Ουσιαστικά πρόκειται για την πρώτη βλάβη που βγάζει το αυτοκίνητο.
Στο service λοιπόν παρατηρήσαμε το σωλήνα που συνδέει το φίλτρο με τη μηχανή να έχει κόψει στο συγκεκριμένο σημείο.
Ενδείξεις στο καντράν δεν είχα τίποτα, όπως επίσης και στην οδήγηση δεν είδα καμία διαφορά.
Περιμένοντας το ανταλλακτικό έχει μπει ειδική ταινία για να κόβει τα πολλά.
Αστοχία υλικού;
Ακριβώς απο κάτω βέβαια είναι το ... DPF. Πλάκα θα έχει λόγο θερμοκρασίας του DPF κάθε 90-100 χιλίαδες χλμ να αλλάζουμε μαζί με τα άλλα και αυτό το κολλάρο.
[edit: Ο τονισμός στο τίτλο του θέματος δεν παίζεται. (κόμμενό αντί για κομμένο διορθώθηκε. ]