Η εξόρμηση στη χιονισμένη Πάρνηθα έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσω τα kl 71 σε καθαρό πάγο σε άσφαλτο,σε χιόνι φρέσκο σε άσφαλτο,σε φρέσκο χιόνι σε χωματόδρομο και χιονι-λάσπη μερέντα.
1)Σε φρέσκο χιονάκι πετάει απλά να πω και ακούει ικανοποιητικά το όχημα σε ταχύτητες υψηλές και σε στροφιλίκια φουρκέτας.
2)Σε πάγο στην άσφαλτο και με πίεση 23-24 ακούει πάρα πολύ καλά και μάλιστα προσπερνάς άλλα οχήματα σα σταματημένα και ας φοράνε και αλυσίδες.
υγ. εδώ έχει και ψιλά γράμματα και ας τα αναλύσω.
α)αν ο πάγος που θα δημιουργηθεί είναι απάτητος και είναι λείος τότε η πρόσφυση είναι ελάχιστη και θέλει προσοχή.Σε αυτή την περίπτωση καλά είναι οι δυο τροχοί (είτε από τη μεριά του οδηγού είτε από το συνοδηγό να πατάνε στην άκρη που υπάρχει χιονάκι η και τραχύτητα στον πάγο.
β)αν στον πάγο στην άσφαλτο προτού δημιουργηθεί έγιναν διελεύσεις με αλλα οχήματα τότε είναι τραχύς και έχει πάνω του αποτυπώματα από τα πέλματα των ελαστικών παγωμένα τότε βοηθάει πολύ στην καλύτερη πρόσφυση.
και στις δυο περιπτωσεις έμεινα ικανοποιημένος από τα ελαστικά μου.
3)Σε φρέσκο χιόνι σε χωματόδρομο ας μην το σχολιάσω καν γιατί απλά πετανε με ότι ταχύτητα θελεις και επιτρέπει ο δρόμος.
4)σε χιόνι-λάσπη μερέντα ακούνε μια χαρά και μάλισταενώ το λάστιχο δείχνει να μπουκώνει πετάει πολύ εύκολα το λασπαριό ακόμη και αν το έχεις σε χαμηλή πίεση!

"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."