αμεσως κοιταξα τα λαδια και ηταν οκ, βεβαια συμπληρωσα λιγη ποσοτητα ωστε να φθασει στην μεγιστη πληρωση....
παρολαυτα τα λαμπακι επειτα απο μακριες ανηφοριες παρεμενε αναμενο στο ρελαντι...
αργοτερα οταν "ηρεμουσε" το αμαξι ολα καλα...
να πω οτι δεν ειχε κανεναν ιδιαιτερο βαθμο δυσκολιας η διαδρομη
το μυαλο μου πηγε στο τυπο του λαδιου που μου δινει πλεον η αντιπροσωπεια..(motul 4000 5-30) για euro 5...εχω την εντυπωση οτι οταν ειχα αλλαξει λαδι, παντα ομως 5-30 δεν ειχα προβλημα...
Σημερα το πρωι πηγα στον μηχανικο μου και μου ειπε οτι αν αλλαξω πλεον τυπο λαδιου και να βαλω 10-40..διοτι ισως μετα απο 200000 χιλιομετρα ο κιντηρα εχει μεγαλυτερες ανοχες αρα και περισσοτερες απαιτησεις..
δεν ξερω αν στεκει..η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ισως να φταιει το λαδι..
ακουω γνωμες please
