Όπως είχα πει, αφού έβαλα τις πίσω προσθήκες και του αποστάτες/Π στα αμορτισέρ, σε κροκάλα ένοιωθα πλέον ότι ο άξονας δεν "χτύπαγε" το αμάξι, αλλά πλέον ένοιωθα τα τραντάγματα εντονότερα από εμπρός.
Έτσι λοιπόν, έβγαλα τα "μαμά" λαστιχάκια από τα εμπρός ελατήρια και έβαλα κάποιες "κομμένες" προσθήκες 1,5cm που μου έδωσε ο GEORGE.B που δεν τις χρειαζόταν (Γιώργο σε υπέρ ευχαριστώ

). Πλέον είναι απλά άλλο αμάξι

δεν βαράει τίποτα
Μπροστά λοιπόν, οι προσθήκες 1,5cm μου έδωσαν ύψος 2,5cm

με τελικό αποτέλεσμα το αμάξι να "σηκώνεται" μπροστά περισσότερο κατά 1cm από πίσω (μέτρηση έδαφος-φτερού) και ας ήταν η απόσταση του σασί από το έδαφος σχεδόν σωστή (πίσω περισσότερο κατά 1cm από ότι μπροστά) αλλά οπτικά φαινόταν το αμάξι σούζα
Οπότε αποφάσισα να βάλω πάνω από τους πίσω αποστάτες τα μαμά λαστιχάκια που είχα βγάλει, αφού θα τους έκοβα το λαιμό, δίνοντας επιπλέον ύψος πίσω, 1cm. Το σκεπτικό μου λοιπόν, δεν έτυχε, πέτυχε
Πριν:Δάπεδο-σασί:Εμπρός: 26 cm
Πίσω: 29 cm
Μετά:Δάπεδο-σασί:Εμπρός: 28 cm
Πίσω: 30 cm
Δάπεδο-φτερό:μπρος -πίσω: 84 cm
Κέντρο ζάντας-φτερό:μπρος -πίσω: 50 cm
Τελικός απολογισμός λοιπόν, από "μαμά", έχω πάρει +7cm μπροστά και +8cm πίσω καταφέρνοντας να έχω το σασί "χαμηλωμένο" μπροστά κατά 2cm ενώ ταυτόχρονα οπτικά (οι θόλοι) φαίνονται ακριβώς ευθεία

Το μόνο που θέλω να πάρω είναι έναν αποστάτη για την πανάρ (αν και πάλι δεν είναι πολύ αναγκαίο), εκτός και αν αποφασίσω να κάνω την ίδια που έχω σε τόρνο ρυθμιζόμενη.... ίδομεν

- Η προσθήκη 1,5cm που μπήκε μπροστά

- Το "μαμά" λαστιχάκι (1cm) των πίσω ελατηρίων που μπήκε πάνω από τις προσθήκες 3,8cm που είχα βάλει

- "Θέμα" με το slip yoke απλά δεν υπάρχει.... έτσι είναι με πλήρες κρεμασμένο τον πίσω άξονα
Ξέχασα να βάλω και το προφίλ

- Πριν

- Μετά (και τέλος)
Τερμάτισα από "σηκώματα" πλέον, παραπέρα υπάρχει μόνο το bodylift κάτι πολυυυύ μακρινό για τη τσέπη μου 