Για την περίπτωση του Kenwood η σύνδεση γίνεται ουσιαστικά μέσω της οθονης και του navibox μεσω RGB (για εικονα) και touch για (επιλογή)
Υποστηριζόμενα μοντέλα after market οθονών για σύνδεση με το Navibox με λειτουργία touchscreen
KENWOOD:
XXV-05V, KVT925, KVT725, KVT627, KVT727, KVT827, M-707, M-729, M-829, M-522, DDX7025, DDX6027, DDX8027, DDX6029, DDX7029, DDX8029, DDX5022, DDX8022BT, KOS-V1000, KOS-V500, LZ-7500, LZ702W, LZ-760R.
(PANASONIC: CQ-VD6505 (2din), CQ-VD7005 (1din).
ALPINE: 200, 202, 205, 505, 310, 1000, M740BT(monitor)
CLARION: MAX678RVD, VRX786BT, MAX688RVD, VRX878RVD, VRX868RVD, VRX848(μόνο RGB), VRX888RBT, MAX688RBT.
PIONEER: AVH-5700DVD.
AUDIOVOX:VME9022TS, VME9122TS, VME9312TS, VME9412TS, VME9512TS.
SUBARU: OUTBACK, TRIBECA, FORESTER (< 2008)
SKYPINE (META))
Κατηγορία Προϊόντος: Navibox OS100- Μονάδα πλοήγησης αυτοκίνητου
Κατασκευαστής: OUTSOURCING
Τιμή: 520€ (Πηγή www.navimania.gr)
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Επεξεργαστής: Samsung 2440 ARM9 400Mhz Ανάλυση οθόνης: 480x234 RGB OS/Language: WinCE 5.0, (En) GPS Antenna SMA Active antenna
GPS Engine: 54 Channels / -159db
Position Lock: Hot 1 sec, Warm 28 sec, Cold 30 sec
Memory On Board: NAND Flash Memory 32MB, SD RAM 64MB
Power Supply: 12/24V AP: Map Engine TBD
Leds: Dual Led for GPS and power indicator
Διαστάσεις βασικής μονάδας: 110 x 140 x 26 mm
(Απλά για να καταλάβετε.... πρόκειται για ένα PNA με λειτουργικό Windows CE 5.0 χωρίς οθόνη όπου μπορείτε να επεμβείτε όσο θέλετε πάνω του..... κάνει παπάδες, όπως όλες άλλωστε οι συσκευες με Windows CE 5.0)

Περιεχόμενα συσκευασίας: (Μονάδα NaviBox, Ασύρματο touchpad τηλεχειριστήριο με τις μπαταρίες του, Καλώδιο Τροφοδοσίας, Κεραία GPS,
Εξωτερικό μεγάφωνο, Κάρτα SD 1GB με το πρόγραμμα Destinator 7,
Άδεια λογισμικού Destinator(κλειδί αδείας), Οδηγίες του λογισμικού πλοήγησης Destinator 7, Οδηγίες συσκευής NaviBox, Εγγύηση της συσκευής NaviBox (2 χρόνια))

Εισαγωγή - Τοποθέτηση
Η συσκευή έχει την δυνατότητα να συνδεθεί και να προβάλει την πλοήγηση με οποιοδήποτε οθόνη που διαθέτει είσοδο audio/video ή RGB. Το menu και οι φωνητικές οδηγίες είναι στα Ελληνικά. Με τη χρήση ειδικής καλωδίωσης, είναι δυνατή η λειτουργία του προγράμματος από το touch screen της οθόνης. Η δυνατότητα αυτή προσφέρεται για Kenwood, Alpine, Clarion, Panasonic, Audiovox, Macrom και αεκετά ακόμα "no name" μηχανήματα που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά.
(Οταν δεν υπάρχει οθόνη αφής, η λειτουργία του συστήματος γίνεται από το RF touchpad τηλεχειριστήριο της μονάδας, το οποίο είναι καλοσχεδιασμένο, εύχρηστο με όλα τα απαραίτητα πλήκτρα και με μεγάλη επιφάνεια αφής.)
Σε όσες οθόνες είναι εφικτή η δημιουργία πρόσθετης εισόδου audio/video προσφέρεται η δυνατότητα για την σύνδεση του NaviBox. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να σημειωθεί ότι για να επιτευχθεί η ορθή ηχητική λειτουργία θα πρέπει η εργοστασιακή μονάδα να υποστηρίζει λειτουργία dual-zone.


Σε μερικά αυτοκίνητα με εργοστασιακή οθόνη, προσφέρεται η καλωδίωση που επιτρέπει τη λειτουργία του NaviBox από την οθόνη του αυτοκινήτου όπως Subaru, Toyοta, Mitsubishi κ.α. Στα optional της συσκευής περιλαμβάνεται κάμερα οπισθοπορείας, ψηφιακός τηλεοπτικός δέκτης, σύστημα τηλεματικής, ασύρματος ανιχνευτής ραντάρ, Laser Jammer, δέκτης TMC ελέγχου κυκλοφορίας, επικοινωνία Bluetooth κ.α.
Η τοποθέτηση είναι σχετικά απλή και δεν απαιτεί πολύ χρόνο για όσους έχουν ασχοληθεί με το θέμα, αλλά είναι προτιμότερο να απευθυνθείτε σε κάποιο από τα εξουσιοδοτημένα καταστήματα. Η μονάδα είναι μικρή σε μέγεθος, δεν θερμαίνεται και μπορεί να τοποθετηθεί είτε στο ντουλαπάκι του συνοδηγού, είτε σε οποιαδήποτε άλλη θέση εξυπηρετεί, ανάλογα με το αυτοκίνητο.
Θα συστήναμε σε όσους έχουν διάθεση να ασχοληθούν και να φορτώσουν άλλα προγράμματα πλοήγησης εκτός του Destinator με το οποίο έρχεται προεγκατεστημένο η συσκευή, να προβλέψετε την τοποθέτηση σε κάποιο σημείο όπου θα υπάρχει εύκολη πρόσβαση για εισαγωγή - εξαγωγή της κάρτας μνήμης και στις άλλες εισόδους της μονάδας.
Η κεραία που συνοδεύει τη συσκευή έχει καταπληκτική απόδοση κι έχει καλή λήψη ακόμα και μέσα από το αυτοκίνητο. Με καθημερινή χρήση δεν υπάρχει ουσιαστικά χρόνος κλειδώματος θέσης, αφού αυτό γίνεται ακαριαία με το άνοιγμα της πλοήγησης. Η συνεργασία με το Destinator 7 είναι άψογη. 'Οσοι θέλουν να δοκιμάσουν ή να λειτουργήσουν τη μονάδα με κάποιο άλλο πρόγραμμα, δεν θα έχουν απολύτως κανένα πρόβλημα, αφού ότι δοκιμάσαμε λειτούργησε άψογα με τον ιδανικό 400σάρη επεξεργαστή της Samsung.
Συμπέρασμα
Έχουμε να κάνουμε ουσιαστικά με ένα PNA χωρίς οθόνη, που είναι τοποθετημένο κάπου στο αυτοκίνητο και συνεργάζεται με την οθόνη που έχουμε στο κεντρικό ταμπλό.
Διαθέτει όμως άπειρες δυνατότητες παραμετροποίησης και επεκτάσεων, από τις πολλές εισόδους - εξόδους σήματος που διαθέτει κι έρχεται να δώσει λύσεις σε πολλές περιπτώσεις ή επιπλέον δυνατότητες σε όσους έχουν απαιτήσεις.
(Υ.Γ.1 Η παρουσίαση είναι από το navimania απλά επειδή είναι πολύ αναλυτική και περιεκτική των παραθέτω περιπου ως έχει...)
(Υ.Γ.2 παραμετροποιηση του συστήματος
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MIivd6IaPvw[/youtube]
(Υ.Γ.3 Το μηχανηματακι ειναι ακριβό γιατί περιεχει αγορασμενο το destinator με αδεια και εχει εγγυηση 2 χρόνια απο Ελλάδα.... για τους ψαγμένους κυκλοφορει και απο Κινα μερια χωρίς εγκατεστημενα προγράμματα και φυσικά με εγγύηση 1 χρόνο από Κίνα αλλα φθηνότερα)