
kaliakouda έγραψε:Όλα αυτά διαβάζω και κατανοώ γιατί δεν πρόκειται ποτέ να επιτραπεί η χρήση του diesel στην Αθήνα, θα μαυρίσουμε μέσα στο 1ο μήνα
vaxevana έγραψε:Δεν απάντησες στο: "Φίλε 4τροχε, πόσα χλμ έχεις στο αμάξι σου οεο? που τα έχεις κάνει οεο? "
4troxos έγραψε:vaxevana έγραψε:Δεν απάντησες στο: "Φίλε 4τροχε, πόσα χλμ έχεις στο αμάξι σου οεο? που τα έχεις κάνει οεο? "
Διαβασε κατω -κατω στο αρθρο και θα το δεις, τα δε χιλιομετρα εχουν γινει σε επαρχιακους δρομους...........απο εκει και περα ειναι να μην σου τυχει η καθε ζημια , και το καθε προβληματικο βενζινάδικο.............
Έχεις δικιο, δεν το πρόσεξα, απλώς να σημειώσω ότι σε μένα πρώτη φορά άναψε η ένδειξη του φίλτρου στα 80.000 περίπου ... και τα χλμ είναι κυρίως σε Εγνατία ,,, και βάζω συνήθως από συγκεκριμένα βενζινάδικα ...
Επαναλαμβανω γιατι δεν γινομαι κατανοητος.Δινω ενα παραδειγμα.Στα τελευταια land cruiser , απο το 05- 06 και μετα (εαν δεν κανω λαθος) ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΦΙΛΤΡΟ ,DPF -FAP κ.λ.π. Τα καυσαερια ειναι μεσα στις προδιαγραφες των ρυπων.Επειδη δεν εχουν φιλτρο ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΑΠΝΑ.
Ειναι τετοιος ο σχεδιασμος των κινητηρων ωστε να εκπεμπουν ελαχιστους ρυπους ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ.
Οταν σου λεω οτι , χωρις το φιλτρο , ακομα και το δικο μας που δεν ειναι τελευταιας τεχνολογιας ΔΕΝ βγαζει φοβερους και τρομερους ρυπους , αυτο γιατι δεν γινεται κατανοητο??????
Το ότι το lc, όπως αναφέρεις δεν έχει DPF, σημαίνει απλά ότι είναι προδιαγραφών Euro 4 ή 5 χωρίς αυτό.
Επίσης το ότι το NGV 1.9 DDIS έχει DPF, σημαίνει απλά ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ Εuro 4 ή 5(?) χωρίς αυτό.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνει κάποιος ...
Αν εσύ δεν θεωρείς την Euro 4 άξια λόγου για να την τηρεί το αμάξι σου ... οκ ... στην Ελλάδα είμαστε ...
Εαν εβγαζε ΝΤΟΥΜΑΝΙ στην εξατμηση , οχι dpf δεν θα ζουσε.....ουτε ελεφαντας δεν θα αντεχε!!!!!!
Βγαζει το κατι τις του....... λιγο παραπανω απο το land cruiser εν προκειμενω , και για αυτο το λογο του τοποθετουν το φιλτρο.Μην τρελαθουμε !!!!!
ΑΛΛΑ και ετσι να το δουμε,και τα euro4 και αυτα ρυπαινουν.Ε και τι να κανουμε????Να τα πνιξουμε εντελως τα αμαξια ,και να ησυχασουμε.
Δεν τρελαίνεται κανείς ... όλα είναι θέμα τι γυαλιά θέλεις να φορέσεις για να δεις τα πράγματα ... αν έχεις την επιστημονική επάρκεια να πεις ότι: "δεν είναι Euro 4. Ε και τι να κάνουμε" ... και στην Ινδία θεωρούν τον Γαγγη ιερό ποτάμι και πλένονται σε αυτόν παρέα με τα λήμματα ...
Υ.Σ. ΠΡΟΣΕΞΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΡΥΠΑΙΝΕΙΣ και μαλιστα αυτα που αφηνεις ειναι τοσο μικρης διαμετρου που η ζημια που κανουν στην ανθρωπινη υγεια ειναι ΠΟΛΥ μεγαλυτερη!!!!!!
4troxos έγραψε:Λοιπον , με αυτο και τελειωνω , αυτο το πραγματικα λεπτο θεμα.
ΟΛΑ ΤΑ euro4 , euro5 τα οποια ειναι εφοδιασμενα με φιλτρο dpf ή fap απο τις εταιρειες ωστε να βρισκονται μεσα στις προαπαιτουμενες τιμες , ειναι με τετοιο τροπο κατασκευσμενοι - ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟΙ- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ οι κινητηρες τους ,ωστε να εχουν ελαχιστη καπνα-ρυπους ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ.
Συνεπώς η suzuki ενώ είχε στα χέρια της ένα βελτιωμένο - τροποποιημένο κινητήρα με ελάχιστη κάπνα-ρύπους, αποφάσισε να του ανεβάσει την κατανάλωση και να κόψει την απόδοση φορώντας του το αχρείαστο DPF γιατί .... γιατί ... γιατί ... ήθελε να βοηθήσει τον ανταγωνισμό.
Συμβάλει βέβαια και το γεγονός ότι το αμάξι της δεν θα μπορούσε να πουληθεί σε χώρες που απαιτούνταν Euro4 συμμόρφωση ... η οποία δεν έχει αξία βεβαίως καθώς η ίδιες οι εταιρείες αυτοκινήτων φροντίζουν από μόνες τους για το περιβάλλον ... όμορφος κόσμος αγγελικά πλασμένος ...
ΤΟ φιλτρο δεν αποτελει πανάκια.ΒΟΗΘΑΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΛYΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΡΥΠΩΝ ,οπως στα παλιοτερα αμαξια , που εβγαζαν "φουγαρο" τους ρυπους.!!!!!!
vaxevana έγραψε:.. Καθώς βέβαια ζούμε στην Ελλάδα, όπου όλα επαφίονται στον "πατριωτισμό" των Ελλήνων ο καθένας κάνει ότι θέλει ... γι'αυτό έχουμε φτάσει εκεί που έχουμε φτάσει ... και έπεται και συνέχεια ...[/color]
4troxos έγραψε:vaxevana έγραψε:.. Καθώς βέβαια ζούμε στην Ελλάδα, όπου όλα επαφίονται στον "πατριωτισμό" των Ελλήνων ο καθένας κάνει ότι θέλει ... γι'αυτό έχουμε φτάσει εκεί που έχουμε φτάσει ... και έπεται και συνέχεια ...[/color]
Εαν ειχαμε να κανουμε με ενα συστημα καθαρισμου χωρις προβληματα δεν θα ειμασταν εδω να το συζηταμε......
1)ΑΦΟΥ ομως παρουσιαζει ΤΟΣΟ μεγαλες ΑΣΤΑΘΕΙΕΣ κατα την λειτουργια του ........(μεχρι και περιπτωσεις αναφλεξης-φωτια- αυτοκινητων εχουν παρουσιαστει) και
Αν κάνουμε τις εξαιρέσεις κανόνα τότε το σύστημα με DPF είναι ασταθές ... βέβαια συνήθως κοιτούμε τον κανόνα αλλά πάλι αν δεν μας βολεύει μπορούμε να τονίσουμε τις εξαιρέσεις ...
2)αφου ΔΕΝ μπορουμε , να παρουμε τα "πατριωτικα" μετρα μας βαζοντας καθαροτερα καυσιμα ,ισως και ενδεικνυόμενα λαδια κ.λ.π. ετσι ωστε να μην καταστρεφεται ΚΑΙ
Μπορούμε όμως, όπως φαίνεται μέχρι στιγμής, να το καθαρίζουμε και να το επαναχρησιμοποιούμε ...
3)αφου ουτως η΄αλλως ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να κυκλοφορουμε στις μεγαλες πολεις που εχουν προβληματα ατμοσφαιρικης ρυπανσης ΚΑΙ
Δηλαδή στις πόλεις να μην ρυπαίνουμε, έξω να ρυπαίνουμε![]()
4)αφου το ιδιο το εργοστασιο ΔΕΝ μπορει να προστατεψει απολυτα τον καταναλωτη αναγκαζοντας τον να βαζει βαθεια το χερι στην τσεπη, ΚΑΙ
Κανένα εργοστάσιο δεν μπορεί να σε προστατεύσει από κακή χρήση του προϊόντος του ... Στη Γερμανία σκέφτονται για DPF στα 300.000 +, εδώ από πολύ νωρίτερα ...
5)ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΡΥΠΑΙΝΟΥΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ περνώντας κανονικα απο τον ελεγχο καυσαεριων-ΚΤΕΟ ,
Αυτό το "ΕΛΑΧΙΣΤΑ" μπορείς να το αποδείξεις? Έχει περάσει ΚΤΕΟ αμάξι με βγαλμένο το DPF κανονικά??? Α, ρε καημένη Suzuki ... τι ξέρεις εσύ ...
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ τι καθομαστε και συζηταμε τοσες ωρες.!!!!Φυσικα και υπαρχει μια διαφορα στα επιπεδα ρυπανσης, (και εμεις με τα euro4 εχουμε διαφορα στις εκπομπες ρυπων σε σχεση με τα euro5....τι παει να πει???)
Πάει να πει ότι το περιβάλλον μολύνεται όλο και περισσότερο γι' αυτό πρέπει να αρχίσουμε να μολύνουμε εμείς λιγότερο ... ήθελες να μπει σε εφαρμογή κατευθείαν η Euro 5? σταδιακά προχωράς ... το ότι θα βγει κάποια στιγμή Euro 6 είναι δικαιολογία για να βγάλουμε την Euro 4/5 άχρηστη???
Aς μου εξασφαλισουν ενα αξιοπιστο συστημα,ας μου εξασφαλισουν οτι θα δουλευει αδιαλειπτα , ας μου εξασφαλισουν καθαρα καυσιμα ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΚΡΙΒΑ και μετα συζηταμε τα περι "πατριωτισμου".
Συνεπώς εδώ στο Ελλάδα μπορούμε να πιάσουμε την εξαίρεση, να την κάνουμε κανόνα, και μετά να καταλήξουμε ότι εμείς είμαστε σωστοί και οι υπόλοιποι (Suzuki, E.U) είναι λάθος ...
Φίλε 4τροχε την συζήτηση τη συνεχίζομαι γιατί υποστηρίζεις (αν δεν κάνω λάθος) ότι το να βγάλεις το DPF ενώ δεν έχει πρόβλημα το αμάξι σου, είναι κάτι που δεν ενοχλεί το περιβάλλον ... διότι αυτοί που το έβαλαν (Suzuki, E.U) για καθαρά καυσαέρια έκαναν λάθος ...
Aπο τον καταναλωτη - πατριωτη ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ.
***************************Απο εκει και περα ουδεμια διαφωνια.*********************************
Υ.Σ. "..... γι'αυτό έχουμε φτάσει εκεί που έχουμε φτάσει ... και έπεται και συνέχεια ..."
4troxos έγραψε:Καλα, αφου λοιπον εμεις φταιμε για το συγκεκριμενο (προβληματικο κατα την γνωμη μου ) προϊόν, επισκευασετο ή ακομα καλυτερα αντικατέστησε το με καινούργιο.
Δεν φταίμε εμείς οι καταναλωτές για τη νοθεία στα καύσιμα, σίγουρα όμως θα φταίμε για την ρύπανση που θα προκαλεί το αμάξι μας αν αφαιρέσουμε το DPF όταν δεν είναι προβληματικό, παραμόνο για να "τραβάει" καλύτερα ...
Και φυσικά το πρόβλημα δεν είναι τι θα κάνω εγώ, εγώ έδωσα μία λύση στο πρόβλημα, ο καιρός θα δείξει αν είναι η ενδεδειγμένη, πάντως περιβαλλοντικά μοιάζει να είναι καλύτερη από την ακύρωση του
Να προσθεσουμε οτι αυτο το προιον εχει ακριβως την λογικη που αποδοκιμαζεις ".... στις πόλεις να μην ρυπαίνουμε, έξω να ρυπαίνουμε " .ΑΥΤΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ.
Πάλι τα ίδια, μήπως έχεις κάποια απόδειξη για αυτό που αναφέρεις; Σου ανέφερα παραπάνω ότι δεν λειτουργεί έτσι, σου έδωσα και 2 link που εξηγούν τη λειτουργία του DPF, σε ένα από τα οποία αναφέρει "Κατόπιν, μέσω της θερμότητας που αναπτύσσεται, τα σωματίδια καίγονται και εξέρχονται πια ως διοξείδιο του άνθρακα (CO2). " (http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /31279.asp)
Για να μην υπολογισουμε και την επι πλεον ρύπανση που προκαλει ,απο τα καυσιμα που χρειαζονται για τον "καθαρισμό" του καθε φορα.
4troxos έγραψε:Οταν κανει αναγέννηση το dpf ,δεν την ενδιαφερει την καθε αυτοκινητοβιομηχανια τι " μπουκετο" θα σερβίρει στο περιβάλλον, αφου κανεις δεν θα βρεθει να μετρήσει το προϊόν τη καύσης των μικροσωματιδιων !!!!!Αλλωστε ,το αμαξι ,θα βρισκεται εκτος πολης .........
-Εσυ μας λες οτι το προιον αυτης της καυσης ειναι ΜΟΝΟ διοξειδιο τους ανθρακος,άχρωμο, άοσμο και άγευστο.......
Καλα δεν εχεις δει ποτε το ντουμανι??Πιστευεις οτι γραφει το καθε περιοδικο????
-Εγω λεω οτι οποιος καθισει στην εξατμιση κατα την διαρκεια της αναγέννησης ,το προσωπο του , θα μας θυμιζει αυτους που εριχναν καρβουνο στις ατμομηχανες................... καλη ωρα σαν αυτον εδω.
Συνεπώς, η Suzuki και οι διάφορες ευρωπαϊκές αρχές πιστοποίησης και ελέγχου έχουν αποτύχει με τo DPF διότι δεν κάνει την δουλειά του ... και αυτό το λέει ... ΠΟΙΟΣ ... ποια είναι η επιστημονική του επάρκεια; ποια πειράματα έκανε και που κατέληξε?
Ε να μωρε, έκατσε πίσω από αμάξι που έκανε αναγέννηση και είδε μαυρίλα ...![]()
![]()
![]()
και τι ξέρουν μωρέ όλοι οι άλλοι, Suzuki, Euro4, περιοδικά, αρχές πιστοποίησης και ελέγχου ...![]()
ΕΚΕΙΝΟ που ενδιαφερει τις αυτοκινητοβιομηχανιες , για να παρουν την έγκριση τυπου ,είναι να εχουν μεσα στα ορια , τους ρυπους στις 2.000 στρ/λεπτο , στις 3.000 στρ./λεπτο κ.λ.π.
Και για να γινει αυτο αρχιζουν τα "οργανα". Βαζουν το dpf,βαζουν κοφτη ροπης εκει....κοφτη ροπης παραπερα.......και πάει λέγοντας.
Ομως η φιλοσοφια αυτων των φιλτρων dpf ειναι ".... στις πόλεις να μην ρυπαίνουμε, έξω ας ρυπαίνουμε.....".
Οποιος θελει να το καταλαβει ας το καταλαβει.Ειναι μια λυση που βρήκαν για να κανουν τα εκτος προδιαγραφων μοτερ , να ειναι μεσα στις προδιαγραφες.Αυτο δεν σημαινει οτι δεν ρυπαινουν.
Συμφωνώ, αφού λοιπόν κάνουν όλες αυτές τις μετατροπές για να είναι μέσα στις προδιαγραφές, έρχεται ΚΑΠΟΙΟΣ και λέει ότι δεν χρειάζονται κάποιες ή όλες από αυτές διότι το αμάξι εξακολουθεί να ρυπαίνει ... ε, ναι ... είναι αλήθεια λοιπόν ... η τέλεια καύση με diesel δεν έχει εφευρεθεί ακόμα ...
ΒΕΒΑΙΑ, με τις μετατροπές ρυπαίνει λιγότερο, τόσο που είναι μέσα στα όρια του EURO 4 ... ενώ χωρίς αυτές είναι εκτός ...
Συμφωνώ επίσης ... όποιος θέλει να καταλάβει το έχει ήδη καταλάβει ...
Υπάρχει μία πετυχημένη διαφήμιση της SEAT ... με έναν τύπο που δεν αγοράζει το αμάξι γιατί ... του τσαλακώνει τον γιακά η ζώνη ... βρήκε δηλ. μια αστεία δικαιολογία για να στηρίξει μια παντελώς αστήριχτη απόφαση ... κάτι μου θυμίζει αυτό ... ε, να μην σας τα λέω όλα εγώ ...
Κάτσε ... τώρα που στο σκέφτομαι ... και ζώνη δεν πρέπει να φοράμε ... γιατί τσαλακώνει τα ρούχα ... τι ξέρουν οι άλλοι που την προτείνουν ... ΕΓΩ ξέρω περιπτώσεις που και τα ρούχα τα τσαλάκωσε ... και στο ατύχημα δεν έσωσε τον οδηγό ... άλλη μία αποτυχία λοιπόν του υπόλοιπου κόσμου ...
Και λεω εγω τωρα.Αυτοι εκαναν την δουλεια τους και πηραν την εγκριση πωλησης των προιοντων τους.Εμεις , αφου δεν χρησιμοποιούμε τα αμαξια σε επιβαρυμενες απο καυσαερια πολεις , και αφου τα "εξυπνα" συστηματακια τους ρυπαινουν ετσι και αλλοιως , γιατι .....να......τα.. καμαρώνουμε οεο???????...ΓΙΑΤΙ...???
arahova | Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am | Καλημέρα σας. |
panagiotis1 | Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm | Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο. |
arahova | Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am | Καλημέρα σας. |
ΣΤΑΥΡΟΣ | Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm | Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην . |
arahova | Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am | Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα. |
antonis1627 | Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am | Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα. |
arahova | Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am | Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή. |
antonis1627 | Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am | Καλημέρα σας |
arahova | Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am | Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο. |
antonis1627 | Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am | Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο. |
antonis1627 | Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm | Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον |
arahova | Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am | Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ. |
antonis1627 | Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm | Καλησπέρα σε όλους. |
antonis1627 | Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm | Καλησπέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am | Καλημέρα σας. |
antonis1627 | Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am | Καλημέρα σας. |
Γιώργος Κατσαμάκας | Δευτ Απρ 21, 2025 8:55 pm | Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλες και όλους! Χριστός Ανέστη! |
arahova | Δευτ Απρ 21, 2025 3:22 pm | Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους. |
antonis1627 | Δευτ Απρ 21, 2025 7:46 am | Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην . |
antonis1627 | Δευτ Απρ 21, 2025 6:51 am | Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα. |
makis_V | Κυρ Απρ 20, 2025 9:42 am | Χρόνια πολλά , Χριστός Ανέστη ! |
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες