Για αρχη θελω να ευχαριστησω για οτι εκανε και την υπομονη που εδειξε ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ που ηταν αψογος σε ολα και κυριως ανθρωπος που δεν σε βλεπει σαν ΕΥΡΩ



Αν και το GV μου ειναι ετοιμο αρκετες μερες σημερα θα καταφερω να σας δειξω το τελικο ''προς το παρων'' αποτελεσμα!!!
Εμπρος μπηκε ο γνωστος συνδιασμος MAD+KYB+ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ .Στα αμορτισερ μπηκε ο αποστατης του αγγλου και για να αποφυγουμε τις μεγαλες γωνιες και να μην υπαρχει θεμα με το διαφορικο κατεβηκε με βασεις .
Για την διορθωση της καμπερ μπηκαν καπμεροβιδες και καμπερ-καστερ κ.τ.λ. ηρθαν σε εργοστασιακες τιμες


Πισω μπηκε η ιδια συνταγη .Για να δουλευει καλυτερα το αμορτισερ μπηκαν οι αρθρωσεις (repositioners shock) ¨δεν περιμενα τοσο μεγαλη διαφορα¨ και λογω υψους πια για να διορθωθει η γωνια του κεντρικου εγιναν ολα τα μπρατσα ρυθμιζομενα στον Μιχαλη PROTRACK με αποτελεσμα ο αξονας να ερθει στο σημειο που πρεπει . Τελος για να ''πατησει'' σωστα μπηκαν BF A/T και αποστατες τροχων. Οι αριθμοι εδειξαν 74cm εμπρος 77cm πισω

