λοιπον λοιπον κυριοι δεν ξερω τι τους επιασε τους γιαπωνοκατασκευαστες και το εφτιαξαν ετσι λες και δεν θα χρειαστει να αλλαχτε ποτε τεσπα
η αντλια νερου λοιπον ειναι βιδωμενη μεσα στο μπλοκ του κινητηρα και για να αφαιρεθει χρειαζεται να βγει ο καθρεφτης.
και ξεκηναμε βγαζουμε κατα αρχην νερα και λαδια απο την μηχανη
βγαζουμε το ψυγειο μαζι με την φτερωτη για να εχουμε χωρο να δουλεψουμε γιατι θα μας χρειαστει
βγαζουμε το κολαρο του αερα
μετα εχουν σειρα η πεταλουδα μαζι με τις εισαγωγες
και αφου εχουν βγει σειρα εχουν τα καπακια των βαλιβιδων
μετα το υδραργυρικο αντλια υδραυλικου ιμαντες και οι 2 τροχαλιες(στροφαλου και αντλιας νερου
αφου εχουμε τελειωσει με ολα αυτα ξεκηναμε να ξεβιδωνουμε καμια 20αρια βιδακια που εχει γυρω γυρω ο καθρεφτης
τον αφαιρουμε προσεχτηκα και εχουμε μπροστα μας την αντλια νερου αλλα δεν τελειωσαμε εκει γιατι για να αφαιρεθει πρεπει να βγει η μια γλυσιερα και εκει χρειαζετε παρα πολυ προσοχη γιατι αν κανει πως γυρναει η καδενα(παρεπιπτωντος εχει 4 καδενες)
εφοσον την εχουμε αφαιρεσει σειρα εχει αντλια η οποια εχει 4 βιδακια γυρω της τα βγαζουμε και την εχουμε στα χερια μας
τοσο κοπος για 4 βιδακια...ειναι σκετη βλακεια ενω θα μπορουσαν να την ειχαν σχεδιασει καπως ωστε να βγαινει ευκολα τεσπα αλλαχτηκε και ελπιζω να μην ξαναχαλασει συντομα γιατι δεν αντεχω να τα ξανακανω
