Kadu έγραψε:Καλησπέρα σε όλα τα μέλη του Forum παλιούς και νέους.
Ειμαι κάτοχος vitara 1.6 3θυρο model 04 με αέριο.Γενικά το suzukaki μου με εχει βγαλει ασπροπρόσωπο ,έχω πάει παντου σε χωμα ,βουνα , παραλίες , με ηλιο ,βροχή και χίονια.
To ίδιο θα κάνει και το NV
Kadu έγραψε:αλλαγή με suzuki vitara 1.6 ddis model 2016-17 allgrip παντα.
Kadu έγραψε:Θα απογοητευτώ ? θα έχω γενικά προβήματα με μηχανή ή ηλεκτρικα ?
ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΧΑΤΗΡΙΑ ΘΑ ΜΟΥ ΚΆΝΕΙ ΛΙΓΌΤΕΡΑ.... θέλω την γνώμη σας και τις εμπειρίες σας αν αξίζει να κάνω την αλλαγή.
Εκτός αν πέσεις σε ατυχία δε θα απογοητεις.
Χατήρια θα σου κάνει περισσότερα από το παλιό, παρά μόνο αν βρεθείς κάποια στιγμή κάπου, που θα χρειαστείς αργές σχέσεις.
Στο 99.99% των περιπτώσεων θα σου κάνει περισσότερα χατήρια.
Στο δρόμο θα κινείσαι πολύ πιο άνετα, ήσυχα και γρήγορα και οικονομικά.
Εκτός δρόμου πηγαίνει μια χαρά παντού όπως θα δείς και στα βίντεο του Τονυ. Ειδικά αν προσθέσεις ένα σετ ελατηρίων που το σηκώνει 2.5-3cm και λάστιχα ένα κλικ μεγαλύτερα σε βήμα (215-60-17 αντί για 215-55-17). Ο Τόνυ έχει ακολουθήσει άλλη οδό των αποστατών για το ύψος.
Στην ενότητα του NV έχουν συζητηθεί όλα τα θετικά των ελατηρίων και τα θετικά και αρνητικά των ελαστικών.
Οι δυνατότητες του επηρεάζονται πολύ αρνητικά, αν το έχεις πάρει καινούριο και το λυπάσαι, όπως πολύ σωστά είχε αναφέρει ο GATOZ, πριν χρόνια.
Αν έχει 20% μειονέκτημα εκτός δρόμου σε σχέση με ένα μαμά Vitara παλαιό, σε αποζημιώνει με 80 εώς 200% καλύτερη συμπεριφορά-ταχύτητα-κατανάλωση, στην άσφαλτο.
Ελπίζω να σε βοήθησα και να μην εκνεύρισα το φόρουμ πάλι...
Υ.Γ. Αν ο Τόνυ δεν είχε οργιάσει εκτός δρόμου με το NV του, δε θα πίστευε κανένας ότι είναι ΛΙΓΟ υποδεέστερο από τα παλιά στις εκτός δρόμου-ασφάλτου διαδρομές...