα κατανεμει τις δυναμεις που αναπτυσσονται στον αξονα (νοητο στην περιπτωση ψαλιδιων) με αποτελεσμα να αποτρεπεται η πολυ γρογορη μεταφορα φορτιου απο το ενα σημειο στηριξης της αναρτησης στο αλλο
Δεν φτανει να δοκιμασεις τις κλησεις στις στροφες που ετσι και αλλιως ειναι μικρες με σκληρα ελατηρια, δοκιμαστε το τεστ αποφυγης ταρανδου, χωρις ζαμφορ δεν εχεις αυτοκινητο, εχουν σκοτωθει ανθρωποι και μαλιστα γνωστοι στην τετρακινηση που ειχαν ξεχασει να κλειδωσουν την ζαμφορ μολις βγηκαν ασφαλτο
Καλες οι μονιτφες αλλα με οριο, οταν προκειτε για την ασφαλεια δεν υπαρχουν παραχωρησεις, ελατε να μου πειτε μετα η ζωη ενος δικου σας ανθρωπου ποσους ποντους ανοιγμα τροχου κοστιζει
Παρακαλω λιγο προσοχη οταν παρουσιαζουμε με τοση σιγουρια επισφαλεις μετατροπες, μας διαβαζει πολύς κοσμος
Πολύ σωστή η τοποθέτηση τόσο του Πρόεδρου Daemonhook και του φιλάρα Γλκίτσα Dpol! Σαφώς πρωτεύει η ασφάλεια και πέρα από αυτό ο ιδιοκτήτης κάθε οχήματος είναι υπεύθυνος το τι θα και το τι δε θα κάνει στο όχημά του!
Προσωπικά επέλεξα να μην έχω ζαμφορ και ακόμη τάρανδρο δεν εχω βρει αλλά το τεστ το έχω κάνει με τρακτερ! και δεν επέβαλα σε κανένα να βγάλει τη ζαμφόρ! Από εκεί και πέρα ο καθένας κρίνει, τα ζυγίζει και πράττει! Ότι κάνουμε στο όχημα πέρα απο το εργοστασιακό έχει το ρίσκο του.
"Forgotten things remembered... The tigers eat their young The body stayed but inside the head... The mind was on the run ..."