teroulas έγραψε:Το +1000 εννοεί ο συνάδελφος πως συμφωνεί με τα παραπάνω
Όσο για τα αργά ο καθένας χρησιμοποιεί το αμάξι όπως νομίζει καλύτερα
Θα ήθελα να καταθέσω και εγώ κάποιες απόψεις-εμπειρίες όχι τόσο δικές μου αλλά των εκπαιδευτών στην πίστα δοκιμών της λαντ ροβερ στην αγγλία..
1) Ο πιο βασικός κανόνας πριν από ένα πέρασμα από αμμο είναι Η ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΕΡΡΕΝ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ..Επειδή όμως ελάχιστοι το κάνουμε αυτό....
2)Το μυστικό για να περάσουμε επιτυχημένα είναι το momentum(η δημιουργία κινητικής ενέργειας) που θα μας βοηθήσει να πλανάρουμε πάνω στην άμμο..ΠΡΟΣΟΧΗ...
Αυτό δεν γίνεται με τον ίδιο τρόπο για όλα τα αυτοκίνητα ..
3)Στα τετρακίνητα με χαμηλό κυβισμό(βιταρα 1.6,γκραντ βιταρα 1.6 το προηγούμενο) ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΝΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ..Σκεφτείτε ότι είστε σε μία παραλλία και μπαίνετε με πρώτη μακριά..Αν ξαφνικά η άμμος γίνει χοντρή και αρχίσεις να χάνεις την κινητική σου ενέργεια τι κάνεις??Τρως τον δίσκο σου και, στην χειρότερη,ΚΟΛΛΑΣ.
Αυτά για την ώρα,ότι θέλετε να ρωτήσετε και μπορώ να βοηθήσω πείτε μου

Take nothing but memories.........
Leave nothing but footprints........
Γιαννης, 33 ετων,Αθήνα,Γρανίτσα Ευρυτανίας