είμαι κάτοχος vitara 1.6 3d 2003, που το δίνω για αγορά μεγαλύτερου, λόγω νέου μέλους που πλέον μας έκανε τρεις και οικογένεια

Να πω ότι έχω κατανοήσει την ενδεδειγμένη χρήση των αυτοκινήτων πετρελαίου(πολλά χιλιόμετρα, όχι πόλη) και για ποιο λόγο δημιουργούνται αυτά τα προβλήματα, διάβασα αρκετά θέματα και γνώμες για κατάργηση, αντικατάσταση κλπ.
Σαν δεδομένα να δώσω ότι βάσει του budget οι διαθέσιμες επιλογές μου αυτήν την περίοδο είναι για μοντέλα από 2006-2009 και από 110000 - 160000 Km (με περισσότερα Km τα απορρίπτω).
Θα ήθελα όσους γνωρίζουν και έχουν την καλοσύνη να σχολιάσουν τις παρακάτω σκέψεις μου:
- Γενικά όλοι την έχουν πάθει ή θα την πάθουν κάποια στιγμή με το DPF κ μετά όπου βγει; Βλέπω ατελείωτα σχετικά threads.
- Με ποια κριτήρια σήμερα να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο μη γνωρίζοντας σε ποια όρια έχει φτάσει το φίλτρο και τη χρήση έγινε από τον προηγούμενο κάτοχο. Φαίνεται σε κάποια διάγνωση/ένδειξη η κατάσταση του DPF φίλτρου ώστε να το ελέγξω;
- Μήπως να μην με απασχολεί και τόσο το φίλτρο(σχεδόν αποτρεπτικά, αφού διαβάζω για safe mode κλπ - δλδ μέχρι να μείνεις και χωρίς αμάξι) γιατί απλά διορθώνεται με καθάρισμα/αντικατάσταση(ακόμα κ με κάποια replica που διαβάζω από κάποιον φίλο ότι είναι γύρω στο 500αρικο) και να πάρω όποιο μου αρέσει ή γενικά πάω γυρεύοντας. Τι λένε οι παθόντες;
- Κάπου διάβασα για κάποια ανάκληση που είχε γίνει σε κάποια μοντέλα('06-'07) σχετικά με έναν σφιχτήρα κάπου στον κινητήρα. Δεδομένης και της πληροφορίας(αν ισχύει) ότι από το '08 και μετά καίνε και λιγότερο προτείνετε να κοιτάω καλύτερα για κάποιο μοντέλο από '08 και πάνω;
- Με ενδιαφέρει περισσότερο η μηχανική αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου παρά τα πολλά αξεσουάρ γι αυτό κυρίως είμαι διατεθειμένος να πληρώσω κάποιο με λιγότερα χιλιόμετρα. Γενικά "πονάνε" κάπου τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα μηχανικά για να το κοιτάξω περαιτέρω σε αυτά που θα πάω να δω από κοντά;
- Όποια άλλη πληροφορία για να ξέρω να κοιτάξω σε αυτά που θα δω από κοντά ευπρόσδεκτη

Ευχαριστώ προκαταβολικά!
