1)ψαλίδια calmini(θα ειμουνα πιο καλά αν είχα χειροποίητα ιδιου μήκους και σαφώς πιο ανθεκτικά)
2)ελατήρια MAD με αποστάτη σχετικά μικρό
3)βάσεις χαμηλώματος εμπρός διαφορικού
4)ρυθμιζόμενες καμπερόπλακες από την protrack.gr
5)μεγαλύτερα bump-stop(για να μην καρφώσουν τα αμορτισερ σε απότομο βύθισμα
6)αμορτισερ από bi mors στα μέτρα που τα θέλω και μελετημένα για mad ελατηρια
το αποτέλεσμα για εμπρός???3,14" πάνω από ανάρτηση με την αντίχτοιχη διαδρομή και τα ημιαξόνια σε πολύ χαλαρή θέση...

Πίσω σύστημα...
1)Ελατήρια MAD με αποστάτη
2)ρυθμιζόμενη ράβδος πανάρ από την protrack.gr
3)ρυθμιζόμενα πίσω μπράτσα από την protrack (ήδη τα είχα) τα πάνω δέ χρειάστηκε να γίνουν ρυθμιζόμενα.
4)απόστάτης αλλουμινίου για το πίσω διαφορικό από την protrack.gr (το slip yoke βγήκε έξω 4 εκ περίπου σε κατάστηση ηρεμίας)
5)αμορτισερ bi mors στα μέτρα που τα θέλω και μελέτημένα για mad ελατήρια
το αποτέλεσμα για πίσω???3,5" πάνω από ανάρτηση με την αντίστοιχη διαδρομή.

το τελικό αποτέλεσμα??
.
το όλο στήσιμο επημελήθηκε προσωπικά ο Αμοργιανός.
ακόμη να πώ ότι στο δρόμο είμαι όπως πριν...παρόλο το ύψος...
επίσης οι εμπρός τροχοί βγήκανε έξω κανα πονταλάκι λόγω ψαλιδιού και το gv είναι ακόμη πιο σταθερό.

τα υπόλοιπα στις εξορμήσεις και σε χωσίδια....
