Γιατι 20000 ευρω ειναι παρα πολλα για να τα ...λερωνω

στο χωμα,εχει μπρος πισω ψαλιδια και νομιζω με κοντες βγαινει μονο σε πενταθυρο αλλα εκτος αυτου δεν εχω και το ποσο

Σε καθε περιπτωση παντως ξαναλεω οτι κανω την συγκριση αναμεσα σε αυτα τα δυο οχηματα[νιβα-gv παλιο] μονο και μονο επειδη εχω αμεση την εμπειρια του ενος.Σε καμια περιπτωση δεν προσπαθω να αποδειξω πιο ειναι ανωτερο

Παντως αυτο που λες μητσο-φεροζα<<4>>στο νιβα αμα το κλειδωσω το κεντρικο δεν στριβω το τιμονι εκτος πολυ μικρων κινησεων.Triptec για να ξερεις το κολπο αυτο για την απεμπλοκη της τετρακινησης εχει στειλει αρκετους απο οσους το βαλανε με χαλασμενο πισω διαφορικο ενω κανει και το αμαξι τελειως ακαταλληλο για οδηγηση τουλαχιστον σε πολη λογω υπερβολικης "νευρικοτητας".Μπριζολα θα συμφωνησω απολυτα σε οσα λες απλα στραφικα στο παλιο gv[γυρω στο 2001-3 μοντελα] ως πιο κοντινο στο νιβα,λογω κοστους,αξιοπιστιας το οποιο ειναι κατι που μου ελειψε

μεγεθους ,υπαρξης κοντων[πολυ βασικο] και απλα επειδη ειναι και αυτοκινητο και εργαλειο[ως ενα σημειο τελικα]Σε καθε περιπτωση το θεμα μπορω να πω οτι το κατανοησα,χαρη στη δικια σας βοηθεια, και αυτο που μενει ειναι να αποφασισω τωρα τι θελω

Ωχχ δυσκολη αποφαση.Τοσο δυσκολο θα ηταν να υπαρχει ενα στυλ νιβα στο χωμα και βιταρα στον δρομο και τις ζημιες και ας το λεγαν οπως θελουν
