Επειδή είμαι ψαχουλευτήρι και έτσι πρέπει να κάνουμε όλοι, έστειλα email στη SUZUKI.
Παρακάτω σας παραθέτω τα ερωτήματα που έστειλα με τις απαντήσεις τους.
Τα σχόλια περισσεύουν...
email 1Καλή σας ημέρα
Είμαι κάτοχος ενός SUZUKI Grand Vitara 2000 cc μοντ. 2009,
Παρακαλώ να με ενημερώσετε, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία,
σε ποια συνεργεία στη Πάτρα στην οποία και διαμένω, μπορώ να
πραγματοποιώ τις προκαθορισμένες από εσάς εργασίες συντήρησης του
Αυτοκινήτου μου.
Απάντηση 1Αρχικά θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την επικοινωνία σας με την
εταιρία μας καθώς και για την προτίμησή σας στη μάρκα Suzuki.
Αναφορικά με την ερώτημά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μπορείτε
να εκτελείτε τις εργασίες συντήρησης του αυτοκινήτου σας σε συνεργεία
αυτοκινήτων που εσείς επιθυμείτε και τα οποία πληρούν τις προδιαγραφές που
προβλέπονται από την σχετική Ελληνική νομοθεσία.
Σας επισυνάπτουμε επίσης και λίστα του Επισήμου Δικτύου Suzuki ώστε να
ενημερωθείτε για τα στοιχεία του συνεργάτη μας που δραστηριοποιείται στην
περιοχή σας.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε συμπληρωματική πληροφόρηση ή
διευκρίνηση.
email 2Αγαπητέ κύριε,
Σας ευχαριστώ για την ανταπόκρισή σας στο ερώτημά μου!
Επειδή στην απάντησή σας δεν διευκρινίζετε το καθεστώς ισχύος της
Εργοστασιακής Εγγύησης, σε συνάρτηση με το συνεργείο στο οποίο
πραγματοποιούνται οι εργασίες συντήρησης,
παρακαλώ ενημερώστε με, αν συνεχίζω να καλύπτομαι από την Εργοστασιακή
Εγγύηση, στη περίπτωση που γίνουν οι εργασίες συντήρησης σε οποιοδήποτε
νόμιμο συνεργείο.
Σας Ευχαριστώ
Απάντηση 2Αναφορικά με αυτό το ερώτημά σας, θα θέλαμε να σας παραπέμψουμε στο βιβλίο
εγγύησης και συντήρησης όπου αναφέρονται οι όροι κάλυψης (σελίδα 6,
σημείωση 9). Όπως λοιπόν μπορείτε να δείτε, σε περίπτωση που οι εργασίες
συντήρησης ή επισκευής πραγματοποιούνται εκτός του Εξουσιοδοτημένου
δικτύου, τότε θα πρέπει να τηρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
1. Να ακολουθείτε πιστά το πρόγραμμα συντήρησης βάσει των οδηγιών του
κατασκευαστή ή σε περίπτωση επισκευής να τηρούνται οι προδιαγραφές
επισκευής σύμφωνα με τις τεχνικές οδηγίες του κατασκευαστή
2. Να υπάρχουν παραστατικά ανταλλακτικών / εργασιών όπου να φαίνονται
αναλυτικά οι εργασίες που πραγματοποιήθηκαν και τα ανταλλακτικά (μάρκα
-κωδικός) που χρησιμοποιήθηκαν.
Η εγγύηση καλής λειτουργίας δεν καλύπτει φυσικά, βλάβες ή φθορές που
προήλθαν από πλημμελείς επισκευές ή συντηρήσεις του αυτοκινήτου.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε συμπληρωματική πληροφόρηση ή
διευκρίνηση.
ΣχόλιοΤο μόνο που θέλω είναι να συγχαρώ τον κ. Βασίλη Θεοδώρου
Υπεύθυνο Τεχνικής Υποστήριξης & Εξυπηρέτησης Πελατών όπως και τη SUZUKI
για την άψογη, κατα την άποψή μου, αντιμετώπιση!