balco έγραψε:για να δω 2 GV 1600 του 2004....
Τι να προσέξω....? εσείς τα ξέρετε καλά αυτά.....
Αυτά που σκέφτομαι εγώ είναι:
1. Κουμπώνεις 4Η και 4L και το κινείς σε ευθεία στην άσφαλτο, ή ελεύθερα χωρίς φόβο (με στροφές του τιμονιού δηλαδή) στο χώμα. Αν ακούσεις τίποτε περίεργο από τα διαφορικά, τότε κάτι συμβαίνει
2. Προσέχεις για περίεργες αναπηδήσεις (π.χ. σε σαμάρια) και αν έχει σταθερότητα το αυτοκίνητο σε αυτές. Αν όχι, τότε τα αμορτισέρ/ελατήρια πάνε για άλλαγμα
3. Το σηκώνεις στη ράμπα και ελέγχεις τσιμούχες για διαρροές, σκουριές στους θόλους από κάτω, στις "ακμές" του αμαξώματος, χτυπήματα
4. Οι εναλλαγές στο μικρό λεβιεδάκι πρέπει να είναι "γλυκιές" και στρωτές, αλλιώς κάτι συμβαίνει με το κεντρικό transfer
5. Γενικώς ο λεβιές ταχυτήτων δεν είναι και ότι πιο "γλυκό" στα μοντέλα μας: η 1η καμιά φορά δεν μπαίνει, θέλει πρώτα να βάλεις 2α και μετά το πας στη 1η...
6. Φυσικά δεν αναφέρω την μηχανή, ο μηχανικός σου ξέρει καλύτερα
7. Ζητάς βιβλίο service υπογεγραμμένο κάθε 15.000km από αντιπροσωπεία ή τουλάχιστον από εξειδικευμένο συνεργείο
8. Ως άνωθεν (6)

οι μηχανικοί-μέλη του forum μας θα σου πουν περισσότερα από εμένα και πιο "ειδικά"
