giannisV6 έγραψε:το πες και το κανες......


πάντα...
Χάρηκα που σε γνώρισα από κοντά έστω και για λίγο.
Στα δικά μας..σήμερα η πίσω σαλιάρα εφαρμόστηκε και το πίσω μέρος στηρίχτηκε σε τριποδες και τα ελατήρια ταξιδεύουν, για να επιστρέψουν άλλα λιιιιιιγο πιο σκληρά..

μαζί με αντάπτορες για τα τέντερ.
Επίσης η βαση του σασμάν ολοκληρώθηκε καθώς και του βοηθητικού κιβωτίου(στο οποίο μένει να γίνει συμμάζεμα των καλωδίων και στεγανοποίηση).
Να τελειώσω και εμπρός με τα σιλεντ μπλοκς και μετά πάμε για βάψιμο και από πάνω τσίχλα γκρι-ασημί.
μερικές φώτο..
Δυο κλειδιά ένα γρύλο και λέγκο το σύστημα....
και με την ευκαιρία να ποστάρω και για τα νούμερα που έχουν πάνω τα ελατήρια..
το πρώτο νούμερο...300 είναι το μήκος του ελατηρίου ελεύθερο 300χιλ η 30 εκ.
το δεύτερο νούμερο 60 είναι η
εσωτερική διάμετρος του ελατηρίου φ60 δλδ
και το τρίτο νούμερο είναι τα" κιλά" του ελατηρίου(έχει άλλα ελατήρια σε λίβρες).
Συγκεκριμένα τα ελατήρια αυτά είχα αρχικά στην πίσω ανάρτηση.Για τα δικά μου δεδομένα ήταν αρκετά μαλακά και τα θέλω πιο σκληρα....
έτσι θα τα αλλάξω με τα 300-60-040.
Στην περίπτωση που έχουμε 2 ελατήρια με αντάπτορα τα κιλά δεν πάνε αθροιστικά αλλά έχει συγκεκριμένο τύπο υπολογισμού.
Χοντρικά χοντρικά είναι το άθροισμα/2.
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."