panosd έγραψε:Μπραβο ρε αγορι. Χαμηλωσε το να εχεις μεγαλυτερη σταθεροτητα κ καλυτερο ζυγισμα.
Α κ ξεχασα να σου πω, δευτερα πρωι ε ε ερχονται.
Αν κατέβεις έλα να το κλώσουμε μαζί να δεις τον ορισμό του τρένου....αν και ΝΑΙ θα το χαμηλώσω 3 εκ none the less.
1)Έχω απορία για το πως δουλεύει το όλο σύστημα με αυτούς τους ιμάντες...
2) Σίγουρα ρε Κώστα είναι ασφαλείς?
3)Το σίγουρο είναι ότι εσύ ειδκά δεν θα τους αφήσεις να σαπίσουν και να σπάσουν, αφού όλη την ώρα από κάτω απ' το αμάξι είσαι και τα βλέπεις όλα
4)Όμως από την άλλη, το "απότομο" σταμάτημα που προκαλεί ο ιμάντας, είναι σωστό?
5 )Κάποια άλλη λύση δεν έχεις βρει? (πιο μηχανικού στυλ, κάτι σαν απόσβεση, δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι τώρα....)
ORITZINAL Πανος ΧΜ.....
1)θα στο δείξω με φώτο πριν και μετά στις εξορμήσεις μου εδώ μετά από αυτό το ποστ.
2)Αμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε αν και οι περισσότεροι τοποθετούν με συγκόληση αλυσίδα κατευθείαν.
3)και να σαπίσουν δεν τρέχει κάστανο.....τους πετάς και άλλους.
4)δεν είναι απότομο.......την ώρα που ανηφορίζεις η τάση είναι γραμική σχετικά.
αν και απότομα να γίνει κάτι είναι για κλάσματα δευτ/του οπότε πάλι δεν τρέχει κάστανο.....
5)Δεν χρειάζεται....
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."